Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έχω μπεί σε αυτό το σάιτ..έχω γίνει μέλος..έχω μπεί και στη fan list στο προφίλ που έχουν με τα κορίτσια..αλλά Ε-mail δεν μου έχουν στείλει να μου δώσουν καμία πληροφορία για το πως να κλείσω καμία συνάντηση...βοηθείστε την κατάσταση οι ''λέουρες'' εδώ...
Συγνώμη παιδιά...αλλά είμαι νιούφης ακόμα..Θα παρακαλέσω να χρησιμοποιούμε Ελληνικούς χαρακτήρες, όχι μόνιμα κεφαλαία, και όχι μόνιμα χρώματα, όπως αναγράφεται και στους www.bourdela.com/index.php?option=com_smf&Itemid=250&topic=2]κανόνες του forum[/url].
Υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας (Τροποποίηση), για να επεξεργαστείς το μήνυμά σου. Η δυνατότητα τροποποίησης θα ισχύει για 30 λεπτά από τη δημιουργία της δημοσίευσής σου.
Αν δεν επεξεργαστείς στο μήνυμά σου στην επόμενη μισή ώρα, θα αναγκαστώ να το διαγράψω.
Ευχαριστώ
Και από service η Ναταλί πώς πάει...?????επιστροφη Natali... σουπερ κορμακι... πολυ καλυτερη απο τις φωτο![]()
![]()
επιστροφη Natali... σουπερ κορμακι... πολυ καλυτερη απο τις φωτο![]()
![]()

μια ιδεα ψαριλας που ανεδιδε το "γατακι" της..ελπιζω να ξεμυρισε απο τοτε!!!!![]()
επειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολες του Μισελ,η Ναταλι ειναι ομορφο κοριτσακι αλλα μου χε κανει κακη εντυπωση μια ιδεα ψαριλας που ανεδιδε το "γατακι" της..ελπιζω να ξεμυρισε απο τοτε!!!!![]()

Για ψαρι αμα ειναι το τρωει ο γατος μου,αλλα ψαριλα να μυριζηεπειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολες του Μισελ,η Ναταλι ειναι ομορφο κοριτσακι αλλα μου χε κανει κακη εντυπωση μια ιδεα ψαριλας που ανεδιδε το "γατακι" της..ελπιζω να ξεμυρισε απο τοτε!!!!![]()
Αυτο που δεν έχω καταλάβει βρε συναδελφοι ειναι το εξής.επειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολες του Μισελ,η Ναταλι ειναι ομορφο κοριτσακι αλλα μου χε κανει κακη εντυπωση μια ιδεα ψαριλας που ανεδιδε το "γατακι" της..ελπιζω να ξεμυρισε απο τοτε!!!!![]()



Η Crystal φαίνεται πολύ καλή (την είδα στο site του Μισέλ). Γνωρίζει κανείς αν είναι και αυτή με 150 Ευρώ όπως και οι άλλες κοπέλες του Μισέλ?
Συναδελφοι την Κρυσταλ τη βρισκουμε στο τηλ του Μισελακου ή εχει αλλο τηλ ?????
Στου Μισέλ.