Νέα

Γαλλικές εκλογές 2024

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος θα κερδίσει στον β' γύρο

  • Θα κερδίσει η Λεπέν.

  • Θα κερδίσει ο Μακρόν.

  • Θα κερδίσει ο αριστερός συνασπισμός.

  • Θα συμμαχήσει κάποιος με την Λεπέν...

  • Θα συνασπιστούν όλοι,εναντίον της Λεπέν


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Συνασπιζονται ο καθε πικραμενος για να μην βγει η Λεπεν:huh:
σαν να λεμε εδω συνασπισμος Κουλη με Ταιλερ,Ανδρουλακη,Λεβεντη,Ζωη,οικολογους,Βαρουfucker,τον αλλον που χαριζει οικοπεδα,κυνηγους για να μην βγει Βελοπουλος:sad2:
οχι οτι δεν θα γινει:smoke::confused::confused::confused:
Γιατι, για να χασει ο Μπακογιαννης το ιδιο δεν εγινε?
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Ξέρουμε,ξέρουμε....
Θέλεις τάγματα,πορτραίτα Παπαδόπουλου και Φράνκο στα σχολεία,απαλλοτριώσεις,δεσμεύσεις περιουσιών χαρτοπόλεμων,ανασύσταση Μακρονήσου,απαγόρευση ΚΚΕ και όλα των αριστερών και κέντρων κομμάτων κτλ...

:tooth:
Κοιμόμασταν με ξεκλειδωτες τις πόρτες και οι γυναίκες μας ήταν στην κουζίνα.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Τι σχέση έχει η Λεπέν με την δική μας την κουράδα,τον Βελόπουλο?
Συμφωνείς-διαφωνείς μαζί της,έχει διαγράψει σημαντική παρουσία, 4 δεκαετίες η συγκεκριμένη.
Κοτζάμ επιστολές του Ιησού Χριστού σου έχει βρει και βγάζεις χολή , άπιστε
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Κοιμόμασταν με ξεκλειδωτες τις πόρτες και οι γυναίκες μας ήταν στην κουζίνα.
Αυτο παλι το επιχειρημα για τη χούντα με τις ξεκλειδωτες πορτες δεν το καταλαβα ποτέ.
Δηλαδη βαριοντουσαν να γυρισουν δυο φορες ενα κλειδι?
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Αυτο παλι το επιχειρημα για τη χούντα με τις ξεκλειδωτες πορτες δεν το καταλαβα ποτέ.
Δηλαδη βαριοντουσαν να γυρισουν δυο φορες ενα κλειδι?
Ξέρω ‘γώ ρε μαν. Εδώ λένε ότι δεν άφησε δημόσιο χρέος η χούντα , αλλα ξεχνάνε να πουν ότι είμασταν εκτός χρηματαγορών και δε μπορούσαμε να δανειστούμε όπως και να έχει
 
  • Like
Αντιδράσεις: alex71

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.641
Κριτικές
2
Like
5.194
Πόντοι
1.056
Ήδη έχει γίνει πιο μεταξένια...δεν είναι σαν τον μπαμπά της.
εγω πιστευω οτι η μελονι η φίλησε δαχτυλίδι ... η απλα περιμενει το τι θα γινουν και στις αλλες χωρες που αμα βγει η λεπεν και αλλα 6-7 κομματα στις αλλες χωρες οπως αγγλια γερμανια ισπανια η μελονι θα κανει στροφη 180 μοιρες ... αυτο πιστευω η προσκύνησε η περιμείνει
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Αυτο παλι το επιχειρημα για τη χούντα με τις ξεκλειδωτες πορτες δεν το καταλαβα ποτέ.
Δηλαδη βαριοντουσαν να γυρισουν δυο φορες ενα κλειδι?
Mπορει να ερχοταν επισκεψη η ασφαλεια για κανεναν τυπικο ελεγχο και βολτα στα κρατητηρια.Να βρουν τις πορτες κλειδωμενες?Να σπασουν και τιποτα?Αμαρτια ηταν:coffee::confused::confused::confused:
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.486
Like
15.956
Πόντοι
3.556
Ρε μάγκες λέτε για τη Μελονι η την άλλη ότι γίνανε μεταξένιες. Σκατιολες είναι και αυτές , στήνουν κωλο στο σύστημα.

Τόσα χρόνια μας γαμάνε. Κάποτε , στη δυτική Ευρώπη τουλάχιστον , με ένα μισθό , ζούσε όλη η οικογένεια. Τώρα η γενιά μου και οι πιο πιτσιρικάδες ιδιαίτερα , την έχουν (με) γαμησει

Να πάρουμε σπίτι δεν μπορούμε. Η δεν μπορούμε εύκολα.

