geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.121
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.143
- Πόντοι
- 9.345
ουτε η μανα του δεν ξερει την πουστρα . Μαλλον βισμα ειναι ... :-
Τυπε ισως τον ξερει ο raupau που κινειται στις παρυφες :S
ουτε η μανα του δεν ξερει την πουστρα . Μαλλον βισμα ειναι ... :-

τυπε μου αυτο εβλεπα και γω77 νουμερο? Πλακα μας κανουν? Ποσες περασαν ρε?![]()

αμα δεν εχει κωλαρακια αποψε θα παω στο θρεντ του τουρκου με το κωλοδακτυλο :S

τι σκατα απολογισμο εκανες τοσες σελιδες ρε τυπε....?77 νουμερο? Πλακα μας κανουν? Ποσες περασαν ρε?![]()
αμα δεν εχει κωλαρακια αποψε θα παω στο θρεντ του τουρκου με το κωλοδακτυλο :S
τι σκατα απολογισμο εκανες τοσες σελιδες ρε τυπε....?![]()

Υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να εχουν βαλει νουμερα οτι να ναι![]()

Όλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω.. :S
Τις απαξιωσες τυπεΌλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω.. :S
Για μοντέλες ούτε στον ύπνο τους.. :S

δεν υπαρχει καλο υλικο τυπε στο ελλανταΌλες αυτές οι στραβοχυμένες για να δουλεύουν στον Γρηγόρη και να φτιάχνουν καφέδες και τόστ καλές είναι. Τίποτα παραπάνω.. :S
Για μοντέλες ούτε στον ύπνο τους.. :S