Αυτή την εβδομάδα λόγω διακοπών οικογένειας, είπα να το παρακάνω λίγο.
Τη Δευτέρα λοιπόν συνάντησα την Electra Angel σε μία συγκλονιστική όπως εξελίχτηκε συνεύρεση [Λεπτομ. στο City Tours in Greece-revious και νέες αφίξεις σελ. 1779]
Την Τετάρτη είχα ένα τραγικά αποτυχημένο τρίο με Ελληνίδα κυρία Bi [για την ακρίβεια 65% lesbian και 35% straight], φίλη [πραγματικά με την έννοια περίπου της αντρικής φιλίας] από παλιά και αλλοδαπό call girl. Τέλος πάντων είχαμε βλέψεις για τσόντα του Ρόκο Σιφρέντι και καταλήξαμε σε τσόντα του Κώστα Γκουσγκούνη από άποψη πλάκας και πάλι καλά δηλαδή γιατί μόνo αυτό έσωσε την κατάσταση.
Οπότε την Παρασκευή είπα να [ξανα]συνατήσω την Σιμόνα του Μισέλ γιατί την πρώτη φορά μου είχε αφίσει ανάμεικτες εντυπώσεις, οπότε η κριτική αφορά και τις δύο φορές.
Κατ' αρχήν η κοπέλα είναι πανέμορφη και μάλιστα όχι όπως φαίνεται στο σάιτ του Μισέλ, σα σκυλί, αλλά με μια πραγματικά γλυκιά ομορφιά. Ψηλή 1,75, μαυρισμένη με άψογη επιδερμίδα, με καμπύλες και σωστές αναλογίες, ωραίο φυσικό βυζί και γλυκό προσωπάκι με όμορφα πράσινα μάτια και ξανθά [βαμμένα] μαλλιά. Το στραβό δοντάκι λίγο χαλούσε τα πράγματα στο πρόσωπο αλλά πάντα ήμουν της απόψεως [και συχνά το λέω και στα κορίτσια που έχουν ανασφάλειες] πως οι μικρές ατέλεις σε κάνουν πιο ανθρώπινο και άρα πιο προσιτό και ενδεχομένως και πιο επιθυμητό.
Επίσης είναι πεντακάθαρη και πολύ ευγενική, αλλά κάπως συγκρατημένη.
Τώρα από απόδoση η κοπέλα είναι πολύ πρόθυμη αλλά μάλλον το άθλημα δεν το έχει μέσα της και το ξέρει. Ναι συμετείχε, ναι γλωσσόφιλα, ναι φωνούλες και συσπάσεις, αλλά κάτι έλειπε. Μάλλον αυτό που έλειπε πρέπει να έχει να κάνει με την ηλικία [20]. Λίγο πριν έγραφα σε άλλο θρεντ πως δεν πιστεύω πως καμία μπορεί να πιάσει τοπ απόδωση πριν τα 23 ή καλλίτερα τα 25. Η Σιμόνα είναι μια κοπέλα που άρχισε πριν δύο χρόνια το έσκορτινγκ δηλαδή στα 18, γιατί δεν είχε τι να κάνει στην πατρίδα της [κατά δήλωσιν της δεν έχει καν τελειώσει το Λύκειο, πάντως τα Αγγλικά της είναι πού καλά] και μάλλον έχει ήδη βαρεθεί, ή τουλάχιστον είναι με τις μέρες της [επίσης κατά δήλωσιν της]. Προσωπικά πιστεύω πως οι έσκορτς πρέπει να μαζεύουν εμπειρίες στην προσωπική τους ζωή και να αρχίζουν την δουλειά στα 22-23 ώριμες και συνειδητοποιημένες.
Συμπέρασμα πρώτο. Σε καμία περίπτωση δεν κλαις τα λεφτά σου.
Συμπέρασμα δεύτερο. Αν μια κοπέλα που όταν περνάει το δρόμο με τα σόρτς, τα ξανθά μαλλιά, τα πράσινα μάτια και τα ψηλοτάκουνα που την φέρνουν στο 1.85 δημιουργεί οδικά ατυχήματα με την εμφάνισή της και μόνο, αλλά με μέτρια ή έστω αμφίβολη συμμετοχή σας είναι αρκετή σπεύσατε, η Σιμόνα είναι για σας. Αν ψάχνετε το κάτι παραπάνω αυτό που σε κάνει να θυμάσαι την κοπέλα όχι όπως σε εντυπωσίασε την πρώτη φορά που την είδες αλλά όπως ήταν "διαλυμένη" [και πως ήσουν και εσύ "διαλυμένος"!] μετά από την συνεύρεσή σας ψάξτε αλλού.
Δεν λέω πως είναι εύκολο να βρεις τέτοιες κοπέλες ούτε και πως είναι πολλές, υπάρχουν όμως μόνο που φοβάμαι πως καμιά δεν είναι 20 αλλά πρέπει να έχουν καβατζάρει τα 25.
Αυτά!