pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.182
- Like
- 48
- Πόντοι
- 366
κάνεις ένα μέγα λάθος.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ. Γιατί τότε αποφασίζεις ότι είσαι ΠΟΥΤΑΝΑ.
θα έλεγα, μάλλον:
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ. Γιατί είσαι ΠΟΥΤΑΝΑ.
κάνεις ένα μέγα λάθος.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ. Γιατί τότε αποφασίζεις ότι είσαι ΠΟΥΤΑΝΑ.
Εγώ πηγαίνω κόντρα στην απύθμενη βλακεία που κυκολοφορεί εδώ μέσα.
Στην αβυσσαλέα άγνοια, στην ατελείωτη ημιμάθια.
Ο καθένας αμολάει από μία κοτστάνα, από μία εικασία και όταν του ζητηθεί να το αποδείξει με στοιχεία περί άλλων τυρβάζει.
Η μεγαλύτερη επιθετική ενέργεια της Τουρκίας ήταν η εισβολή στην Κύπρο. Ήταν τότε η Τουρκία περιφερειακή υπερδύναμη ή "ενεργειακός κόμβος";
Αλλά εκείνο που είναι κυριολεκτικά εμετικό εδώ μέσα είναι οι κορώνες από το συνάφι σου περί "παθητικής" εξωτερικής πολιτικής. Δηλαδή για σένα ποιά είναι η "ενεργητική" πολιτική;
Ο βομβαρδισμός των γεφυρών του Βοσπόρου και των διϋληστηρίων της Σμύρνης που ζητούσε ο Σκορπιός;;
Η συμμαχία με την Ρωσία που έστειλε το "Ναύαρχος Κουζνέτσωφ" και αφηνιάσαν όλα τα εθνίκια;;;
Τότε που βλέπανε κρίση επειδή λέει φάνηκε Τούρκικη φρεγάδα στο Λαύριο;;;;
Αλλά για πες μου. Όταν πέρυσι τον χειμώνα υπήρχε (ή θα υπήρχε) έλλειψη στο ρώσικο φυσικό αέριο που φθάνει στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας γιατί οι Τούρκοι αύξησαν την ροή μέσω του αγωγού των Κήπων;;;;;
Αλλά ξέχασα, εσύ έχεις την δυνατότητα να διαβάζεις το μέλλον και ξέρεις ότι η Τουρκία θα κόψει το πετρέλαιο που πάει στο Ρόττερνταμ σε περίπτωση κρίσης για να εκβιάσει την διεθνή κοινότητα.
Από φαντασία καλά πάμε.
1. Δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα στο Αιγαίο (εκτός υφαλοκρηπίδας), με αύξηση των χωρικών υδάτων μας στα 12 νμ.
2. Απαιτούμε λύση του Κυπριακού με πλήρη απόσυρση των Τούρκικων στρατευμάτων.
3. Σεβασμός των συνόρων μας (παραβιάσεις, λαθρομετανάστευση, μειονότητα).
Μέχρι να επιλυθούν τα παραπάνω, η Ελλάδα θα μπλοκάρει τις προσπάθειες της Τουρκίας για είσοδο στη ΕΕ με βέτο, δεν θα επιτρέπει την χρηματοδότησή της με κοινοτικά κεφάλαια και δεν θα επιτρέπει τη συμμετοχή της σε κοινοτικά όργανα.
θα έλεγα, μάλλον:
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ. Γιατί είσαι ΠΟΥΤΑΝΑ.
οι πουτάνες επιλέγουν τους πελάτες τους.
Τους νταβατζήδες τους δεν τους επιλέγουν.
Ακριβώς και εγώ εξεγείρομαι με την ανοησία, την κουτοπονηριά, τη συνεχή διαστρέβλωση απόψεων ηθελημένα ή αθέλητα, τη λασπολογία.
Είναι γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις είναι αδύνατος ο διάλογος εντός και εκτός φόρουμ, πόσο μάλλον όταν η συνήθης πρακτική είναι η επικόλληση ταμπελών, σε αυτούς που διαφωνούμε…
Όσον αφορά την εξωτερική μας πολιτική απέναντι στη Τουρκία έγραψα….
Η εξωτερική μας πολιτική βασίζεται στη παραδοχή, πως αν συναινέσουμε στην είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ, θα λυθούν όλα τα προβλήματα, κάτι που θεωρώ εντελώς λάθος.
Βέβαια, η εξωτερική μας πολιτική περιλαμβάνει "σοβαρά" διπλωματικά όπλα, όπως κουμπαριές και ζεϊμπέκικα, τα οποία μάλλον δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα…..
Όπως βλέπεις δεν αναφέρω τίποτα για βομβαρδισμούς, αυτά τα αφήνω σε άλλους….
Όσον αφορά το ειρωνικό σου σχόλιο ότι διαβάζω το μέλλον, σου απαντώ με βεβαιότητα ότι η Τουρκία δεν θα κλείσει τις κάνουλες και ούτε αυτός είναι ο σκοπός της…..
οι πουτάνες επιλέγουν τους πελάτες τους.
Τους νταβατζήδες τους δεν τους επιλέγουν.
σα σκεψη συμφωνω! και σιγουρα πρεπει να παραχωρισουμε τα δικαιωματα ερευνας και εξορυξης, σε αυτους που θα δωσουν περισσοτερα (οχι μονο σε χρηματα, αλλα και σε αντισταθμιστικα ωφελη) τωρα βεβαια "μεζεδακι" θα ζητησουν και οι δικοι μας λατσης, βαρδης, κοπελουζος, κ.α τι να πω ας παρουν και αυτοι, αν και γενικα εχω μια αλλεργια προς τους ελληνες πλουτοκρατες, (τους θεωρω συνηπευθηνους για τι καταντια αυτου του τοπου, τοσες δεκαετιες, επαιρναν υπερτιμολογιμενες τις δουλειες του κρατουςκάνεις ένα μέγα λάθος.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ. Γιατί τότε αποφασίζεις ότι είσαι ΠΟΥΤΑΝΑ.
(αλλου τρως και πινεις και αλλου πας και το δινεις
)Η εξωτερική μας πολιτική βασίζεται στη παραδοχή, πως αν συναινέσουμε στην είσοδο της Τουρκίας στην ΕΕ, θα λυθούν όλα τα προβλήματα, κάτι που θεωρώ εντελώς λάθος.
το ίδιο ακριβώς έκαναν και οι ρώσσοι πλουτοκράτες μετά την διάλυση της ΕΣΣΔ.σα σκεψη συμφωνω! και σιγουρα πρεπει να παραχωρισουμε τα δικαιωματα ερευνας και εξορυξης, σε αυτους που θα δωσουν περισσοτερα (οχι μονο σε χρηματα, αλλα και σε αντισταθμιστικα ωφελη) τωρα βεβαια "μεζεδακι" θα ζητησουν και οι δικοι μας λατσης, βαρδης, κοπελουζος, κ.α τι να πω ας παρουν και αυτοι, αν και γενικα εχω μια αλλεργια προς τους ελληνες πλουτοκρατες, (τους θεωρω συνηπευθηνους για τι καταντια αυτου του τοπου, τοσες δεκαετιες, επαιρναν υπερτιμολογιμενες τις δουλειες του κρατους![]()
και τα κερδη και οι οποιες επενδυσεις τους στο εξωτερικο
(αλλου τρως και πινεις και αλλου πας και το δινεις
)
το σωστό δε μας είπες. γιατί το εντελώς λάθος της εθνορατσιστικής γενιάς σου οδήγησε
α.
στην απώλεια της Μικράς Ασίας.
β.
στον ξεριζωμό των Ελλήνων της Πόλης.
γ.
στην διχοτόμηση της Κύπρου.
βεβαίως για τους ελληνάρες εκ Αυστραλίας είναι παντελώς λάθος η τουρκική ένταξη (λες και οι Κύπριοι που έχουν νεκρούς και κατοχή αλλά το υποστηρίζουν είναι μαλάκες).
είναι επίσης εναντίον των πολεμικών συρράξεων.
Σοφός εγκέφαλος
Σφαχτείτε μαλάκες στην Κύπρο στα νησιά τα ακριτικά και στον Εβρο, αρκεί εμείς οι κόπροι της ηπειρωτικής Ελλάδας να κάνουμε το κομμάτι μας.
απο ολοκληρο το αιγαιο, σκεφτηκαν το θρακικο πελαγος, γιατι? μα φυσικα για να ειναι κοντα στα βεβαιωμενα, και ακομα περισσοτερα υποσχομενα κοιτασματα πετρελαιου, και (κυριως) φυσικου αεριου, του μπαμπουρα, της θασου και της σαμοθρακης μελλοντικα μπορει να αποκτησουν δικαιωματα και αυτοιστο είπε ο βολταίρος αλλά εσύ κοιτάς να τη λες σε ότι νικ δε συμφωνάει με την απεθνοποιηση που ζητάς απεγνωσμένα από τοτε που άρχισες να ποστάρεις.να υπομνήσω ΔΙΔΑΣΚΑΛΕ ότι ΟΥΤΕ ΕΣΥ μας ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!
στο είπε ο βολταίρος αλλά εσύ κοιτάς να τη λες σε ότι νικ δε συμφωνάει με την απεθνοποιηση που ζητάς απεγνωσμένα από τοτε που άρχισες να ποστάρεις.
λείπει ο τζέιμς. δε θα πάρω τη θέση του μίλα με τον καθρέπτη.εγώ δε ζητώ τίποτε συγκεκριμένο, στο "διάλογο" αυτό, κυρίως δε, δε ζητώ τίποτε "απεγνωσμένα".
μου τη σπάνε οι ξερόλες σαν την πάρτη σου που κατηγορούν τους πάντες και τα πάντα εκ του καναπέος!
περαιτέρω δεν ξέρω τι είπε ο διαφωτιστής, εσυ πάντως δεν είπες!
λείπει ο τζέιμς. δε θα πάρω τη θέση του μίλα με τον καθρέπτη.
στ αρχίδια μου τι στη σπάει.
διάλογο δεν μπόρεσα ποτέ να κάνω με χρυσαυγίτες και τσιπρομαλάκες.
βγάλε τα συμπεράσματά σου.
Υ.Γ.
οι κομμουνιστες είναι εκ γενετής κωφάλαλοι.

όσοι δε γαμάτε αλλά μόνο γαμιέστε κόφτε τις χαιρετούρες.![]()
