Καλησπερα
Το πρωτο μου ποστ εδω και ειπα να υπαρχει κατι χρησιμο
Πολλοι μεσω msn μεταφερουμε καποια αρχεια ειτε μεγαλα ειτε μικρα.Επειδη καποιες φορες και αυτο σερνεται και κατανταει σπαστικο εψαξα και βρηκα το συγκεκριμενο προγραματακι.
Ειναι αυτονομο πολυ μικρο και πολυ ευκολο τρεχοντας το απλα φτιαχνει ενα Http Server στον υπολογιστη σας και απο εκει και περα σας δινει μια διευθυνση και μπορειτε να μοιρασετε καποια αρχεια .
Εμενα μου φανηκε αρκετα χρησιμο ελπιζω και σε σας
καλο βραδυ
Το πρωτο μου ποστ εδω και ειπα να υπαρχει κατι χρησιμο
Πολλοι μεσω msn μεταφερουμε καποια αρχεια ειτε μεγαλα ειτε μικρα.Επειδη καποιες φορες και αυτο σερνεται και κατανταει σπαστικο εψαξα και βρηκα το συγκεκριμενο προγραματακι.
Ειναι αυτονομο πολυ μικρο και πολυ ευκολο τρεχοντας το απλα φτιαχνει ενα Http Server στον υπολογιστη σας και απο εκει και περα σας δινει μια διευθυνση και μπορειτε να μοιρασετε καποια αρχεια .
Εμενα μου φανηκε αρκετα χρησιμο ελπιζω και σε σας
καλο βραδυ