Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε, τώρα για να σου λέω έχει ΜΑΠΑ πρόσωπο και να επιμένω, κάτι θέλω να σου πω! Δεν λέει η γκόμενα! Κι εγώ έτσι σκεφτόμουν όταν είδα την φωτό της στο profile της, αλλά όταν μου έστειλε φωτο προσώπου, με έλουσε κρύος ιδρώτας που παραλίγο να την κάνω booking. Eκτός κι αν είσαι της λογικής: "...αν δεν μπαζώσεις, δεν θα χτίσεις..."ε φιλε αυτη που εβαλες στη φωτο..βασικα κ φαφουτα να ταν την επαιρνα χαλαρα ενα μανικι εχει γαμω τα σωματα..κανεις δν ειναι τελειος
Θα επιμείνω, μέτριες ως άσχημες. Και να εξηγήσω:Ε όχι και άσχημες ρε φίλε...οκ γούστα είναι αυτά,αλλά άμα δεις τι κυκλοφορεί στα γραφεία από εφημερίδα,αυτές είναι από τις καλύτερες πραγματικά....
Ε, τώρα για να σου λέω έχει ΜΑΠΑ πρόσωπο και να επιμένω, κάτι θέλω να σου πω! Δεν λέει η γκόμενα! Κι εγώ έτσι σκεφτόμουν όταν είδα την φωτό της στο profile της, αλλά όταν μου έστειλε φωτο προσώπου, με έλουσε κρύος ιδρώτας που παραλίγο να την κάνω booking. Eκτός κι αν είσαι της λογικής: "...αν δεν μπαζώσεις, δεν θα χτίσεις..."
Nαι καλά! Για δες τις ακόλουθες φωτογραφίες που παρουσιάζονται στο profile κάποιας CG σε κάποιο άλλο link. Την βλέπεις και λες: "...Δεν μπορεί! Μουνάρα θα είναι!...". Αν δεις μάπα, θα τρέχεις! Μη με κάνεις να σου τη στείλω - θα τρομάξεις!
http://[URL unfurl="true"]www.juliette.ro/esc/miky1.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.juliette.ro/esc/miky2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.juliette.ro/esc/miky3.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
ο μονος λογος που θα τρομαζα θα ηταν αν εμφανιζοταν η λιλη απ τα παρατραγουδα!!!!μονο π σε αυτο το σωμα δν μ παει να φανταστω τη μαπα της λιλης!!!
Δεν ξέρω αν εσάς σας φτιάχνει... πάντως εγώ γκόμενα με τέτοια βατραχίσια μάτια ΔΕΝ χώνω! Να επαναλάβω πως η συγκεκριμένη, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει με το γραφείο της Mισέλ για το οποίο συζητάμε! Απλά την παραθέτω ως μια περίπτωση που μου έτυχε, που ενώ από κορμί "λαμπάδα", στο πρόσωπο ήταν απογοητευτική!φιλε pathfinder στειλε φωτο να δουμε απο περιεργεια.![]()
Καλησπέρα,
Λοιπόν ακολουθεί ενημέρωση για το γραφείο του Michel και τις carmen & alina.
Έλαβα και εγώ Mail από τον Michel (όπως και οι περισσότεροι δεν ξέρω πως ήρθε αλλά οκ) Τον πήρα τηλέφωνο σήμερα το πρωί και του είπα ότι θα ήθελα τη Carmen κατά της 4:00. Μου είπε οκ κανένα πρόβλημα και ότι όταν θα είμαι στο ξενοδοχείο να τον πάρω τηλ για να του πω δωμάτιο και όλα τα σχετικά. Τον παρακάλεσα να μην περιμένω σα μπετόβλακας 1 ώρα στο ξενοδοχείο όπως γίνεται συνήθως και με διαβεβαίωσε ότι κανένα πρόβλημα.
