Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Βρε ζωον, το πειραμα με την ανοιχτη μπαταρια ηταν ενα. Στα υπολοιπα δεν ηταν ανοιχτη η μπαταρια. Για δες τα βιντεο καλυτερα, να μας πεις που ειδες την ανοιχτη μπαταρια. Δεν ηταν εκθεση δοκιμης ουτε πανυγηρι. Εγινε επισημη εξακριβωση οτι το προιον δουλευει και η Πυροσβεστικη Υπηρεσια το επιβεβαιωσε σε δυο διαφορετικα αυτοκινητα σε εξωτερικο χωρο και μετα και σε εσωτερικο χωρο για να προσομοιωσει σηραγγα!!!. Εσυ ειπες οτι δεν σβηνει, ετσι εγραψες κατα λεξη.... Τωρα που σβηνει πολυ γρηγορα κιολας, μεσα σε λιγα λεπτα και οχι σε ωρες, δεν ξερεις που να κρυφτεις. Γελαει ο κοσμος μαζι σου. Ζητα συγνωμη ανυπαρκτε....

Σε συνέχεια των ανωτέρω (δοκιμων του 2023), τον Απρίλιο του 2024 έγινε νέα επίσημη δοκιμή από την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Σλοβακίας, κατάσβεσης ηλεκτρικού οχήματος (EV) SUV πλήρως φορτισμένου, σε κλειστό χώρο για προσομοίωση κατάσβεσης σε κλειστούς χώρους όπως Tunnel & Parking. Η δοκιμή της κατάσβεσης έγινε με χρήση μόνο του κατασβεστικού υλικού Bonpet και ήταν απόλυτα επιτυχής. Εκει προφανως χρησιμοποιησαν bonpet καθαρο, χωρις νερο γιατι ηταν πιο δυσκολες οι συνθηκες. Το αποτελεσμα ηταν επιτυχες.
Βλέπω έκανες γαργάρα την ασχετοσύνη σου που όχι μόνο συμφώνησες με τον τυπά αλλά το έκανες και με στόμφο :tooth:

Αφού κάνεις μόνο copy paste από το AI ότι σου φαίνεται ωραίο για να υποστηρίξεις αυτά που θες εσύ...χωρίς κατανόηση ούτε του τι διαβάζεις ούτε του τι σου λένε οι άλλοι.

Έκθεση δοκιμής δεν είναι πανηγύρι αγράμματε οδηγέ βαν :coffee:

είναι μια κανονική διαδικασία...αλλά ΔΕΝ είναι επίσημη αποδοχή από το υπουργείο και σίγουρα δεν είναι απόδειξη ότι οι μπαταρίες αυτές "σβήνουν εύκολα"


Τώρα όλα αυτά...απέχουν πολύ από αυτά που έγραφες στην αρχή ότι οι μπαταρίες νατρίου δεν πιάνουν φωτιά με τίποτα...και βέβαια όταν τα έγραφες αυτά ιδέα δεν είχες για τους αφρούς και τα λίτρα...αυτά τα βρήκες χτες (πρώτη φορά στην ζωή σου) που έκανες αναζήτηση στο AI.

Πολλά διαβάζεις πολλά αντιγράφεις λίγα καταλαβαίνεις.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216
Βλέπω έκανες γαργάρα την ασχετοσύνη σου που όχι μόνο συμφώνησες με τον τυπά αλλά το έκανες και με στόμφο :tooth:

Αφού κάνεις μόνο copy paste από το AI ότι σου φαίνεται ωραίο για να υποστηρίξεις αυτά που θες εσύ...χωρίς κατανόηση ούτε του τι διαβάζεις ούτε του τι σου λένε οι άλλοι.

