MB C 200
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 374
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Οχι φιλε lover...μαζι καναμε ντουζακι και τις 2 φορες....παραπονα εξεφρασε απο την υγιεινη καποιων φιλων!!!!μηπως ηθελε να το τονισει σε εσενα και στο ειπε ευγενικα????
Λεμε τωρα...!!!!!
![]()
Οχι φιλε lover...μαζι καναμε ντουζακι και τις 2 φορες....παραπονα εξεφρασε απο την υγιεινη καποιων φιλων!!!!μηπως ηθελε να το τονισει σε εσενα και στο ειπε ευγενικα????
Λεμε τωρα...!!!!!
![]()
Φιλε akritas , συμφωνω κι επαυξανω!!!Εξ αλλου ειμαι fan των μεγαλων και ωραιων βυζων!!!!Μαγκα οι βυζαρες της βαλεριας ειναι σκετη γλυκα λεμε !!![]()
ok περμενε πμ απο 3 γραφεια οπου θα σου αναλυσουμε ποιες να παρεις θα σου στειλουμε και 4 ανεξαρτητες μουναρες που περνουν 100 για 2 ωρες και 2 τηλ απο στουντιο με υπερμουνα που ειναι για πριβε φασειςΚαλησπερα αγαπητοι συναδελφοι.
Ως νεο μελος στο forum θα παρακαλεσω καποιον οποιον απο εσας μπορει να μου στειλει με πμ το τηλ του συγκεκριμενου γραφειου, και αν εχει και τιποτα αλλο καλο δεν θα πουμε οχι.
Ευχαριστω προκαταβολικα

ok περμενε πμ απο 3 γραφεια οπου θα σου αναλυσουμε ποιες να παρεις θα σου στειλουμε και 4 ανεξαρτητες μουναρες που περνουν 100 για 2 ωρες και 2 τηλ απο στουντιο με υπερμουνα που ειναι για πριβε φασεις
οτι αλλο θελησεις εδω ειμαστε![]()
![]()
![]()
εμεις τιποτα εεεεεεεεDεν ειναι για να κανεις χιουμορ εδω μεσα, απο οτι ειδες στα επομενα μηνυματα απτο δικο σουok περμενε πμ απο 3 γραφεια οπου θα σου αναλυσουμε ποιες να παρεις θα σου στειλουμε και 4 ανεξαρτητες μουναρες που περνουν 100 για 2 ωρες και 2 τηλ απο στουντιο με υπερμουνα που ειναι για πριβε φασεις
οτι αλλο θελησεις εδω ειμαστε![]()
![]()
![]()


ok περμενε πμ απο 3 γραφεια οπου θα σου αναλυσουμε ποιες να παρεις θα σου στειλουμε και 4 ανεξαρτητες μουναρες που περνουν 100 για 2 ωρες και 2 τηλ απο στουντιο με υπερμουνα που ειναι για πριβε φασεις
οτι αλλο θελησεις εδω ειμαστε![]()
![]()
![]()
Nαιτο τηλ τελειωνει σε 088???
το τηλ τελειωνει σε 088???
ooouuuupssss το εχω και αυτο το τηλ. Μπραβο στην αντικατασκοπεια μας που μας δινει ολες τις πληροφοριες απο το μετωπο. Οβερ and outτο τηλ τελειωνει σε 088???
το θεμα δεν ειναι να σου στειλω το τηλ το θεμα ειναι θα μας ενημερωσεις για την συναντηση???????Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου. Δεν ξερω αν ειναι τοσο πριβε τα τηλεφωνα που ειναι τοσο δυσκολο να στειλεις ενα ΠΜ.
Αν χρειαζοσουν καποια στιγμη εσυ δεν σου εστελνε κανεις?
το θεμα δεν ειναι να σου στειλω το τηλ το θεμα ειναι θα μας ενημερωσεις για την συναντηση???????
Δεν νομίζω ότι θα ενημερώσει…δώστο!!.. κάνε το καλό και ριχτό στο γιαλό που λένε.
Εγώ το έδωσα σε καμία 30ρια άτομα και ούτε μια κριτική δεν είδα ούτε ένα σχόλιο![]()
να γραψεις κριτικη παιχτη γιατι εδω θα χαθει..Λοιπόν συνάντησα την Αριανα του γραφείου. Την έδιωξα στα 20 λεπτα και την πλήρωσα κανονικά. Ειλικρινά δεν μου εχει ξανατυχει τέτοιο κομοδίνο. Απορώ με τους ένθερμους υποστηρικτές της οι οποιοι με παρέσυραν με τις κρητικές τους στο να την δοκιμασω.
Απ ο,τι μου είπε νυσταζε γιατί δεν ειχε κοιμηθεί καλα την προηγουμένη το βράδυ (κι εμένα τι με νοιάζει), επισης δυσανασχετούσε συνέχεια στην πίπα γιατι έκανε λεει ζέστη...(της ειχα βαλει air condition έκανε τόσο κρύο μου 'χαν παγώσει τα δάχτυλα-πως δεν μου πέσε με τον χιονιά..) και το κορυφαίο δεν με καβάλησε γιατί λέει είχα μεγάλη πούτσα και θα την τραυμάτιζα (μπας και νομίζει ότι δουλεύει σε κάνα studio και παίρνει 50?). Α επίσης μου είπε και το αμίμητο... θέλω κάνα δυο ώρες ακόμα μέχρι να ξυπνήσω καλά... (αμαααν-ε φύγε κι έλα τότε ξύπνια).
Στα της εμφάνισης είναι που έχω τρελαθεί, ρε μάγκες οκ έχει μια μικρή σχέση με τις φωτογραφίες (στο πρόσωπο) αλλα μεχρι εκει. Κοντή είναι, κωλαρά με την έννοιά την γνωστή δεν έχει... έχει κωλαράκι και μάλιστα αδιάφορο, το βυζί οκ καλοφτιαγμένο μια μετριότητα και ταπεινή μου άποψη δεν άξιζε να γίνει τέτοιος ντόρος. Και μιλάω καθαρά για την εμφάνιση και οχι για την διαθεση της καθότι συμβαίνουν αυτά να μην την πετύχεις σε καλη διάθεση ειναι γνωστο... μπορεί να μην σε γουστάρει κι αυτο μεσα,μπορει να βρωμας οκ...γι αυτό την έδιωξα το αποδέχομαι, αλλά αυτό με την εμφάνιση της δεν είναι κατι που θα αλλάξει αύριο.
Καλή τύχη στον επόμενο.
να γραψεις κριτικη παιχτη γιατι εδω θα χαθει..