Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δλδ 150 extra ball,bbbj & a-levels included...
καθολου ασχημα...
τελικα η Παμελα μοιαζει με τις φοτο?
γιατι αν μοιαζει εχω τροπο να την κανω να αποδωσει τα αναμενομενα...
οκ thx για τις αμεσες απαντησεις!!Αυτα πιο καλα τα κανονιζεις με τον Μισελ. Δεν θελουν να σε χασουν απο πελατη.Γενικα ο Μισελ κανει καλες τιμες!!!
αυτα τα ολιγαΦιλε το κουλουρι ειναι +30 στο μισελακο ολα τα αλλα ειναι μεσα στην τιμη.Και οπως ειπε ο φιλος καλυτερα τα οικονομικα να τα κανονιζεις με το μισελ.
Η παμελα για μενα ειναι απο τις τοπ βιζιτες που παιζουν και εμφανισιακα και σε σερβις.
Σιμονα πιο γεματη αλλα μετα το καλακαιρι σε βαζει κατω και σε παταει!! παλια πραγματι δεν ηταν το ιδιο καλη.
Εντυπωση μου εκανε χτες βραδυ μετα απο ραντεβου με Ναταλι οπου αναγκαστηκα να φυγω πιο νωρις λογω δουλειας οτι με πηρε στα καπακια ο μισελακος τηλ για να με ρωτησει αν ολα ηταν οκ και να τσεκαρει την γκομενα.
Πως ειναι η Ναταλι τωρα? Εστρωσε καθολου?
τελικα προτιμησα αλλο γραφειο...αρχηγε ιblis δεν καταλαβαινω γιατι τοσο καβλαντα? παρε και μην το κανεις σιριαλ
εδω ημαστε για ενημερωση αν καναμε ολοι τα ιδια με σενα γαματα.
πηρα σιμονα μου αρεσουν οι νταρντανες οχι οι χοντρες στα τεσσερα
ηταν αλλο πραγμααυτα τα ολιγα
τελικα προτιμησα αλλο γραφειο...
δεν εχουμε θρεντ γι το γραφειο που πηρα...πες μας τι εγινε...


ναι ναι καλη ιδεα!!!Να σου στείλουμε μια Ουκρανίδα νοσοκόμα!!![]()
![]()
![]()
![]()

δεν εχουμε θρεντ γι το γραφειο που πηρα...
εχω πει σε φιλους με πμ...
παιδια μη με ζοριζετε , ειμαι και καποιας ηλικιας...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Έχω φάει όλο το thread, αλλά μισελοσάιτ δεν βρήκα!
Μπορεί κάποιος να ενημερώσει;