Νέα

Gateway computers

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα davmast
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 15
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Παιδιά κάτι υπολογιστές που ονομάζονται Gateway που κυκλοφορούν σις ΗΠΑ, τουσ γνωρίζεται? Εχουν σχετικά χαμηλή τιμή και λένε ότι είναι της ΗΡ. Υπάρχει υποστήριξη στην Ελλάδα?
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Τους είχα πρωτοδεί στην Αγγλία κάπου στα 1996-1997. Ένα φιλαρακί μου είχε πάρει ένα τέτοιο και μπορείς να πείς οτι ήταν ένα καλό μήχανημα. Πανάκριβο μεν, αλλά και τεχνική υποστήριξη είχε καλή όπως και ωραία συσκευασία αγόραζες, ξέρεις manual, software κλπ. Πού τους θυμήθηκες, ακόμα υπάρχουν?
 
OP
OP
D

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Είμαι Αμερική και εδώ είναι πολύ φτηνοί. Επειδή όμως σε λίγο καιρό έρχομαι Ελλάδα, ψάχνω για support  στην Αθήνα.
 
OP
OP
D

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Το ξέρω το site. Στην Ελλάδα τι γινεται δεν ξέρω
 

vroutos

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2006
Μηνύματα
78
Like
0
Πόντοι
0
Παιδιά κάτι υπολογιστές που ονομάζονται Gateway που κυκλοφορούν σις ΗΠΑ, τουσ γνωρίζεται? Εχουν σχετικά χαμηλή τιμή και λένε ότι είναι της ΗΡ. Υπάρχει υποστήριξη στην Ελλάδα?

Όντως είναι της HP. Εξαγοράστηκε λίγα χρόνια πρίν. Πάρε τηλ HP Greece να σου πούνε? Αλλά απο υποστήριξη τι ακριβώς ζητάς? Ένα pc είναι σαν όλα τα άλλα. Αν μιλάς για drivers είναι όλα available online.
 

tkalelris

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
367
Like
13
Πόντοι
1
To πρωτο μου laptop ηταν gateway. Αγορασμενο απο την Αγγλια το 1997. Δεν ξερω αν ανηκει τωρα στην ΗΡ τοτε παντως ξερω οτι ηταν Ιρλανδικη εταιρια με εργοστασια κυριως στην Ιρλανδια κ την Αγγλια. Για το αν ειναι καλη εταιαρια θα σου πω απλα οτι ακομα λειτουργει κ ποτε δεν χρειαστηκε κανω κατι. Σε ολα αυτα τα χρονια κολλησε 3-4 φορες μονο. Ειμουνα αρκετα ευχαριστημενος.
 
OP
OP
D

davmast

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
129
Like
4
Πόντοι
1
Το πρόβλημα είναι αν πάθει τίποτα να μπορεί κάποιος να στο φτάξει. Καμιά καμένη οθόνη, εγγύηση, όλα αυτά που μπορούν να σου συμβούν στην αρχή και να μην μπορείσ να κάνει τίποτα. Επίσησ στο θέμα της αναβάθμησης να μπορεί να στην κάνει κάποιος. Δηλαδή άν πάω ενα  Gateway στο Πλαίσιο θα ασχοληθούν, ή θα μου πουνε να πάω αντιπροσωπία?
 

tkalelris

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
367
Like
13
Πόντοι
1
Φιλε δυστηχως το πιθανοτερο ειναι να σου πουν να πας στην αντιπροσωπεια κ σε βλεπω να τραβας τις κολοτριχες σου.Δεν εχω ιδεα αν υπαρχει καπιος αντιπροσωπος της εταιριας στην Ελλαδα.
 

gobr

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
3.383
Κριτικές
6
Like
71
Πόντοι
16
Αυτο μπορει να μην ειναι και ασχημο, αν κρινουμε οτι στα σοβαρα προβληματα και οι αντιπροσωποι τα στελνουν Ευρωπη.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Το πρόβλημα είναι αν πάθει τίποτα να μπορεί κάποιος να στο φτάξει. Καμιά καμένη οθόνη, εγγύηση, όλα αυτά που μπορούν να σου συμβούν στην αρχή και να μην μπορείσ να κάνει τίποτα. Επίσησ στο θέμα της αναβάθμησης να μπορεί να στην κάνει κάποιος. Δηλαδή άν πάω ενα  Gateway στο Πλαίσιο θα ασχοληθούν, ή θα μου πουνε να πάω αντιπροσωπία?
Αδερφέ σίγουρα θα σου ρίξουν άκυρο.Πήγα εγώ ένα λάπτοπ απο αγγλία ενος φίλου γιατί είχε πρόβλημα η μητρική πιθανόν και ούτε που το άγγιξαν.Πάρτο όπως είσαι ήταν τα λόγια του τεχνικού.Εκτός απο turbo X δεν αναλαμβάνουν.
 

Επισκέπτης
Συνήθως οι υπολογιστές αυτού του τύπου είναι κατασκευασμένοι να λειτουργούν πάνω σε δίκτυα μικρών η μεγάλων επιχειρήσεων δηλαδή είναι περισσότερο κατασκευασμένοι για τις απαιτήσεις ενός γραφείου και όχι αν το θέλεις για παιχνίδια ας πούμε.
Συνήθως είναι όλα στημένα πάνω στην μητρική πλακέτα π.χ. η κάρτα οθόνης έχει περιορισμένη μνήμη και την απορροφά από την κεντρική ram.
Πριν μερικά χρόνια μου δώσανε ένα και μάλιστα ibm και όταν μετά από μερικούς μήνες μου παρουσίασε ένα πρόβλημα και με τα χίλια ζόρια και δεκάδες τηλεφωνήματα με στείλανε σε κάποια εταιρεία που είχε την τεχνική υποστήριξη και το πήγα αν και έχουν περάσει μερικά χρόνια ακόμα το φτιάχνουν.   
 

Mikros

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2006
Μηνύματα
86
Like
0
Πόντοι
0
To πρωτο μου laptop ηταν gateway. Αγορασμενο απο την Αγγλια το 1997. Δεν ξερω αν ανηκει τωρα στην ΗΡ τοτε παντως ξερω οτι ηταν Ιρλανδικη εταιρια με εργοστασια κυριως στην Ιρλανδια κ την Αγγλια. Για το αν ειναι καλη εταιαρια θα σου πω απλα οτι ακομα λειτουργει κ ποτε δεν χρειαστηκε κανω κατι. Σε ολα αυτα τα χρονια κολλησε 3-4 φορες μονο. Ειμουνα αρκετα ευχαριστημενος.

Η Gateway είναι Αμερικάνικη εταιρεία, και μάλιστα αυτός που την είχε είναι cowboy με καπέλα και σπιρούνια.

Αποφάσισε να έρθει για business και Ευρώπη ώπου και άνοιξε γραφεία στην Ιρλανδία, στην συνέχεια κάτι λαμόγια Ιταλοί τον χιλιοκλέψανε με κάτι τιμολογήσεις κλπ και τα μάζεψε από Ευρώπη και έκανε business μόνο στην Αμερική απολύοντας (με καλές αποζημιώσεις) τον κόσμο. Μάλιστα οι περισσότεροι υπάλληλοι στελέχει έχουν ή είχαν μετοχές τις εταιρείας και έβγαλαν και από εκεί χρήμα.
 

Επισκέπτης
συνήθως για υπολογιστές αυτού του τύπου δεν βρίσκεις ανταλλακτικά έξω στο εμπόριο παρά μόνο αν υπάρχει αντιπρόσωπος της εταιρείας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom