Συναγωνιστές,
το λέμε και το ξαναλέμε, δυστυχώς στην πόλη μας έχει πέσει υπερβολικά πολύ η ποιότητα, και στα σπιτάκια και στα κωλόμπαρα. Μόνο το L'amour κρατάει ψηλά τη σημαία ποιότητας αλλά είναι το κλασσικό στριπ κι εκεί κοκό δεν τρως, οπότε τι τα θες...
το λέμε και το ξαναλέμε, δυστυχώς στην πόλη μας έχει πέσει υπερβολικά πολύ η ποιότητα, και στα σπιτάκια και στα κωλόμπαρα. Μόνο το L'amour κρατάει ψηλά τη σημαία ποιότητας αλλά είναι το κλασσικό στριπ κι εκεί κοκό δεν τρως, οπότε τι τα θες...
και η ξανθιά που δηλώνει ρωσίδα είναι απο ρουμανία.. 
στην ελλάδα ήμαστε ότι δηλώσεις είσαι!! 

να την δώσει για το καλο όλων μας.. ;)