Έκθεση δοκιμής δεν είναι πανηγύρι αγράμματε οδηγέ βαν :coffee:

είναι μια κανονική διαδικασία...αλλά ΔΕΝ είναι επίσημη αποδοχή από το υπουργείο και σίγουρα δεν είναι απόδειξη ότι οι μπαταρίες αυτές "σβήνουν εύκολα"


Τώρα όλα αυτά...απέχουν πολύ από αυτά που έγραφες στην αρχή ότι οι μπαταρίες νατρίου δεν πιάνουν φωτιά με τίποτα...και βέβαια όταν τα έγραφες αυτά ιδέα δεν είχες για τους αφρούς και τα λίτρα...αυτά τα βρήκες χτες (πρώτη φορά στην ζωή σου) που έκανες αναζήτηση στο AI.

Πολλά διαβάζεις πολλά αντιγράφεις λίγα καταλαβαίνεις.

Βλεπω εκανες γαργαρα το ξυλο που εφαγες παλι.

Αυτοκινητο με μπαταριες λιθιου σβηνει μεσα σε δευτερολεπτα.... γαργαρα!
Αυτοκινητο με μπαταριες λιθιου μεσα σε κλειστο χωρο σβηνει γρηγορα απλως εκει χρησιμοποιουν μονο το χημικο υλικο και οχι 6% υδατοδιαλυμενο. 240 λιτρα μονο!!!
Η Πυροσβεστικη Υπηρεσια της χωρας αυτης σε εφτυσε και εσυ νομιζεις οτι βρεχει. Γαργαρα.

Πως αντεχεις και ζεις οταν γινεσαι ρομπα τοσο ασχημα ρε φιλε; Θα πνιγεις απο την γαργαρα στο τελος. Το Υπουργειο μια χαρα το δεχτηκε με επισημο τροπο, μονο εσυ κανεις τον Κινεζο. Τοσο μισος που εχεις για τα ηλεκτρικα, να το κοιταξεις σε ψυχιατρο παντως... Δεν μπορω να σε βοηθησω δυστυχως.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216

Τι εγινε ρε παιδια; Και στην Δανια πηγε το FSD της Τεσλα;

Tesla Optimus V3 (το ΑΙ ρομποτ) ξεκινησε μαζικη παραγωγη...​


Μιλαμε για ρομποτ που κάνει ολες τις δουλειες του σπιτιου και οχι μονο...
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.249
Πόντοι
10.131

Η BYD έθεσε σε λειτουργία τους πρώτους Flash Chargers σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο, φέρνοντας στην Ευρώπη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων έως 1.500 kW.
Οι νέοι ταχυφορτιστές υπόσχονται χρόνο αναμονής αντίστοιχο με ανεφοδιασμό σε πρατήριο καυσίμων και ενδέχεται να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές από δίκτυα όπως οι Tesla Superchargers.

Τα οχήματα με το νέο σύστημα μπαταρίας μπορούν να φορτίσουν από 10% έως 70% σε 5 λεπτά. Για φόρτιση από 10% έως 97%, ο χρόνος φτάνει τα 9 λεπτά. Ακόμη και σε θερμοκρασίες έως -30 βαθμούς Κελσίου, απαιτούνται μόνο 3 επιπλέον λεπτά για φόρτιση από 20% έως 97%.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216

Ελληνικα ξεφτιλικια. Γιουνανισταν... Τουρκοσποροι ηλιθιοι με την βουλα. Ζουν αναμεσα μας.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216
This video examines claims of an “EV collapse” and argues that many headlines ignore strong global electric vehicle sales growth, expanding battery production, and continued investment from automakers. It explores how selective reporting can distort public perception while the EV industry continues its transition toward mainstream adoption.

