Νέα

Grand Theft Auto (GTA)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamaomanoules
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
H πολυαναμενόμενη τέταρτη συνέχεια του «Grand Theft Auto» είναι γεγονός. Ο Νίκο, κεντρικός χαρακτήρας, οδηγεί κάθε είδους όχημα που κινείται και πετά, έρχεται σε επαφή με άγνωστες γυναίκες, βρίσκεται αντιμέτωπος με εμπόρους ναρκωτικών. Ο μόνος τρόπος για να παραμείνει ζωντανός είναι να σκοτώσει αθώους και ένοχους. Λαθρομετανάστης από χώρα της ανατολικής Ευρώπης έφθασε στην πόλη της Ελευθερίας, πιστό αντίγραφο της Νέας Υόρκης. Το αμερικάνικο όνειρο που περίμενε να συναντήσει της εύκολης και πλούσιας ζωής γίνεται εφιάλτης στην πραγματικότητα. Το βιντεοπαιχνίδι προκαλεί έντονες αντιδράσεις αφού στηρίζεται στη βία και τη διαφθορά. Η Χίλαρι Κλίντον το χαρακτήρισε «σιωπηρή επιδημία», στην Αυστραλία απαγορεύτηκε η κυκλοφορία του, δικηγόροι μηνύσαν τους δημιουργούς υποστηρίζοντας ότι το βιντεοπαιχνίδι είναι υπεύθυνο για την αύξηση αυτοκτονιών στις εφηβικές ηλικίες. Οι λάτρεις του παιχνιδιού κάνουν λόγο για φοβερή πλοκή και γραφικά, δυνατό σενάριο, μοναδική αίσθηση ελευθερίας.
Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες ξεπέρασε τις 20 χιλιάδες πωλήσεις μόνο στη χώρα μας. Ωστόσο οι ειδικοί προειδοποιούν ότι πρόκειται για ένα πολύ βίαιο παιχνίδι και μιλούν για «ψηφιακό υπόκοσμο».
.
Από
 

Vrikolakas

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.126
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Είχα παίξει το ΙΙΙ στο ps2.Είχε κάνει πάταγο τότε.Μιλάμε για παιχνιδάρα  :rockon:
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
To παιχνιδι της χρονιας!
Στο 3 ειδικα και τι δεν εκανες!
Στριπτιζαδικα,πορνες,pimping μεχρι πιλοτος αεροπλανου γινοσουν!
Χωρια τα dating,γυμναστηρια και την τεραστια ποικιλια οχηματων!
3 μηνες το pc ανοιγε μονο για αυτο παιχνιδι τοτε.. :tooth:
Απιστευτα εθιστικο και ακρως ενδιαφερον παιχνιδι.

Απο τα ΜΜΕ εγινε ηδη θεμα για τις συνεπειες τετοιων παιχνιδιων και βγηκαν οι ειδημονες
να λογοκρινουν ισως ενα απο τα μεγαλυτερα σε πωλησεις παιχνιδια παγκοσμιως! :jerking:

Να συμπληρωσω οτι στο pc αναμενεται σε κανα χρονο.  :<
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Στο 3 για να το παιξω τοτε εσκασα 180 ευρω τοτε στο πλαισιο
για μια 256mb ati θυμαμαι..
Η 64mb δεν το σηκωνε με τιποτα.
Αλλα οπως ειπες τα γκαφρα εβγαλαν τοπο με το λιωσιμο που επεσε! :rockon:
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16

Ena χρόνο ακόμη για το pc e??? Μετά το crysis πάντως το χαος...
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Τελικα αν εχεις 19αρα οθονη και δεν παιζεις τα games με 8800gtx τουλαχιστον,
εισαι ενα τιποτα σαυτη τη ζωη... :grin:
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16

Bάλε κ την G25 (για τα racing).
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Μετά το crysis πάντως το χαος...
Παντως για αυτο το παιχνιδι και μονο,χαλαλι η 500αρα για κονσολα η gpu.
Κριμα βεβαια που μετα απο αυτο(αντε βγαλε το assassins) δεν εχουν ακολουθησει αλλες εταιρειες
την ιδια ποιοτητα στα γραφικα.
Ας ελπισουμε οτι gta4 θα ειναι ενα βημα καλυτερο γιατι μεχρι σημερα
η 500αρα εφυγε για 2-3 παιχνιδια μονο..
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16

  Μεγάλη απογοήτευση το Turok, τα γραφικά του είναι διετίας, το συστημα των saves ανόητο κ γενικά μετά από 20 λεπτά το παιχνίδι το βαριέσαι ακόμη κ στο hard επίπεδο.
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Αναμενονται εντυπωσεις και βιντεο απο την παιχνιδαρα συντομα..
 

Συνημμένα

  • logo2.jpg
    logo2.jpg
    290 KB · Εμφανίσεις: 76
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Bασικα τα games τα παιζω ολα σε pc,λογω πειρατιας και ποικιλιας :cool2:
απλα επειδη δεν το κοβω να το περιμενω τοσους μηνες :crazy:
θαχω πρωτες εντυπωσεις απο ενα φιλαρακι αυτες τις μερες που του φιλαω τον κωλο
να μου δανεισει το xbox! :bounce-glasses:

Παρεπιπτωντος να τονισω οτι σε συγκριτικο τεστ hd διαβασα οτι υπερεχει το xbox εναντι του ps3
και οτι βγηκε ο χαρτης της Πολης!!! :headbang2:

 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
to gta γαμαει.τελεια και παυλα.το καλυτερο παιχνιδι για μενα
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
το san andreas ξαναρχισα να το παιζω με διαφορα mods αυτη τη φορα :dancing:
βλεπω να δανειζομαι κι εγω καμια κονσολα,ενας χρονος αναμονη παει πολυ... :S
 
OP
OP
G

Gamaomanoules

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.125
Κριτικές
1
Like
34
Πόντοι
16
Το turok
απο οτι διαβασα ειναι  ενα αθλιο σε γραφικα game με δεινοσαυρους.
Πλακα πλακα οπως παει η κατασταση ηδη (το gta4 διαβασα θελει 7 λεπτα install)
οι κονσολες πλεον με τοσο μεγαλα installation
που κανουν τα games σιγα σιγα φερνουν προς pc
μερια..
Η εννοια που ειχαν παλιοτερα "βαζω το δισκακι και παιζω"
μαλλον αλλαξε.
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
μολις τωρα ειδα κριτικη στο gamespot,10/10 για ps3 και xbox :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :rockon: :rockon:
Τωρα ή το παιχνιδι ειναι τελειο ή επεσε τρελο promotion απ΄τη rockstar...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom