Νέα

Gay πιάτσες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Pathitikos-27

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2020
Μηνύματα
80
Like
76
Πόντοι
0
Θα ειμαι παρκο Τριτση σε καμια ωρα...
Στην πιατσα απο τημ εισιοδο της οδου Μπιμπιζα...
Οποιος μπορει,τον περιμενω:sunglasses:...

:pipa1::fuck2::alivedick::2on1:
 

Dim456

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2022
Μηνύματα
6
Like
4
Πόντοι
0
Μήπως υπάρχει κάποιο bar στην Αθηνα σαν πολύχρωμο (έχει κλείσει τώρα) ή τον απόηχο που να συχνάζουν άντρες μεγαλύτερης ηλικίας;
 

trixy

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2015
Μηνύματα
41
Like
20
Πόντοι
0
Μήπως υπάρχει κάποιο bar στην Αθηνα σαν πολύχρωμο (έχει κλείσει τώρα) ή τον απόηχο που να συχνάζουν άντρες μεγαλύτερης ηλικίας;
στην πλατεια Δαβακη εβρισκες καθε μερα μεγαλες ηλικιες αλλα τον τελευταιο καιρο τζίφος.
εχω ακουσει για κατι καφενεια εκει κοντα στην ομονονοια, σε αβερωφ κοντα αλλα δεν εχω βρει κατι..οποιοσ γνωριζει ας ενημερωσει
 

Dim456

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2022
Μηνύματα
6
Like
4
Πόντοι
0
στην πλατεια Δαβακη εβρισκες καθε μερα μεγαλες ηλικιες αλλα τον τελευταιο καιρο τζίφος.
εχω ακουσει για κατι καφενεια εκει κοντα στην ομονονοια, σε αβερωφ κοντα αλλα δεν εχω βρει κατι..οποιοσ γνωριζει ας ενημερωσει
Ok, ευχαριστώ!
 

Ahtarma6

Νέο Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2016
Μηνύματα
2
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπερα, ξερει κανεις τι παιζει στο ΟΑΚΑ?
 

prothymos

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2013
Μηνύματα
59
Κριτικές
1
Like
84
Πόντοι
0
Μήπως υπάρχει κάποιο bar στην Αθηνα σαν πολύχρωμο (έχει κλείσει τώρα) ή τον απόηχο που να συχνάζουν άντρες μεγαλύτερης ηλικίας;
Tα περισσοτερα καφε γυρω απ'την Ομονοια μαζευουν παθητικους ηλικιωμενους, αν ειναι αυτο που ψαχνεις, τοτε σιγουρα κατι θα βρεις.
 

xlarg

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
271
Like
546
Πόντοι
81
Καλημέρα λέω να ανέβω Χαϊδάρι γύρω στις 4 απόγευμα.θα είναι κανείς για παρέα?
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Καλημέρα λέω να ανέβω Χαϊδάρι γύρω στις 4 απόγευμα.θα είναι κανείς για παρέα?
Τυπε 4 το μεσημέρι συνήθως περνάω και κατουραω από Χαϊδάρι. Είναι ρομαντικά εκεί το δάσος με την υγρασία. Πάντα ρίχνω και δυνατό κλανιδι, καμία φορά εξελίσεται και σε απαξιωτικό χέσιμο.
 

xlarg

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
271
Like
546
Πόντοι
81
Τυπε 4 το μεσημέρι συνήθως περνάω και κατουραω από Χαϊδάρι. Είναι ρομαντικά εκεί το δάσος με την υγρασία. Πάντα ρίχνω και δυνατό κλανιδι, καμία φορά εξελίσεται και σε απαξιωτικό χέσιμο.
Ρε φίλε αν σε πειράζει μην το πίνεις.στα παπάρια μου αν κατουρας και κλάνεις.ποσο μαλακας μπορεί να είσαι.πεταγεσαι σαν πουτσα και λες ότι σου κατέβει
 

gay_johnjohn

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2020
Μηνύματα
155
Like
406
Πόντοι
21
Τυπε 4 το μεσημέρι συνήθως περνάω και κατουραω από Χαϊδάρι. Είναι ρομαντικά εκεί το δάσος με την υγρασία. Πάντα ρίχνω και δυνατό κλανιδι, καμία φορά εξελίσεται και σε απαξιωτικό χέσιμο.
πόσο μαλάκας…
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Σας έχει γλεντήσει ωραία ο Φατσέας εδώ μέσα και πονάει ο κωλος σας, πισωγλεντηδες.
 

Pathitikos-27

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2020
Μηνύματα
80
Like
76
Πόντοι
0
Παρασκευη βραδυ 30/12,μετα τις 21:00 θα ειμαι στον Βοτανικο.
Στην οδο Πευκών που ειναι καθετη στην Πολυκαρπου.
Εκει εχει μια αλανα-αδιεξοδο οπου αφηνουν τα αμαξια.
Διπλα εχει ενα γυμνο χωραφι και στο βαθος ενα κομματι με δεντρα,ελιες και θαμνους.
Εκει μεσα θα βρισκομαι...
Οποιος εχει καυλες,να ερθει να τον ξεκαυλωσω
 

xlarg

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
271
Like
546
Πόντοι
81
Σας έχει γλεντήσει ωραία ο Φατσέας εδώ μέσα και πονάει ο κωλος σας, πισωγλεντηδες.
Κοίτα την κολοτρυπιδα σου ρε μουνοπανο και άσε εμάς.αν θες έλα μια βολταυσπο Πειραιά να στον κάνω να φεύγει το σκατό αεροδρόμιο.αντε παλιοξεκολιαρα
 

bourdelakos

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2022
Μηνύματα
78
Like
143
Πόντοι
0
Παρασκευη βραδυ 30/12,μετα τις 21:00 θα ειμαι στον Βοτανικο.
Στην οδο Πευκών που ειναι καθετη στην Πολυκαρπου.
Εκει εχει μια αλανα-αδιεξοδο οπου αφηνουν τα αμαξια.
Διπλα εχει ενα γυμνο χωραφι και στο βαθος ενα κομματι με δεντρα,ελιες και θαμνους.
Εκει μεσα θα βρισκομαι...
Οποιος εχει καυλες,να ερθει να τον ξεκαυλωσω

Εκεί έχει πάντα κόσμο πάντως, δε χρειάζεται να το βγάζεις ανακοίνωση γιατί σίγουρα θα βρεις αρκετούς, είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές ψωνιστήρι της Αθήνας.
 

xlarg

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
271
Like
546
Πόντοι
81
Παρασκευη βραδυ 30/12,μετα τις 21:00 θα ειμαι στον Βοτανικο.
Στην οδο Πευκών που ειναι καθετη στην Πολυκαρπου.
Εκει εχει μια αλανα-αδιεξοδο οπου αφηνουν τα αμαξια.
Διπλα εχει ενα γυμνο χωραφι και στο βαθος ενα κομματι με δεντρα,ελιες και θαμνους.
Εκει μεσα θα βρισκομαι...
Οποιος εχει καυλες,να ερθει να τον ξεκαυλωσω
Να προσέχετε μόνο γιατί εκεί έχει μια αποθηκη εργοστάσιο και δουλεύουν μέχρι αργά φορτώνει κι ολλας ένα λευκό φορτηγάκι.
 

bigos

Μέλος
Εγγρ.
4 Φεβ 2006
Μηνύματα
17
Like
24
Πόντοι
0
Κάποιος για Τρίτση κατά τις 12:00 να μου αδειάσει τα αρχ...δια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom