Mortismortis
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Μαΐ 2010
- Μηνύματα
- 444
- Κριτικές
- 16
- Like
- 141
- Πόντοι
- 4.440
Να σαι καλά φίλε..μάλλον με γλίτωσες από φόλα....
Εχει και κριτικές της εδώ:
Να σαι καλά φίλε..μάλλον με γλίτωσες από φόλα....
Παιδιά ξέρουμε κάτι;
Ψηλή δείχνει οπότε...με ενδιαφέρει!...![]()

Και οταν την γυρνας Ιεραποστολικα το ξαναθυμασαι !!! ;)Παγοκωλονα δεν θα την ελεγα με τιποτα.Μετριο σερβις και εμφανιση που δυσκολα βρισκεις σε c.g. μιλαμε η γκομενα ειναι 1.80
Οταν ειναι στα 4 ξεχνας και το ονομα σου![]()
ο γνωστος μαλακας-χαζοπρομοτορας..

Και οταν την γυρνας Ιεραποστολικα το ξαναθυμασαι !!! ;)

η Αριαννα δεν δουλευει μονη της..το τηλ του γραφειου στην ουσια ψαχνεις...ρε αλανια το τηλ της αριανας καποιος μπορει να μου το στειλει??