Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εχω & κοτερο,παμε βολτα???δευτερον: στ αρχιδια μας για το ρολεξ σου, παλιο ντούρασελ (σ εβρισα τωρα)
Να φερω και εναν φιλο !!εχω & κοτερο,παμε βολτα???
Να φερω και εναν φιλο !!
http://[URL unfurl="true"]www.myworld.gr/assets/media/Top/sports/38613.jpg[/img[/URL]]
[/quote]δεν γαμαω πουστρακια παιχτη..
εμ και εσυ κυριακιατικα βρηκες να την παρεις?[...] Επι του θεματος χθες εκλεισα την Μανταλενα [...] Με το που εφτασε σπιτι μου το πρωτο που ειπε οτι ηταν πολυ κουρασμενη απο το κλαμπινγκ της προηγουμενης νυχτας δεν με αφηνε ουτε να την αγγιξω μου ζητησε να κανουμε sex χωρις καν να την αγγιξω!! [...]
...μα τι στο διαβολο?Λεπρα ειχες?Να φερω και εναν φιλο !!
http://[URL unfurl="true"]www.myworld.gr/assets/media/Top/sports/38613.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
πουστρακι ο μπετονιερας?μηπως τον μπερδευεις με τον τζιγκερ? ;)
επι του θεματος μου φαινετε λιγο περιεργο που δεν σ'αφησε ουτε καν να την αγγιξεις,ειναι λιγο περιεργη η τυπισα δεν λεω αλλα αυτο παραειναι κατι μαλακια θα εκανες δεν μπορει :think:

όταν κάνει μπάνιο να το βγάζει το ρόλεξ?τωρα το καλοκαιρι πλενομαστε και λιγο να μην βρωμαμε οτι βιζιτα εχω παρει τα ιδια μου λεει
καλοι οι ελληνες αλλα οι πιο πολλοι δεν πλενονται!τα γουρουνια με τα γουρουνια![]()
E βεβαια γιατι αν ειναι μαιμου τοτε σιγουρα θα παρει νερα !! :-
το ταιζει με μπανανεςE βεβαια γιατι αν ειναι μαιμου τοτε σιγουρα θα παρει νερα !! :-

Την Αντζελα την εχει παρει κανεις τελευταια? Διαβαζω οτι απο συμμετοχη ειναι φοβερη αλλα εμφανιση μετρια (παραπανισια κιλα αν ειναι στα σωστα σημεια πχ κω..ρα δεν με χαλαει) Απο πιπα πως ειναι? Ποιος θα κανει ενα update ?
Και το Πασχα περιμενα την Αριανα που ολο ερχοτανε και τελικα επεσα στην Μανταλινα και ακομα το φυσαω και δεν κρυωνειΛοιπον.Αντζελα πουλο,Αριανα σε λιγες μερες εδω καθως και νεα τεμαχια οπως τουλαχιστον μου ειπε η Στεφανια