Οταν τα ΜΜΕ ελεγχονται απο εφοπλιστες που ζουν απο τον μαυρο χρυσο, τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια; Μονο τα ζωα τους πιστευουν πλεον....
ΜΜΕ που τα παιρνουν χοντρα απο πετρελαικά λομπι, ειναι δυνατον να στηριξουν την ηλεκτροκινηση;

 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
ΘΕΛΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙς ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΚΟΥΛΙΣΤΑΝ

 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216

Εως και 780 χιλιομετρα πραγματικης αυτονομιας, σε ρεαλιστικες συνθηκες δοκιμων... οχι ενα, οχι δυο αλλά 24 ηλεκτρικά αυτοκινητα στην ιδια δοκιμή αυτονομιας!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Βλεπω εκανες γαργαρα το ξυλο που εφαγες παλι.

Αυτοκινητο με μπαταριες λιθιου σβηνει μεσα σε δευτερολεπτα.... γαργαρα!
Αυτοκινητο με μπαταριες λιθιου μεσα σε κλειστο χωρο σβηνει γρηγορα απλως εκει χρησιμοποιουν μονο το χημικο υλικο και οχι 6% υδατοδιαλυμενο. 240 λιτρα μονο!!!
Η Πυροσβεστικη Υπηρεσια της χωρας αυτης σε εφτυσε και εσυ νομιζεις οτι βρεχει. Γαργαρα.

Πως αντεχεις και ζεις οταν γινεσαι ρομπα τοσο ασχημα ρε φιλε; Θα πνιγεις απο την γαργαρα στο τελος. Το Υπουργειο μια χαρα το δεχτηκε με επισημο τροπο, μονο εσυ κανεις τον Κινεζο. Τοσο μισος που εχεις για τα ηλεκτρικα, να το κοιταξεις σε ψυχιατρο παντως... Δεν μπορω να σε βοηθησω δυστυχως.
«Αγαπητέ» αγράμματε ντελιβερά με βανάκι, με μειωμένη αντίληψη και με αδυναμία κατανόησης,


Παίρνεις ένα βίντεο από έκθεση δοκιμής (που δεν ξέρεις τι σημαίνει), αραδιάζεις τα δεδομένα (που δεν ξέρεις τι σημαίνουν) και μπερδεύεις και τα αποτελέσματα γιατί προφανώς δεν ξέρεις τι σημαίνουν.

Απόδειξη είναι ότι πας και κάνεις edit 50 φορές αυτά που γράφεις και ΠΑΛΙ δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Δηλαδή αυτά που γράφεις είναι διαφορετικά από τις πηγές που ποστάρεις.

Η ασχετοσύνη σου είναι τεράστια…πετάς ένα «το έχει δεχτεί το υπουργείο» επειδη το δέχτηκε σε μια έκθεση η πυροσβεστική υπηρεσία μιας άλλης χώρας :2funny:

Απλά για να ξέρουμε και τι λέμε…η διαφωνία μου δεν είναι ως προς το ότι αυτό το υλικό είναι αποτελεσματικό

Εγώ ισχυρίζομαι ότι 100% δεν ξέρεις τι λες…πετάς μεγάλες κουβέντες από άρθρα που δεν κατανοείς απλά για να βγεις από πάνω.

Φάνηκε αυτό όταν σου φάνηκε πολύ γνώστης αυτός που είχε για τις ηλεκτρικες φωτιές και είπες να το χειροκροτήσεις. Αν ήξερες πόσο λάθος ήταν αυτό θα γέλαγες με τον εαυτό σου.

Εγώ πάντως έκλασα στο γέλιο ήταν το παρέθεσες :coffee:
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.510
Πόντοι
1.056

Ελληνικα ξεφτιλικια. Γιουνανισταν... Τουρκοσποροι ηλιθιοι με την βουλα. Ζουν αναμεσα μας.
Υπάρχει νομοθεσία για το κάτω από 40% χωρητικότητα μπαταρίας για να μπεις σε πλοίο....ψαξτο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΘΕΛΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙς ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΚΟΥΛΙΣΤΑΝ

Συτο ισχύει για όλα τα προγράμματα της ΕΕ
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.510
Πόντοι
1.056

Εως και 780 χιλιομετρα πραγματικης αυτονομιας, σε ρεαλιστικες συνθηκες δοκιμων... οχι ενα, οχι δυο αλλά 24 ηλεκτρικά αυτοκινητα στην ιδια δοκιμή αυτονομιας!!!
Αξίας?????
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.510
Πόντοι
1.056
This video examines claims of an “EV collapse” and argues that many headlines ignore strong global electric vehicle sales growth, expanding battery production, and continued investment from automakers. It explores how selective reporting can distort public perception while the EV industry continues its transition toward mainstream adoption.

