Τι ρόλο βαράς κ εσύ τώραΌχι για εκτόνωση με το χέρι λέω .δεν κάνουν τπτ εκεί τα κορίτσια εκτός από μασάζ ειμαι 10000% σίγουρος
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι ρόλο βαράς κ εσύ τώραΌχι για εκτόνωση με το χέρι λέω .δεν κάνουν τπτ εκεί τα κορίτσια εκτός από μασάζ ειμαι 10000% σίγουρος
Εμφανισιακά πως ειναι;Δοκιμάστηκε η Ιωάννα , αδιάφορο μασάζ πολύ καλύτερο δεύτερο μέρος με αφαίρεση των ρούχων και εκτόνωση με το χέρι. Καλό είναι να ενημερώνετε όσοι έχετε δοκιμάσει κάποιες κοπέλες ώστε να μην πετάμε λεφτά τσάμπα.
ΚΑΛΗ.....ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ , ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΣΦΙΚΤΟ ΚΟΡΜΙ.Εμφανισιακά πως ειναι;
Δεν εχουνπαιδια καλησπερα.. νεος εδω.. θελω να επισκεφτω τον χωρο το σκ.. μπορω να βρω καπου φωτο με τις κοπελες που αναφερονται παραπανω;
απο οτι ξερω οχιΓνωρίζει κανείς αν έχουν σοκολατοθεραπια ;
Τα λενε νωριτερα αυτα ρε τυπεκαλησπερα,περασμα με 2 μαζι,θεωνη κ αντζυ,θεωνη οπως παντα,σε ολα κορυφη,αντζυ αδιαφορη σε ολα,εκανε πως κ καλα καυλωνει,αλλα τιποτα,συμμετοχη σχεδον μηδενικη,λαθος που πληρωσα 70.ηθελα απλα να μου φυγει η ιδεα απο το μυαλο να παω με 2.καμια εκει μεσα δεν γαμιεται,απολυτο αυτο,μια φορα με μαγκυ παλια,με παρακαλια κ 30 ευρω επιπλεον με πηρε πιπα.
Καλησπέρα φίλε καταρχήν δεν υπαρχει καμία Αντζυ και όσο για την Μαγκι έχω περάσει πολλές φορές μαζί της. Πολύ καλό μασαζ και στο δεύτερο μέρος πολυ σπανια θα βγάλει αμα θέλει. Πίπα δεν παίζει να σου πήρε πάντως ?καλησπερα,περασμα με 2 μαζι,θεωνη κ αντζυ,θεωνη οπως παντα,σε ολα κορυφη,αντζυ αδιαφορη σε ολα,εκανε πως κ καλα καυλωνει,αλλα τιποτα,συμμετοχη σχεδον μηδενικη,λαθος που πληρωσα 70.ηθελα απλα να μου φυγει η ιδεα απο το μυαλο να παω με 2.καμια εκει μεσα δεν γαμιεται,απολυτο αυτο,μια φορα με μαγκυ παλια,με παρακαλια κ 30 ευρω επιπλεον με πηρε πιπα.
ξεχασα δερφε να βγαλω φωτο να στην στειλω.εδω λεμε γνωμες κ εμπειριες,δεν βαζουμε κοντρες,κ την αλλη κοπελα,αντζυ την λενε ακομα.Καλησπέρα φίλε καταρχήν δεν υπαρχει καμία Αντζυ και όσο για την Μαγκι έχω περάσει πολλές φορές μαζί της. Πολύ καλό μασαζ και στο δεύτερο μέρος πολυ σπανια θα βγάλει αμα θέλει. Πίπα δεν παίζει να σου πήρε πάντως ?
ξεχασα δερφε να βγαλω φωτο να στην στειλω.εδω λεμε γνωμες κ εμπειριες,δεν βαζουμε κοντρες,κ την αλλη κοπελα,αντζυ την λενε α
Κι εγώ Άντζυ δε ξέρω να υπάρχει. Άννυ υπάρχει πάντως. Τώρα αν ο φίλος πέρασε αρκετές φορές μαζί της μετά από κάποιες συνεδρίες μπορεί με το κατάλληλο αντίτιμο να τον έκανε στοματικό.ξεχασα δερφε να βγαλω φωτο να στην στειλω.εδω λεμε γνωμες κ εμπειριες,δεν βαζουμε κοντρες,κ την αλλη κοπελα,αντζυ την λενε ακομα.
εκτονωσηΜια ερωτηση. Οταν πας και θες να παρεις το προγραμμα και να τελειωσεις στο τελος( αυτο που λετε εσεις φραπε;). Πως το ζητας; Πας και λες οτι θες και "τελειωμα" στο τελος;
Πέρασμα χθες το απογευμα.
Παρούσες Θεώνη,νεφέλη,Ιωάννα,Γεωργία κ μια καινουρια Ιζαμπέλα.
Η Ιζαμπέλα είναι γεματουλα με όμορφο πρόσωπο κ μεγάλες βυζαρες.
Περασα με νεφέλη όπου είναι σταθερη αξία!
Αν κάποιος δοκίμασε με Ιζαμπέλα ας ενημερώσει!
Τζαμπα είναι ρε παιδιά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κ Ιωάννα οποίος έχει εμπειρία ας μας ενημερώσει!
ΙΩΑΝΝΑ......ΜΑΣΑΖ ΨΙΛΟΑΔΙΑΦΟΡΟ , ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ.....ΜΕΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ.Πέρασμα χθες το απογευμα.
Παρούσες Θεώνη,νεφέλη,Ιωάννα,Γεωργία κ μια καινουρια Ιζαμπέλα.
Η Ιζαμπέλα είναι γεματουλα με όμορφο πρόσωπο κ μεγάλες βυζαρες.
Περασα με νεφέλη όπου είναι σταθερη αξία!
Αν κάποιος δοκίμασε με Ιζαμπέλα ας ενημερώσει!
Τζαμπα είναι ρε παιδιά.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κ Ιωάννα οποίος έχει εμπειρία ας μας ενημερώσει!