Νέα

Ιός στο facebook

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Chevaliier7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 19
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Chevaliier7

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2012
Μηνύματα
475
Κριτικές
11
Like
490
Πόντοι
1.245
Παίδες προσοχή.Μην εγκαταστήσετε προγράμμα ή εφαρμογές στο fb όπου και καλά βλέπεις πόσοι είδαν το προφίλ σου γιατί υπάρχουν ιοί.Σήμερα μου έκλείδωσε το προφίλ μου γιατί προσβλήθηκε από ιό αλλά με σκανάρισμα από το McAfee σε λίγα λεπτά επανέρχεται το προφίλ.
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
παλι καλα δικε μου  :rockon: :rockon:
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Να εχεις φτασει σε μεγαλο επιπεδο καποιο παιχνιδι και να σου μπλοκαρει ο λογαριασμος ......

ΦΡΙΚΗ !!!!!!!!!!!
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
το οτι θα χασεις τις επαφες σου ? πουτσα σου μαλλον  :grin:
τις επαφες τις περισσοτερες τις γνωριζω και παραπανω απο τις μισες προσωπικως οποτε τις ξαναβρισκω οποτε θελω  :sunglasses:

Τα λεβελ στα παιχνιδια πως τα ξανανεβαινεις ομως ?  :S
 
OP
OP
Chevaliier7

Chevaliier7

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2012
Μηνύματα
475
Κριτικές
11
Like
490
Πόντοι
1.245
Bασικά ο ιός σου βγαίνει και σε κάτι posts του στίλ "απίστευτα βίντεο" κι έτσι
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
τις επαφες τις περισσοτερες τις γνωριζω και παραπανω απο τις μισες προσωπικως οποτε τις ξαναβρισκω οποτε θελω  :sunglasses:

Τα λεβελ στα παιχνιδια πως τα ξανανεβαινεις ομως ?  :S
τυπε μηπως ετσι εγινε και η φαση με παιχτουρα?
δηλαδη κολλησε κανα ιο και εστελνε τις τσοντοσελιδες στην δικη σου κεντρικη αυτοματα? :think:
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Ορεξουλες για τζερτζελο εχεις ε ?
22.png

peace.gif
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Να εχεις φτασει σε μεγαλο επιπεδο καποιο παιχνιδι και να σου μπλοκαρει ο λογαριασμος ......

ΦΡΙΚΗ !!!!!!!!!!!

και σαρανταρισες. ηλιθιε καθυστερημενε

υ.γ. τα πμ της κλαψας τα γραφω σταρχιδια μου. να μην ησουν ηλιθιος να μαζευες το στομα σου να γλυτωσεις.
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
και σαρανταρισες. ηλιθιε καθυστερημενε

υ.γ. τα πμ της κλαψας τα γραφω σταρχιδια μου. να μην ησουν ηλιθιος να μαζευες το στομα σου να γλυτωσεις.
Ποια κλαψα ρε μαλακα-ω ?

Ποιο στομα μου να μαζευα ρε πανηλιθιε-α και να γλυτωσω απο τι ? Απο την μαλακια που σε δερνει αλυπητα ?

Αει σβερκωσου και ξεφορτωσου με να ησυχασω τρισαθλιε
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
ψευτη βρωμιαρικο αποβρασμα. θα δεις.
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
13
Πόντοι
66
Αναμενουμε την τελικη μαχη μπας και ξεκαθαρίσει αυτη η εχθρα!
:)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom