Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
έστω ευχολόγιο (όπως το θεωρείς εσύ)!
έχει κανείς άλλος αντίθετη άποψη-ευχολόγιο?
(εκτός απ τον ΠάΠια γιατί πάλι για (παρτ)ούζα ήταν απ ότι φαίνεται)>>>>>
θα μπορούσα να σου πω ότι προτιμώ να ανασυσταθεί η ΕΣΣΔ και να προσχωρήσουμε στο σύμφωνο της Βαρσοβίας
Και τέλος πάντων πως τα καταφέρνετε εσείς οι 2 και γαμάτε τα νήματα μόνο εσείς ξέρετε!
Aν διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο θα καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς εννοώ!αυτό τώρα δηλ δεν είναι ευχολόγιο αλλά πρόταση.....
ποιον δεύτερο εννοείς?
στοιχείαΠΠ,θα θελα και τη δικη σου οτπικη γωνια επι του θεματος..Χωρις καμια δοση ειρωνιας..
Ολοι εχουμε τοποθετηθει με τον εναν ή τον αλλον τροπο...Αν εχεις αποψη πες τη!
Τον pornopapo εννοώ,έχετε κάνει όλα τα νήματα προσωπική κόντρα..
Συμπέρασμα;
δλδ απ' όλο το χαμό, αυτό το συμπέρασμα βγήκε;
και χωρίς ονοματεπώνυμα;
είπες κάτι άλλο και δεν κατάλαβα;;;
μπράβο! αυτά είναι συμπεράσματα αποτίμησης. συμπεράσματα προοπτικής;;;
τόσο δύσκολο είναι να πει κανεις ΤΙ ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ;;;;
1)λύση στο κυπριακό
2)υφαλοκρηπίδα
3) σεβασμός συνόρων
"οπλο ελλάδος" είσοδος ΕΕ.
και πως "λύνονται" τα τρία πρώτα;;;
ναι ρε παιδιά, ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;;;
εκτός από τη γκρίνια;;;;
για να συνοψίσω:
τιμή στους ήρωες!
γκρίνια για τις ανεπάρκειες των πολιτικών και στρατιωτικών ηγετών!
γκρίνια για τις διεθνείς συγκυρίες!
κι όταν τίθεται το ερώτημα ΤΙ ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ;;;
ΤΟΥΜΠΕΚΙ!!!
ή κάνω λάθος;;;
η μιζέρια του νεοελληνικού ραγιάδικου εθνικισμού!!!
διευκρινίστε!
δεν πιστεύω να ήπιες τίποτε.....![]()
εσύ τι ανακατεύεσαι;
έχεις άποψη;
πάλι εσκορτ κάνεις;
εσύ τσατσά τίνος είσαι;
τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ δεν άκουσα...
ή μόνο μακρόσυρτα μπινελίκια ξέρεις να λες;;

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1. Δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα στο Αιγαίο (εκτός υφαλοκρηπίδας), με αύξηση των χωρικών υδάτων μας στα 12 νμ.
2. Απαιτούμε λύση του Κυπριακού με πλήρη απόσυρση των Τούρκικων στρατευμάτων.
3. Σεβασμός των συνόρων μας (παραβιάσεις, λαθρομετανάστευση, μειονότητα).
Μέχρι να επιλυθούν τα παραπάνω, η Ελλάδα θα μπλοκάρει τις προσπάθειες της Τουρκίας για είσοδο στη ΕΕ με βέτο, δεν θα επιτρέπει την χρηματοδότησή της με κοινοτικά κεφάλαια και δεν θα επιτρέπει τη συμμετοχή της σε κοινοτικά όργανα.
Επίσης θα πρέπει να αναπτύξουμε τις διεθνείς σχέσεις μας και με χώρες εκτός ΕΕ, ΗΠΑ, που μάλλον δεν έχουμε δώσει την απαιτούμενη σημασία, όπως Ρωσία, Κίνα, Ισραήλ κλπ.
στοιχεία
δυναμικής εξωτερικής πολιτικής:
ΤΟΥΡΚΙΑ
προταση στην τουρκια για αμοιβαιο παγωμα των πτήσεων, στην ενδιάμεση περιοχή. σε περίπτωση μη αποδοχής μονομέρες τοιούτο για ορισμένο χρονικό διάστημα.
πρόταση στην τουρκία για αμοιβαία μείωση των εξοπλισμών. άλλως μονομερής τοιαύτη.
....
Ρε παιδιά, ειλικρινά, προσπαθήστε να μιλήσετε χωρίς βρισιδια και σπαμαρίσματα..Μπορεί να μην ακουγόμαστε παραπάνω αλλά η εκφραση των διαφορετικών απόψεων μπορεί να οδηγήσει κάπου...
Αυτό προστάζει η "ενήλικη" ανάλυση της ιστορίας;
ότι προτιμώ να ανασυσταθεί η ΕΣΣΔ και να προσχωρήσουμε στο σύμφωνο της Βαρσοβίας
+1...
Διότι η αδιαλλαξία βλάπτει μονάχα αυτούς που την υπομένουν...
+1...
Διότι η αδιαλλαξία βλάπτει μονάχα αυτούς που την υπομένουν...
μα το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις!
μόνο μία άποψη ακούγεται πάντα και η απάντηση είναι:
φασιστάκο, ακροδεξιέ και ...... όλα τα παραπάνω που πόσταρα!
γίνεται κουβέντα έτσι?
και φυσικά δεν υπάρχει άποψη αφού αυτό που πόσταρε ο ΠορνόΠαπος πιο πάνω είναι γνωστά εδώ και 30 χρόνια!
το μετά περιμένουμε (που δεν είναι φασιστικό)..........
Γι'αυτό θα σηκώσουμε τα απάτσι να πάμε να πάρουμε ην Άγκυρα..

ε, καλα... κι εγω συμφωνησα αλλα μην το παρακανουμε κιόλας.

με τον ΠΠ έχω διαφωνίες στον τρόπο ανάπτυξης και θεώρησης πολλών θεμάτων.
επίσης με έχει κουράσει ότι μετατρέπετε κάθε νήμα σε παιδική χαρά.
το σίγουρο είναι ότι σε αντίθεση με την πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας, εδώ μέσα τα φασισταριά και οι ακροδεξιοί περιορισμένης αντίληψης (όχι ότι υπάρχουν ακροδεξιοί με αντίληψη) έχουν πολύ μεγάλη εκπροσώπηση.
Λογικό από την άλλη αφού η περιορισμένη αντίληψη περιορίζει και τις επιλογές σεξουαλικής εκτόνωσης σε μία, δλδ στις πουτάνες.
Διαχωρίζω τη θέση μου ότι δεν θεωρώ ακροδεξιούς στρέιτ και άλλους, όσοι εν πάση περιπτώσει διαθέτουν και παοδεία, και γνώσεις και κριτήριο, ασχέτως εάν αυτό απέχει παρασάγγας απ το δικό μου.

με τον ΠΠ έχω διαφωνίες στον τρόπο ανάπτυξης και θεώρησης πολλών θεμάτων.
επίσης με έχει κουράσει ότι μετατρέπετε κάθε νήμα σε παιδική χαρά.
το σίγουρο είναι ότι σε αντίθεση με την πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας, εδώ μέσα τα φασισταριά και οι ακροδεξιοί περιορισμένης αντίληψης (όχι ότι υπάρχουν ακροδεξιοί με αντίληψη) έχουν πολύ μεγάλη εκπροσώπηση.
Λογικό από την άλλη αφού η περιορισμένη αντίληψη περιορίζει και τις επιλογές σεξουαλικής εκτόνωσης σε μία, δλδ στις πουτάνες.
Διαχωρίζω τη θέση μου ότι δεν θεωρώ ακροδεξιούς στρέιτ και άλλους, όσοι εν πάση περιπτώσει διαθέτουν και παοδεία, και γνώσεις και κριτήριο, ασχέτως εάν αυτό απέχει παρασάγγας απ το δικό μου.
1)με τον ΠΠ έχω διαφωνίες στον τρόπο ανάπτυξης και θεώρησης πολλών θεμάτων.
επίσης με έχει κουράσει ότι μετατρέπετε κάθε νήμα σε παιδική χαρά.
2)Διαχωρίζω τη θέση μου ότι δεν θεωρώ ακροδεξιούς στρέιτ και άλλους, όσοι εν πάση περιπτώσει διαθέτουν και παοδεία, και γνώσεις και κριτήριο, ασχέτως εάν αυτό απέχει παρασάγγας απ το δικό μου.
αυτόν ο οποιος ελλείψει προσωπικότητας και φαιάς κρύβει την προσωπική του συναισθηματική, ψυχολογική, διανοητική και όχι μόνον υστέρηση πίσω από:τι πράγμα ρε συ περσόνα θεωρείς "ακροδεξιό"?
![]()
![]()
![]()
(εκτός αν είναι απόπειρα χιουμοριστικής προσέγγισης όποτεκαθότι δεν ήταν και πολύ πετυχημένη)