Νέα

GNTM 2

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 307K
  • Ετικέτες
    gntm reality tv
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποια θεωρείτε πως θα είναι το επόμενο GNTM ;;

  • Κάτια Ταραμπάνκο

    Ψήφοι: 110 31,1%
  • Σουζάνα Κουόλ

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρτίνα Χαφιιτσούκ

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Άννα Χατζή

    Ψήφοι: 4 1,1%
  • Αργυρώ Μαγγλάρη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ασημίνα Χαρίτου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Κέισι Μίζιου

    Ψήφοι: 49 13,8%
  • Κατερίνα Πεφτίτση

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Άννα-Μαρία Ηλιάδου

    Ψήφοι: 51 14,4%
  • Γκλόρια Ντενίκη

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Εμμανουέλα Μάινα

    Ψήφοι: 9 2,5%
  • Ίλντα Κρόνι

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Ελευθερία Καρναβά

    Ψήφοι: 25 7,1%
  • Κωνσταντίνα Φλώρου

    Ψήφοι: 13 3,7%
  • Ιωάννα Κυρίτση

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Λυδία Κατσανικάκη

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Μαρίνα Γρηγορίου

    Ψήφοι: 11 3,1%
  • Μαρία Μιχαλοπούλου

    Ψήφοι: 8 2,3%
  • Όλγα Καλογήρου

    Ψήφοι: 1 0,3%
  • Νίνα Τζιβανίδου

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σίλια Ευαγέλλου

    Ψήφοι: 3 0,8%
  • Πόπη Γαλετσά

    Ψήφοι: 2 0,6%
  • Σπυρούλα Κάιζερ

    Ψήφοι: 10 2,8%
  • Χαρά Παππά

    Ψήφοι: 33 9,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    354

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
:zombie: :zombie: :zombie: :zombie: :zombie: :zombie: :zombie: :zombie:
 

Συνημμένα

  • 111.jpg
    111.jpg
    140,3 KB · Εμφανίσεις: 74

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
77 νουμερο? Πλακα μας κανουν? Ποσες περασαν ρε? :2funny:
τυπε μου αυτο εβλεπα και γω

να δεις περνουσαν τα μουνια και μας εδειχναν τους βροντοσαυρους και τις τετραπληγικες  
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τυποι η καγια αγορευει πως να περπατανε οι ξειγκλωτες λες και διδασκει τουλαχιστον για τις εκλαμψεις στον οριζοντα γεγονοτων των μελανων οπων
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.121
Κριτικές
16
Like
19.143
Πόντοι
9.345
αμα δεν εχει κωλαρακια αποψε θα παω στο θρεντ του τουρκου με το κωλοδακτυλο  :S
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Η αλλη δηλωσε συγκλονισμενη που της εμαθε η νο1 βιζιτα του ΚΛΙΚ και του ΝΙΤΡΟ πως να περπαταει... :jerking:
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.500
Κριτικές
617
Like
100.222
Πόντοι
48.067
η αλλη χωρις σουτιεν, το βυζορωγιδι καγκελο  :wanker: :wanker: :wanker:
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
αμα δεν εχει κωλαρακια αποψε θα παω στο θρεντ του τουρκου με το κωλοδακτυλο  :S

Η μάνα της ήταν καθαρίστρια σε σπίτια και ο αδερφός της γύριζε με ένα παπί στο Χαλάνδρι.

Μη ξεχνάς από που ξεκίνησες Βίκυ.

Δεν μασάνε όλοι από το παραμυθάκι που πουλάς...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τωρα που τις βλεπω ολες ξυπολυτες γενικο πλανο απο πισω θελω να παω να τους ριξω μια κλωτσια

γαμω την ελληνιδιαση μου γαμω

χοντροι αστραγαλοι και μπουτια που βαρανε παλαμακια σε 20χρονες

βαλτε νεξτ τοπ μοντελ σουηδιας να δουμε τιποτα αξιολογο γαμω τα υπουργεια μου
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.409
Κριτικές
6
Like
16.641
Πόντοι
3.936
Όλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω..  :S
Για μοντέλες ούτε στον ύπνο τους..  :S
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.500
Κριτικές
617
Like
100.222
Πόντοι
48.067
Όλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω..  :S

και για τη καζαριαν την ιδια αποψη ειχες ??
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.121
Κριτικές
16
Like
19.143
Πόντοι
9.345
Όλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω..  :S
Για μοντέλες ούτε στον ύπνο τους..  :S
Τις απαξιωσες τυπε  :undecided:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Όλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω..  :S
Για μοντέλες ούτε στον ύπνο τους..  :S
δεν υπαρχει καλο υλικο τυπε στο ελλαντα
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom