Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
παραλίμνιε χιλια συγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω να μαι υποδοχή με τον βλαμμενο. Βαλε τον κθλου στην θεση μου Εγω θα πίνω τσιπουρα πιο περα με τον νατσο τον πετραν και τον σκασκα![]()
Οκ, πορτα φασιστακο, αλλα θα διωχνεις γυφτους, αλβανα και τιποτα φλωρατζες που θα ερχονται απο περιεργια. Το μαγαζι θα απευθυνεται στα λαικα στρωματα, στην εργατικη ταξη, οι φλωρατζες δεν θα εχουν θεση.

καλα μην κανεις ετσι... Εγω θα είμαι ουγκανο απ εξω εσυ P.R. μεσα δεν θα βλπομαστε... Εκτως αν θες να βγαλω κανεναν καροτσακιπαραλίμνιε χιλια συγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω να μαι υποδοχή με τον βλαμμενο. Βαλε τον κθλου στην θεση μου Εγω θα πίνω τσιπουρα πιο περα με τον νατσο τον πετραν και τον σκασκα![]()

Όταν 2 ή περισσότερα μέλη του bou συναντιούνται για να παίξουν ξύλο....φήμες λένε οτι πολλά πρώην μέλη σκοτώθηκαν σε τέτοια ραντεβού....Τι στο καλό είναι ραντεβού θανάτου ωρε παιδιά?
Πιθανον τα κοψιδια δεν ηταν φρεσκαΌταν 2 ή περισσότερα μέλη του bou συναντιούνται για να παίξουν ξύλο....φήμες λένε οτι πολλά πρώην μέλη σκοτώθηκαν σε τέτοια ραντεβού....
Όταν δυο η περισσότερα μέλη δίνουν ραντεβού για ξύλο αλλα δεν πατάει κανεις.....
Τι στο καλό είναι ραντεβού θανάτου ωρε παιδιά?
πολλα μελη πεθαναν και απο overdose τυπε,να προσεχεις οταν πεφτει καθαρο πραμα στην πιατσα......Όταν 2 ή περισσότερα μέλη του bou συναντιούνται για να παίξουν ξύλο....φήμες λένε οτι πολλά πρώην μέλη σκοτώθηκαν σε τέτοια ραντεβού....
Αμα στηριζοταν ο Απολυτος στα ραντεβου θανατου του φορουμ, θα ειχε το ειχε κλεισει το μαγαζι του.

Τι γράφει ο άγιος στο thread που κλειδώθηκε
(επειδή κλειδώθηκε , δεν μπορώ να το κάνω quote):
[size=9pt]Δες Λουλού 33,
Επειδή ετούτος ο ιστότοπος δεν είναι δικός σου για να κάνεις υποδείξεις σχετικά με το ποιός θα γράφει, ποιός δεν θα γράφει και ποιος θα παραθετει ποιόν, θα σε παραθέτω, θα σε εκθέτω, και θα σε γαμάω, (μόνο εσένα βέβαια, γιατί πρώτον τα "σόγια" τα σέβομαι, και γιατι στην τελική το σόϊ σου δεν φταίει που βγήκες μαλακισμένη θρασύδειλη τσοκαρία) όποτε γουστάρω και όπως γουστάρω, εντός και εκτός διαδικτύου.[/size]
Κάνει το μαλάκα. Λες και του είπα , να μην γράφει στο φόρουμ.
Αυτό που ξεκαθάριζα, είναι ότι δεν θέλω διάλογο μαζί του
και δεν μπορεί να με υποχρεώσει κανείς να κάνω διάλογο με γαμημένους , Ξ.Π.Γ κτλ κτλ
Επίσης όταν εγώ έγραφα ...
"Εγώ είμαι γιός σιδερά , με μπράτσα ήφαιστου.
Όχι βαψομαλλιά ...."
Φαντάζομαι , ότι όσοι δεν είναι τόσο πολύ βλάκες, ώστε να είναι έγκλειστοι σε ίδρυμα
ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ....
Όσοι , παραποιούν το γραφόμενο, υπονοώντας , ότι μιλούσα για τα δικά μου μπράτσα,
είναι απλά γαμημένες πουστάρες ....
![]()
![]()
καλα μην κανεις ετσι... Εγω θα είμαι ουγκανο απ εξω εσυ P.R. μεσα δεν θα βλπομαστε... Εκτως αν θες να βγαλω κανεναν καροτσακι
![]()
![]()
Υπαρχουν ακομα αυτοι που αναφερεις ?
Καλα θα σε βαλω με τον Φυληςηχο που σε γουσταρει. Θα ειστε τρελο δυδιμο.
Τι γράφει ο άγιος στο thread που κλειδώθηκε
(επειδή κλειδώθηκε , δεν μπορώ να το κάνω quote):
[size=9pt]Δες Λουλού 33,
Επειδή ετούτος ο ιστότοπος δεν είναι δικός σου για να κάνεις υποδείξεις σχετικά με το ποιός θα γράφει, ποιός δεν θα γράφει και ποιος θα παραθετει ποιόν, θα σε παραθέτω, θα σε εκθέτω, και θα σε γαμάω, (μόνο εσένα βέβαια, γιατί πρώτον τα "σόγια" τα σέβομαι, και γιατι στην τελική το σόϊ σου δεν φταίει που βγήκες μαλακισμένη θρασύδειλη τσοκαρία) όποτε γουστάρω και όπως γουστάρω, εντός και εκτός διαδικτύου.[/size]
Κάνει το μαλάκα. Λες και του είπα , να μην γράφει στο φόρουμ.
Αυτό που ξεκαθάριζα, είναι ότι δεν θέλω διάλογο μαζί του
και δεν μπορεί να με υποχρεώσει κανείς να κάνω διάλογο με γαμημένους , Ξ.Π.Γ κτλ κτλ
Επίσης όταν εγώ έγραφα ...
"Εγώ είμαι γιός σιδερά , με μπράτσα ήφαιστου.
Όχι βαψομαλλιά ...."
Φαντάζομαι , ότι όσοι δεν είναι τόσο πολύ βλάκες, ώστε να είναι έγκλειστοι σε ίδρυμα
ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ....
Όσοι , παραποιούν το γραφόμενο, υπονοώντας , ότι μιλούσα για τα δικά μου μπράτσα,
είναι απλά γαμημένες πουστάρες ....
o axaxoyxas ειχε παει σε ραντεβου θανατου
Αξιολύπητος.