Πράγματι 2 λεπτά από τη στιγμή που έκλεισα το τηλέφωνο από το δωμάτιο χτύπησε η πόρτα και ήταν η Carmen?1-0.
Description:
Ρουμανάκι Μελαχρινό, ψηλό, Όμορφο προσωπάκι, και ωραίο σώμα, καλό στήθος ωραίο κολαράκι γενικά αρκετά καλή? 7 στα 10
Price :
130 για διπλή εκτόνωση (εγώ επειδή ζεσταινόμουν έφτασα μόνο στην μια?.(του είπα του michel ότι να την κρατήσει κάβα τη άλλη μία )
Επίσης για +15 τελειώνεις στο στόμα της?.
Performance :
Πολύ καλή συμμετοχή και πολύ καλό γλείψιμο πάντα με κάλτσα (το κάνει και χωρίς αλλά δεν είναι για την ηλικία μας αυτά. Επιτρέπει χεράκια και δίνει κουλούρι σε περίπτωση που ζητηθεί
Overall: Πολύ καλή απόδοση Price-Performance
Υ.Γ. Αναφορικά με αυτά που γράφτηκαν πιο πάνω για το εάν είναι πανάσχημη ή όχι, εγώ θα πω το εξής : Για καλλιστεία δεν μπορεί να πάει η κοπέλα?Δεν μπορείς όμως να την πεις άσχημη είναι μια ωραία κοπέλα που και στο δρόμο να την δεις θα την κοιτάξεις δύο φορές?
συναγωνηστη η καρμεν δινει κωλο???? και αν ναι ποσο??????
Καλησπέρα,
Λοιπόν ακολουθεί ενημέρωση για το γραφείο του Michel και τις carmen & alina.
Έλαβα και εγώ Mail από τον Michel (όπως και οι περισσότεροι δεν ξέρω πως ήρθε αλλά οκ) Τον πήρα τηλέφωνο σήμερα το πρωί και του είπα ότι θα ήθελα τη Carmen κατά της 4:00. Μου είπε οκ κανένα πρόβλημα και ότι όταν θα είμαι στο ξενοδοχείο να τον πάρω τηλ για να του πω δωμάτιο και όλα τα σχετικά. Τον παρακάλεσα να μην περιμένω σα μπετόβλακας 1 ώρα στο ξενοδοχείο όπως γίνεται συνήθως και με διαβεβαίωσε ότι κανένα πρόβλημα.
Πράγματι 2 λεπτά από τη στιγμή που έκλεισα το τηλέφωνο από το δωμάτιο χτύπησε η πόρτα και ήταν η Carmen?1-0.
Description:
Ρουμανάκι Μελαχρινό, ψηλό, Όμορφο προσωπάκι, και ωραίο σώμα, καλό στήθος ωραίο κολαράκι γενικά αρκετά καλή? 7 στα 10
Price :
130 για διπλή εκτόνωση (εγώ επειδή ζεσταινόμουν έφτασα μόνο στην μια?.(του είπα του michel ότι να την κρατήσει κάβα τη άλλη μία )
Επίσης για +15 τελειώνεις στο στόμα της?.
Performance :
Πολύ καλή συμμετοχή και πολύ καλό γλείψιμο πάντα με κάλτσα (το κάνει και χωρίς αλλά δεν είναι για την ηλικία μας αυτά. Επιτρέπει χεράκια και δίνει κουλούρι σε περίπτωση που ζητηθεί
Overall: Πολύ καλή απόδοση Price-Performance
Υ.Γ. Αναφορικά με αυτά που γράφτηκαν πιο πάνω για το εάν είναι πανάσχημη ή όχι, εγώ θα πω το εξής : Για καλλιστεία δεν μπορεί να πάει η κοπέλα?Δεν μπορείς όμως να την πεις άσχημη είναι μια ωραία κοπέλα που και στο δρόμο να την δεις θα την κοιτάξεις δύο φορές?