Νέα

GNTM 2

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 308K
  • Ετικέτες
    gntm reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια θεωρείτε πως θα είναι το επόμενο GNTM ;;

  • Κάτια Ταραμπάνκο

    Ψήφοι: 110 31,1%
  • Σουζάνα Κουόλ

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρτίνα Χαφιιτσούκ

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Άννα Χατζή

    Ψήφοι: 4 1,1%
  • Αργυρώ Μαγγλάρη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ασημίνα Χαρίτου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Κέισι Μίζιου

    Ψήφοι: 49 13,8%
  • Κατερίνα Πεφτίτση

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Άννα-Μαρία Ηλιάδου

    Ψήφοι: 51 14,4%
  • Γκλόρια Ντενίκη

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Εμμανουέλα Μάινα

    Ψήφοι: 9 2,5%
  • Ίλντα Κρόνι

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ελευθερία Καρναβά

    Ψήφοι: 25 7,1%
  • Κωνσταντίνα Φλώρου

    Ψήφοι: 13 3,7%
  • Ιωάννα Κυρίτση

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Λυδία Κατσανικάκη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρίνα Γρηγορίου

    Ψήφοι: 11 3,1%
  • Μαρία Μιχαλοπούλου

    Ψήφοι: 8 2,3%
  • Όλγα Καλογήρου

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Νίνα Τζιβανίδου

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σίλια Ευαγέλλου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Πόπη Γαλετσά

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σπυρούλα Κάιζερ

    Ψήφοι: 10 2,8%
  • Χαρά Παππά

    Ψήφοι: 33 9,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    354

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Τα πάει καλά με όλα τα πουλιά η Κέισυ  :2funny: :2funny: :2funny:

θα έπεφτα στα 4 και θα την προσκυνούσα την Άννα Μαρία  :grin:
Τι θεά είναι αυτή παναγία μου! Τι κουκλίτσα! Τι ζουζουνάκι πανέμορφο!!! :inlove:

Πέθανα στα γέλια μιλάμε!!!

υγ. καλησπέρα σε όλους τους καυλιάρηδες που τον παίζουν βλέποντας gntm2  :-*
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
ρε για καντε ενα κρύο ντουζ να συνελθέτε.. εδω βρίζουν ολημερίς και ολονυχτίς ιερά και όσια, και ο αλλος μεχρι προχθες ευχόταν να κανει ντου ο ερντογαν στην ελλαδα για να τον γλυτωσει απ τον κακό συριζα. Η λέξη μαύρη σας πειραξε. Ωραια λοιπον, η εγχρωμη.. ικανοποιημενος τωρα ;
 

Profilaktika

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.816
Like
275
Πόντοι
36
Κι όμως κάποιο μέλος της έδωσε "τιμητική" ψήφο σήμερα που αποχώρησε.. για την όλη προσφορά της στο σπίτι του GNTM και την μετέπειτα "καριέρα" της στο χώρο του μόντελινγκ...
τυπε λες να ψήφισε η ιδια τον εαυτο της?  :think:
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
186
Δεν θα κανουν τηλεοπτικη καριερα λες τυπε?
Ορισμενες θα ηταν καλες για πανελιστριες  :S

Μερικές θα μπορούσαν να κάνουν καριέρα κ ως Call-girls αλλά που μυαλό...

Έχουν καβαλήσει το καλάμι κ νομίζουν ότι θα γίνουν Σκλεναρίκοβες τα μπάζα..  :S :S :S
 

Velociraptoras

Μέγας
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.907
Κριτικές
36
Like
6.633
Πόντοι
3.936
Τα πάει καλά με όλα τα πουλιά η Κέισυ  :2funny: :2funny: :2funny:

θα έπεφτα στα 4 και θα την προσκυνούσα την Άννα Μαρία  :grin:
Τι θεά είναι αυτή παναγία μου! Τι κουκλίτσα! Τι ζουζουνάκι πανέμορφο!!! :inlove:

Πέθανα στα γέλια μιλάμε!!!

υγ. καλησπέρα σε όλους τους καυλιάρηδες που τον παίζουν βλέποντας gntm2  :-*
Μαζι σου τυπε  φορουσε κι ενα κοκκινο παντελονι που εδειχνε το κωλαρακι της και ηταν κολαση
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
:2funny:
 

Συνημμένα

  • 74676991_780129365765042_6770085514788732928_n.jpg
    74676991_780129365765042_6770085514788732928_n.jpg
    72 KB · Εμφανίσεις: 31

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
το θέμα του πλατού κάτια 2019
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Μαζι σου τυπε  φορουσε κι ενα κοκκινο παντελονι που εδειχνε το κωλαρακι της και ηταν κολαση

Αν έπρεπε να κάνω ψεύτικη σχέση για κάλυψη σαν γκει σε συγγενείς κτλπ
την Άννα Μαρία θα ήθελα :inlove:

και αν ήθελα να κάνω παιδιά (με έγχυση  :P δεν ξέρω πως λέγεται... εννοώ χωρίς επαφή) Άννα Μαρία ή Κωνσταντίνα θα ήταν σίγουρα υποψήφιες  :grin: :babycry:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Μερικές θα μπορούσαν να κάνουν καριέρα κ ως Call-girls αλλά που μυαλό...

Έχουν καβαλήσει το καλάμι κ νομίζουν ότι θα γίνουν Σκλεναρίκοβες τα μπάζα..  :S :S :S

Τις απαξιωσες τυπε  :S
 

Crucifix

Μέγας
Εγγρ.
15 Νοε 2014
Μηνύματα
4.342
Κριτικές
64
Like
8.861
Πόντοι
4.986
Κλαιω με το Caucasian Teen  :2funny:
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.126
Like
26.380
Πόντοι
6.256
με την κεισι γιατι ειναι [size=30pt]μουναρα [/size]
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.383
Like
10.948
Πόντοι
3.556
με την κεισι γιατι ειναι [size=30pt]μουναρα [/size]

Τη συγκεκριμενη τη γουσταρω γιατι εχει και ωραια προσωπικοτητα περα απο μουναρα
Οι αντιδρασεις της ειναι αντιδρασεις επιπεδου ηθοποιου
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
Η Αννα-Μαρια ειναι το γατακι του GNTM...
 

Συνημμένα

  • 10460715_10201930389523258_207823535647944484_n.jpg
    10460715_10201930389523258_207823535647944484_n.jpg
    21,9 KB · Εμφανίσεις: 23
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Δημοσκοπηση της ημερας:

Με ποια απο τις κορασιδες θα θελατε να τα φτιαξετε και γιατι;

Νίνα. Μπορεί να έφυγε αλλά ήταν για πολλά τσιμπουκια.

Ελευθερία για την εμπειρία.

Άννα Μαρία για τα ματάκια της.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom