You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
GNTM5: girls only!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 360K
-
- Ετικέτες
- gntm reality tv
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
papaphilips
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 25.182
- Κριτικές
- 234
- Like
- 61.924
- Πόντοι
- 40.703
μπραβο της.
η βικτωρια εδειξε λιγο bitch προς το τελος του παιχνιδιου, γι'αυτο εχασε και ποντους απο το κοινο πιστευω.
επισης στο κλιπακι με το μογλη, ηταν πιο καλη απο αλεξια για μενα.
Νταης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 31 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 4.280
- Κριτικές
- 4
- Like
- 7.392
- Πόντοι
- 2.586
Ελάχιστα είδα αλλά η Αλεξία ήταν πάντα πολύ υπεροπτική και bitchy.
Αν τόνισε περισσότερο αυτή την πλευρά της Βικτώριας η παραγωγή τότε έγινε εσκεμμένα.
Από τις δύο πάντως η Ουκρανή έχει πολύ περισσότερο μέλλον ως μοντέλο άρα δεν νομίζω να την ένοιαξε και τόσο πολύ.
Αν τόνισε περισσότερο αυτή την πλευρά της Βικτώριας η παραγωγή τότε έγινε εσκεμμένα.
Από τις δύο πάντως η Ουκρανή έχει πολύ περισσότερο μέλλον ως μοντέλο άρα δεν νομίζω να την ένοιαξε και τόσο πολύ.
kachaplias
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 9.501
- Κριτικές
- 11
- Like
- 11.969
- Πόντοι
- 4.546
ε ετσι ειναι! οταν η παραγωγη αποφασισε να βγαλει κυβελη νικητρια τοτε εδειξε λιγες μερες πριν τον τελικο τον κωνσταντινο με την ολγα να τη θαβουν και να τη βριζουν...Ελάχιστα είδα αλλά η Αλεξία ήταν πάντα πολύ υπεροπτική και bitchy.
Αν τόνισε περισσότερο αυτή την πλευρά της Βικτώριας η παραγωγή τότε έγινε εσκεμμένα.
Από τις δύο πάντως η Ουκρανή έχει πολύ περισσότερο μέλλον ως μοντέλο άρα δεν νομίζω να την ένοιαξε και τόσο πολύ.
θα μπορουσαν να το κανουν και πολυ νωριτερα αλλα ειναι γατες και αφησαν τον κοσμο να εκπλαγει ακριβως πριν ψηφισει!
nontas82
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 2.140
- Like
- 2.774
- Πόντοι
- 456
ευτυχως κερδισε το αλβανιδοπορνιδιο και εσωσε τα προσχηματα
papaphilips
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 25.182
- Κριτικές
- 234
- Like
- 61.924
- Πόντοι
- 40.703
παλι καλα να λες, γιατι θα τρωγαμε 1000 και μια μπαρκες στη μαπαευτυχως κερδισε το αλβανιδοπορνιδιο και εσωσε τα προσχηματα![]()
![]()
egutuolise
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 259
- Like
- 1.623
- Πόντοι
- 201
papaphilips
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 25.182
- Κριτικές
- 234
- Like
- 61.924
- Πόντοι
- 40.703
