damiano17
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 2.291
- Κριτικές
- 10
- Like
- 24.110
- Πόντοι
- 7.865
θα προτιμούσαμε βέβαια να κάναν αυτό :
(χωρις τα τετραγωνάκια)

Βάλε κανα βιντεάκι ακόμα να δούμε τύπε γιατί το επεισόδιο ειναι

θα προτιμούσαμε βέβαια να κάναν αυτό :
(χωρις τα τετραγωνάκια)


Μουφα το σημερινο επεισοδιο...
Το θεμα εχει αναλυθει στο thread "Γυναίκα ανίδεη και μη ικανή στο μαγείρεμα"..
Το GNTM αντιγραφει το bou.!
>![]()

Προφανως την ιδεα την πηραν απο το θρεντ του bou
Κσποιος ειναι μελος, θεωρω ο φαλακρας
![]()
Να ξυπνησει καποιος τον ιακωβο
με τις NIKITA και θα τον χάσουμε. 
Και φέτος και οι 3 που πάνε τελικό καμιά δεν είναι γνήσια Ελληνίδα.. Τυχαίο είναι?
Μην πάει στις προηγούμενες σελίδες όμως γιατί θα τον στραγγίξειμε τις NIKITA και θα τον χάσουμε.
![]()

Μολις λογκαρα, και εχει διαφημισεις, μαλλον δεν ξεκινησε ακομη. :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