Οταν τα ΜΜΕ ελεγχονται απο εφοπλιστες που ζουν απο τον μαυρο χρυσο, τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια; Μονο τα ζωα τους πιστευουν πλεον....
ΜΜΕ που τα παιρνουν χοντρα απο πετρελαικά λομπι, ειναι δυνατον να στηριξουν την ηλεκτροκινηση;

Η ΕΕ είναι θέμα το τι λέει....αν δεν γίνει νόμος....
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.621
Like
5.510
Πόντοι
1.056
1000015577.jpg

Όπου transport είναι αυτοκίνητα φορτηγά νταλίκες τρενα αεροπλάνα πλοία....

Αυτοί είναι οι εκπεμπομενοι ρύποι της Ευρώπης των 27.....

Μπείτε στο σάιτ βάλτε την χώρα ενδιαφέροντος σας και βγάλτε τα συμπεράσματα σας
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
Θυμαστε παλαιοτερα, με τα φωτοβολταικα συστηματα για σπιτια, που ελεγαν οτι και επιδοτησεις θα παρει οποιος μπει στα εξοδα και τα τοποθετησει σπιτι του, και το ρευμα που θα του περισευει θα το αγοραζει η ΔΕΗ? Αλλαξε η νομοθεσια ξαφνικα και πολλοι που ειχαν επενδυσει, βρεθηκαν εκτεθημενοι. Το Ελληνικο κρατος ειναι ενα νομιμο εργαλειο απατης, που δεν πρεπει ποτε και για κανεναν λογο να το εμπιστευεσαι. Το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα το αγορασεις αν το σηκωνει η τσεπη σου κι αν εξυπηρετει τις αναγκες σου. Εκτος κι αν αναλαβει η αντιπροσωπεια να; εισπραξει την οποια επιδοτηση και την αφαιρει απο το ποσον που θα πληρωσεις εσυ.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216
«Αγαπητέ» αγράμματε ντελιβερά με βανάκι, με μειωμένη αντίληψη και με αδυναμία κατανόησης,


Παίρνεις ένα βίντεο από έκθεση δοκιμής (που δεν ξέρεις τι σημαίνει), αραδιάζεις τα δεδομένα (που δεν ξέρεις τι σημαίνουν) και μπερδεύεις και τα αποτελέσματα γιατί προφανώς δεν ξέρεις τι σημαίνουν.

Απόδειξη είναι ότι πας και κάνεις edit 50 φορές αυτά που γράφεις και ΠΑΛΙ δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Δηλαδή αυτά που γράφεις είναι διαφορετικά από τις πηγές που ποστάρεις.

Η ασχετοσύνη σου είναι τεράστια…πετάς ένα «το έχει δεχτεί το υπουργείο» επειδη το δέχτηκε σε μια έκθεση η πυροσβεστική υπηρεσία μιας άλλης χώρας :2funny:

Απλά για να ξέρουμε και τι λέμε…η διαφωνία μου δεν είναι ως προς το ότι αυτό το υλικό είναι αποτελεσματικό

Εγώ ισχυρίζομαι ότι 100% δεν ξέρεις τι λες…πετάς μεγάλες κουβέντες από άρθρα που δεν κατανοείς απλά για να βγεις από πάνω.

Φάνηκε αυτό όταν σου φάνηκε πολύ γνώστης αυτός που είχε για τις ηλεκτρικες φωτιές και είπες να το χειροκροτήσεις. Αν ήξερες πόσο λάθος ήταν αυτό θα γέλαγες με τον εαυτό σου.

Εγώ πάντως έκλασα στο γέλιο ήταν το παρέθεσες :coffee:

Ελα καραγκιοζακο μου, ο,τι μαλακια και να πεις, απο τις μπαταριες που δεν σβηνουν με τιποτα φτασαμε σε μπαταριες που σβηνουν μεσα σε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ουτε καν σε λεπτα. Εισαι τοσο διανοητικα καθυστερημενος που δεν καταλαβαινεις οτι σε φτυνουν και εσυ νομιζεις οτι βρεχει. Δεν σε ξεφτιλισα απλως, σε εκανα πουτανα μου.
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.620
Like
1.401
Πόντοι
216
Υπάρχει νομοθεσία για το κάτω από 40% χωρητικότητα μπαταρίας για να μπεις σε πλοίο....ψαξτο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Οδηγια βρηκα, οχι νομοθεσια. Που ειναι το ΦΕΚ; Χωρις ΦΕΚ νομος δεν υπαρχει.

Επισης σε ολον τον κοσμο, δεν υπαρχει τετοιος ηλιθιος περιορισμος.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
320
Like
438
Πόντοι
21
ΘΕΛΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙς ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΚΟΥΛΙΣΤΑΝ
Στα παπαρια μας η επιδοτηση
Εγω το τεσλα το πηρα απο Αυστρια, μου αρκει που δεν πληρωσα τελωνειο
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
320
Like
438
Πόντοι
21
Οδηγια βρηκα, οχι νομοθεσια. Που ειναι το ΦΕΚ; Χωρις ΦΕΚ νομος δεν υπαρχει.

Επισης σε ολον τον κοσμο, δεν υπαρχει τετοιος ηλιθιος περιορισμος.
Στα φερυ απο Ριγα για Στοκχολμη, ειχε και φορτιστη
Μονο στον μπανανισταν αυτα
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.770
Πόντοι
216
Στα παπαρια μας η επιδοτηση
Εγω το τεσλα το πηρα απο Αυστρια, μου αρκει που δεν πληρωσα τελωνειο
Eιχε διαφορα η τιμη του με την τιμη Ελλαδας? Εγω οταν ειχα παρει το Rover 2.20 Coupe, απο το Γιβραλταρ, στα 7200000 περιπου, στην Ελλαδα κοστιζε 11500000. Σοβαρη διαφορα. Συν τρια χρονια δωρεαν το σερβις, σε ολες τις αντιπροσωπειες Rover της Ευρωπης. Γεγονος που αναγκαστηκε να αποδεχτει και η δικη μας Βιαμαξ.
 

αντρεμπιρ

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Αυγ 2022
Μηνύματα
114
Κριτικές
23
Like
1.166
Πόντοι
1.011
Θυμαστε παλαιοτερα, με τα φωτοβολταικα συστηματα για σπιτια, που ελεγαν οτι και επιδοτησεις θα παρει οποιος μπει στα εξοδα και τα τοποθετησει σπιτι του, και το ρευμα που θα του περισευει θα το αγοραζει η ΔΕΗ? Αλλαξε η νομοθεσια ξαφνικα και πολλοι που ειχαν επενδυσει, βρεθηκαν εκτεθημενοι. Το Ελληνικο κρατος ειναι ενα νομιμο εργαλειο απατης, που δεν πρεπει ποτε και για κανεναν λογο να το εμπιστευεσαι. Το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα το αγορασεις αν το σηκωνει η τσεπη σου κι αν εξυπηρετει τις αναγκες σου. Εκτος κι αν αναλαβει η αντιπροσωπεια να; εισπραξει την οποια επιδοτηση και την αφαιρει απο το ποσον που θα πληρωσεις εσυ.

Έτσι είναι. Ένα ακόμα επεισόδιο σε επανάληψη
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom