Νέα

Http Server

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ntaryl
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2
  • Εμφανίσεις 935
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ntaryl

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
81
Κριτικές
6
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπερα 
Το πρωτο μου ποστ εδω και ειπα να υπαρχει κατι χρησιμο 
Πολλοι μεσω msn  μεταφερουμε καποια αρχεια  ειτε  μεγαλα ειτε μικρα.Επειδη  καποιες φορες και αυτο σερνεται και κατανταει σπαστικο εψαξα και βρηκα το συγκεκριμενο προγραματακι.
Ειναι αυτονομο πολυ μικρο και πολυ ευκολο τρεχοντας το απλα  φτιαχνει ενα Http Server  στον υπολογιστη σας και απο εκει και  περα σας δινει μια διευθυνση και  μπορειτε να μοιρασετε καποια αρχεια .
Εμενα μου φανηκε αρκετα χρησιμο ελπιζω και σε σας
καλο  βραδυ 
 

Amale

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
342
Like
13
Πόντοι
1
To καλύτερο για αυτήν την δουλεία είναι με διαφορά το HFS.Δεν έτρεξα το δικό σου καθώς είμαι διστακτικός σε renamed exes με άγνωστο checksum από 1 post users :P


Αλλά πάντα έχει μεαλη σημασία το upload οπότε καλύτερα είναι τα rapidshare clone sites που κάνεις μια φορά upload και τελείωσες
 
OP
OP
N

ntaryl

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
81
Κριτικές
6
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα  φιλε 
ο καθενας κανει οτι νομιζει
απλα το  ποσταρισα για  να βοηθησω καποιον που ειχε παρομοιο  προβλημα 
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom