Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν το παίζω μάγκας ρε λεβέντη αλλά διαπίστωσα ότι χαλας την ιεραρχία και είναι κακό!!!!!!εσυ τωρα το παιζεις μαγκας απο το ιντερνετ?σου μιλησα εγω εσενα ασχημα προσωπικα?γιατι θυμωνεις?δε σε καταλαβενω.
ρε φιλε πλεσουργκιεβεν το σαιτ του μισελ αυτο δεν ειναι?
Δεν απολυθηκες ακομα τυπε?δεν το παίζω μάγκας ρε λεβέντη αλλά διαπίστωσα ότι χαλας την ιεραρχία και είναι κακό!!!!!!
κοντεύωΔεν απολυθηκες ακομα τυπε?
Με το καλο..κοντεύω
ναι..
thanksΜε το καλο..
δεν το παίζω μάγκας ρε λεβέντη αλλά διαπίστωσα ότι χαλας την ιεραρχία και είναι κακό!!!!!!
ακουμε.Και τον λοχια..ρε παλικαρι εγω δε μιλησα ασχημα!και για να μαθεις και κατι μιας και απο τι βλεπω εισαι μικρος οποτε και σε συγχωρω,οι ιεραρχιες ειναι για το ζωικο βασιλιο.Τις ιεραρχιες τις σπαμε και δε καθομαστε ποτε καλα...μονο τη γυναικα μαςακουμε.
Δεν υπαρχη προβλημα Παιχτη !!!ρε παλικαρι εγω δε μιλησα ασχημα!και για να μαθεις και κατι μιας και απο τι βλεπω εισαι μικρος οποτε και σε συγχωρω,οι ιεραρχιες ειναι για το ζωικο βασιλιο.Τις ιεραρχιες τις σπαμε και δε καθομαστε ποτε καλα...μονο τη γυναικα μαςακουμε.
το μικρός πως το διαπίστωσες??????ρε παλικαρι εγω δε μιλησα ασχημα!και για να μαθεις και κατι μιας και απο τι βλεπω εισαι μικρος οποτε και σε συγχωρω,οι ιεραρχιες ειναι για το ζωικο βασιλιο.Τις ιεραρχιες τις σπαμε και δε καθομαστε ποτε καλα...μονο τη γυναικα μαςακουμε.
σε αυτό το μπουρδέλο εδω μέσα έαν δεν υπάρχει ιεραρχία κάποια στιγμή οι τσατσάδες θα θέλουν να γαμήσουν τα αφεντικά και αυτό ΔΕΝ γίνεται λεβέντηηηηηηηρε παλικαρι εγω δε μιλησα ασχημα!και για να μαθεις και κατι μιας και απο τι βλεπω εισαι μικρος οποτε και σε συγχωρω,οι ιεραρχιες ειναι για το ζωικο βασιλιο.Τις ιεραρχιες τις σπαμε και δε καθομαστε ποτε καλα...μονο τη γυναικα μαςακουμε.
εφερε τελικα καμια που να δινει κουλουρακι ο Μιχαλακης??
Δεν χωραει ο mgmans εκει μεσα ειναι τεραστιο το καβλι του !!!![]()
![]()
![]()


Λιγα σχολια απο εμενα για την συναντηση με την Valerie.
Απλως θα επιβεβαιωσω τα θετικα σχολια των προηγουμενων φιλων που εχουν γραψει για το συγκεκριμενο κοριτσι.
Ομορφο κορμι, προς το αδυνατο, πολυ ωραιο βυζι, λιγο πεσμενο, φατσουλα, εμενα δεν με χαλασε, ειχε τα μαλια της μαζεμενα επανω,μου ηλθε μ ενα ωραιο μινι φουστανακι , αρκετα προκλητικο!!!
Τωρα , εντυπωση μου εκανε η πολυ ευχαριστη διαθεση της αν και ηταν λιγο σφιγμενη στην αρχη μαζι μου( 1η φορα μ εβλεπε,μαλλον ψιλοκολωσε που με ειδε και κουστουμαρισμενο ) αλλα πολυ γρηγορα εσπασα τον παγο και ολα κυλισαν πολυ ομορφα.
Αριστη συμμετοχη, πολυ καλη πιπα και βαθεια, εχει δε ενα απιστευτο κωλαρακι οταν την παιρνεις απο πισω!!!
Εγω εμεινα απολυτα ικανοποιημενος με 2 φορες εκτονωση .Να τονισω δε οτι το κοριτσι ηταν πεντακαθαρο κατι που μετραει πολυ για εμενα!!!
Κι ενα τελευταιο σχολιο για τους συναθλητες..Μαγκες το ..σαπουνι δεν αξιζει και τοσο πολλα χρηματα, ειναι δε πολυ ασχημο να ακους απο καποια οτι αρκετες φορες αναγκαστηκε να συνευρεθει με καποιους απο εμας που ηταν απλυτοι!!!!ΕΛΕΟΣ!!!!!
