Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και αν γραφτειτε στη mailing list θα περνετε ενημερωσεις στο e-mail σας.....
παιδες ισχυει η εξήγηση του Μισέλ, οτι 150€ για μία ώρα και δυο εκτονώσεις, ή έχει αλλάξει?

παιδες ισχυει η εξήγηση του Μισέλ, οτι 150€ για μία ώρα και δυο εκτονώσεις, ή έχει αλλάξει?
Ισχύει![]()
Με πρόλαβες συναγωνιστή......CRYSTAL με τιμη 200 Ευρωπουλα...έχε χάρη που με έχει πιάσει η κρίση αλλιώς......πάντως όλο και ανεβαίνουνε οι τιμούλες......δεν έχει αγγίξει η κρίση τον πληρωμένο έρωτα ακομα;
Ακριβή για Μισέλ, φτηνή για citytour, αντικειμενικά άραγε τι είναι?

Την έχω κλείσει για αύριο στο ξενοδοχείο της, μάλλον τη δουλεύει σαν City Tour, πάντως η τιμή για 2ωρο είναι καλή μιας και είναι και το hotel μέσα.
Με πρόλαβες συναγωνιστή......CRYSTAL με τιμη 200 Ευρωπουλα...έχε χάρη που με έχει πιάσει η κρίση αλλιώς......πάντως όλο και ανεβαίνουνε οι τιμούλες......δεν έχει αγγίξει η κρίση τον πληρωμένο έρωτα ακομα;

Ρε παιδιά έχει 2 ρεβιού για αυτή στη πρώτη σελλίδα!!
Είσαι σίγουρος???
Συνάντηση με Αριάνα και Ισαμπέλ εχτές...
Για Αριάνα τα έχω ξαναγράψει,σταθερή αξία, πιπίνι πετίτ!
Η Ισαμπέλ απλά και λιτά είναι ένα από τα καλύτερα C.G. που έχω πάρει τελευταία, σου κάνει όλα τα χατήρια είναι ευχάριστη και το κατέχει το άθλημα!Εμφάνιση 7 με 7,5 έχει μύτη αλλά ταιριάζει με το πρόσωπο της και σέρβις χαλαρά 8,5.
Έχουν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους μιας και όπως μου είπαν είναι και φίλες.
Προτείνεται 100%!!
Παιδια το διδυμο τι λεει? αξιζει ? παιζουν μεταξυ τους ?
