Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
Βλέπω έκανες γαργάρα την ασχετοσύνη σου που όχι μόνο συμφώνησες με τον τυπά αλλά το έκανες και με στόμφοΒρε ζωον, το πειραμα με την ανοιχτη μπαταρια ηταν ενα. Στα υπολοιπα δεν ηταν ανοιχτη η μπαταρια. Για δες τα βιντεο καλυτερα, να μας πεις που ειδες την ανοιχτη μπαταρια. Δεν ηταν εκθεση δοκιμης ουτε πανυγηρι. Εγινε επισημη εξακριβωση οτι το προιον δουλευει και η Πυροσβεστικη Υπηρεσια το επιβεβαιωσε σε δυο διαφορετικα αυτοκινητα σε εξωτερικο χωρο και μετα και σε εσωτερικο χωρο για να προσομοιωσει σηραγγα!!!. Εσυ ειπες οτι δεν σβηνει, ετσι εγραψες κατα λεξη.... Τωρα που σβηνει πολυ γρηγορα κιολας, μεσα σε λιγα λεπτα και οχι σε ωρες, δεν ξερεις που να κρυφτεις. Γελαει ο κοσμος μαζι σου. Ζητα συγνωμη ανυπαρκτε....
Σε συνέχεια των ανωτέρω (δοκιμων του 2023), τον Απρίλιο του 2024 έγινε νέα επίσημη δοκιμή από την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Σλοβακίας, κατάσβεσης ηλεκτρικού οχήματος (EV) SUV πλήρως φορτισμένου, σε κλειστό χώρο για προσομοίωση κατάσβεσης σε κλειστούς χώρους όπως Tunnel & Parking. Η δοκιμή της κατάσβεσης έγινε με χρήση μόνο του κατασβεστικού υλικού Bonpet και ήταν απόλυτα επιτυχής. Εκει προφανως χρησιμοποιησαν bonpet καθαρο, χωρις νερο γιατι ηταν πιο δυσκολες οι συνθηκες. Το αποτελεσμα ηταν επιτυχες.

Αφού κάνεις μόνο copy paste από το AI ότι σου φαίνεται ωραίο για να υποστηρίξεις αυτά που θες εσύ...χωρίς κατανόηση ούτε του τι διαβάζεις ούτε του τι σου λένε οι άλλοι.
Έκθεση δοκιμής δεν είναι πανηγύρι αγράμματε οδηγέ βαν
είναι μια κανονική διαδικασία...αλλά ΔΕΝ είναι επίσημη αποδοχή από το υπουργείο και σίγουρα δεν είναι απόδειξη ότι οι μπαταρίες αυτές "σβήνουν εύκολα"
Τώρα όλα αυτά...απέχουν πολύ από αυτά που έγραφες στην αρχή ότι οι μπαταρίες νατρίου δεν πιάνουν φωτιά με τίποτα...και βέβαια όταν τα έγραφες αυτά ιδέα δεν είχες για τους αφρούς και τα λίτρα...αυτά τα βρήκες χτες (πρώτη φορά στην ζωή σου) που έκανες αναζήτηση στο AI.
Πολλά διαβάζεις πολλά αντιγράφεις λίγα καταλαβαίνεις.
