η ολγα που αναφερεις μοιαζει με την σοφια αυτη που γραφεις απο επανω (στις περιγραφες σου ?Λιοσίων 3/12/2011 στις 10.00’
ΒΕΡΓΑΣ 6 ΗΜΙΥΠΟΓΕΙΟ
Όλγα (νομίζω) ίδια σχεδόν χαρακτηριστικά με την Σοφία με μαζεμένα μαλλιά
τα μαλλια ηταν μακρια, θυμασε ?
η ολγα που αναφερεις μοιαζει με την σοφια αυτη που γραφεις απο επανω (στις περιγραφες σου ?Λιοσίων 3/12/2011 στις 10.00’
ΒΕΡΓΑΣ 6 ΗΜΙΥΠΟΓΕΙΟ
Όλγα (νομίζω) ίδια σχεδόν χαρακτηριστικά με την Σοφία με μαζεμένα μαλλιά
ειχα να την δω 5-6 μηνες...πργματικα τρομαξα!δεν ξερω μηπως παιρνει τιποτα κορτιζονες για καποιον λογο.δεν εχει μονο παχυνει, αλλα ειναι και πολυ πρησμενη!!στανταρ δεν ειναι απο σουβλακια, αλλα απο καποια φαρμακευτικη αγωγη.κριμα...και ηταν καλο μουνακι παλια......και λίγα λες...................![]()
Βασικά,εμένα δε μου άρεσε ποτέ....αλλά τώρα τρομάζω κιόλας...χαχαχα!!!Άλλος από 'δω...
Τη γαμεί κανένας ρε παιδιά;


Δυστηχως ολα τα καλα τελειωνουν καποτεΠροσωπικά, πριν χοντρύνει τη θεωρούσα την απόλυτη εμφάνιση για 'μενα
Κορμάρα με τρομερούς βύζους και σκυλέ πρόσωπο!
Κωλοι θα ερθουν πολλοι και αφρατοιΞανά στους δρόμους προς αναζήτηση του ιδανικού κώλου λοιπόν :'(


)Καταδρομική στην πρωινή βάρδια σε Φυλής, Μεταξουργείο και πέριξ και είδα τα εξής:
Στη Βέργας 6 στο ισόγειο είδα την μιλφ Ρωσίδα Αλίνα (δεν την έχω ξαναδεί) ψηλή με λευκό δέρμα και πιασμένα ξανθά μαλλιά όπως οι μπαλαρίνες.Κανονικών κιλών με κανονικό πρόγραμμα.Συμπαθητική σαν εμφάνιση και ηλικία γύρω στα 45.Στο υπόγειο σας ανακάλυψα την θεία Όλγα την Ρωσίδα gilf για όσους την ψάχνουν.Την έπαιρνα παλιότερα που ήταν progilf και είχε μεγαλύτερα βυζιά αλλά πλέον θεωρώ οτι την έχουν πάρει πλέον τα χρόνια και έκανε τον κύκλο της!! Ας είναι καλά η γυναίκα!
Για την ιστορία να αναφέρω μαγαζιά που έχει δουλέψει.Ξεκίνησε απο Μεγ Αλεξάνδρου 22 όροφος με 15 ευρώ όπου έφυγε γιατί δεν μπορούσε τους Πακιστανούς.Συνέχισε στο Ρεμούνδου 21 όροφος έπειτα κατέβηκε πάλι Μετάξι στο Ακομινάτου 2 ισόγειο μετά Καλύμνου 48 όροφος και τώρα την πέτυχα εδώ.
Είναι η θεία Όλγα αν αυτήν ψάχνεις να βρεις φίλε.Παραπάνω σου παραθέτω και την πηγή.η ολγα που αναφερεις μοιαζει με την σοφια αυτη που γραφεις απο επανω (στις περιγραφες σου ?
τα μαλλια ηταν μακρια, θυμασε ?
Όχι ποτέ, αλλά καλό είναι να γράφουμε με λεπτομέρια τι παίζει και τι όχιΓιατί; Είχε ειπωθεί ποτέ ότι δίνει γκρόβερ;![]()
πανεμορφο γλυκο προσωπακι...δε μιλαγε λεξη ελληνικα...η αλλη εκανε την τσατσα και τα κανονιζε...της οτι θελω το τουμπανο και μου λεγε γιατι δεν τις παιρνω και τις 2 οταν της εδωσα το εικοσαρι...τελικα της ειπα με 30 ευρω αμα ηθελε να μπει κι αυτη και δεχτηκε...
:S
παιδια μιλαμε για ερωτας το κοριτσι 
Ξανά στους δρόμους προς αναζήτηση του ιδανικού κώλου λοιπόν :'(

...αλκαμενους 113[/b][/color] ηταν παλι η βαλερια...μου κανε παλι το κλικ...θυμηθηκα και τα καλα λογια που ειπε ο ΠΥΡΑΥΛΟΣ στο νημα πριν λιγες μερες και μπηκα...
...