Ακόμα και οι διακοπές , σε δικά μας μέρη , ακριβαίνουν

Θέλουν να κάνουν τα αμάξια υποχρεωτικά ηλεκτρικά. Λες και για να παράξεις ρεύμα δε μολύνεις

Στις δουλειές σπρώχνουν πούστηδες και γυναίκες , δε πα να είναι καθυστερημενοι

μπαίνω να δω τα νέα και διαβάζω για τα «τρανς παιδιά» , ήμαρτον που θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Γεωργιου

Δε θα μιλήσω καν για ανθρώπινες σχέσεις που οι γυναίκες έχουν πιάσει αξία πάτου βαρελιού και νομίζουν πως είναι σαμπανιες. Δηλητηριασμένες κοινωνίες.

Έρχονται μουσουλμάνοι, πρωτόγονοι, πιθηκοσκουπιδια και παίρνουν επιδόματα και ακόμα και υποστήριξη από τα μίντια και μέρη της κοινωνίας.

Ε, κάποιοι τώρα αντιδρούν , ψηφίζουν άκρα , για να κερδίσει χρόνο το σύστημα δίνοντας μας ψεύτικη ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Η Μελονι μια από τα ίδια είναι (τυπική Ιταλιδα καργιολα ).

Σε πεντακόσια χρόνια , όταν θα γράφεται η ιστορία αυτού του αιώνα , θα λένε για το πως οι πρώην υπερδυνάμεις έπεσαν από μόνες τους , παλεύοντας για τα δικαιώματα Μπουστηδων. Και η ΕΕ θα γίνει όπως έγινε ο Λιβανος όταν τα μουσλιμια έγιναν πλειοψηφία.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.287
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Ρε μάγκες λέτε για τη Μελονι η την άλλη ότι γίνανε μεταξένιες. Σκατιολες είναι και αυτές , στήνουν κωλο στο σύστημα.

Τόσα χρόνια μας γαμάνε. Κάποτε , στη δυτική Ευρώπη τουλάχιστον , με ένα μισθό , ζούσε όλη η οικογένεια. Τώρα η γενιά μου και οι πιο πιτσιρικάδες ιδιαίτερα , την έχουν (με) γαμησει

Να πάρουμε σπίτι δεν μπορούμε. Η δεν μπορούμε εύκολα.

Ακόμα και οι διακοπές , σε δικά μας μέρη , ακριβαίνουν

Θέλουν να κάνουν τα αμάξια υποχρεωτικά ηλεκτρικά. Λες και για να παράξεις ρεύμα δε μολύνεις

Στις δουλειές σπρώχνουν πούστηδες και γυναίκες , δε πα να είναι καθυστερημενοι

μπαίνω να δω τα νέα και διαβάζω για τα «τρανς παιδιά» , ήμαρτον που θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Γεωργιου

Δε θα μιλήσω καν για ανθρώπινες σχέσεις που οι γυναίκες έχουν πιάσει αξία πάτου βαρελιού και νομίζουν πως είναι σαμπανιες. Δηλητηριασμένες κοινωνίες.

Έρχονται μουσουλμάνοι, πρωτόγονοι, πιθηκοσκουπιδια και παίρνουν επιδόματα και ακόμα και υποστήριξη από τα μίντια και μέρη της κοινωνίας.

Ε, κάποιοι τώρα αντιδρούν , ψηφίζουν άκρα , για να κερδίσει χρόνο το σύστημα δίνοντας μας ψεύτικη ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Η Μελονι μια από τα ίδια είναι (τυπική Ιταλιδα καργιολα ).

Σε πεντακόσια χρόνια , όταν θα γράφεται η ιστορία αυτού του αιώνα , θα λένε για το πως οι πρώην υπερδυνάμεις έπεσαν από μόνες τους , παλεύοντας για τα δικαιώματα Μπουστηδων. Και η ΕΕ θα γίνει όπως έγινε ο Λιβανος όταν τα μουσλιμια έγιναν πλειοψηφία.
Η Μελονι είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει τώρα...λιγότερα καραγκιοζιλικια σε σχέση με προγενέστερους.
 

Διαγραμμένο μέλος 82386

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
2.026
Κριτικές
4
Like
5.189
Πόντοι
736
απλώς η Ε.Ε φοβούμενη μη χαρακτηριστεί ρατσιστική δέχθηκε πολλούς
Η Ε.Ε. φοβάται ποιόν ρε τύπε;
Και γιατί;
Γιατί μια υπερδύναμη φοβάται μην την κακολογίσουν;
Φοβάται η Κίνα;
Φοβάται η Ρωσσία;
Άρα για να "φοβάται" η Ε.Ε. σημαίνει ότι δεν είναι αυτοδύναμη και κάποιον άλλον έχει πάνω από το κεφάλι της.
 

Wolf21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
272
Κριτικές
6
Like
1.018
Πόντοι
361
Η Ε.Ε δεν είναι ούτε Κίνα ούτε Ρωσία..Όποτε θέλει η Κίνα ιδίως την καταστρέφει.Εδώ πήγαν να κάνουν εμπάργκο στη Ρωσία και είδαν τη ροή του Φυσικού Αερίου να σταματάει.Έχεις αντιληφθεί ότι πλέων η Ε.Ε εξαρτάται από άλλους και ιδίως από την Κίνα;Ούτε τσιμπιδάκια δε φτιάχνει πλέων η Ε.Ε.
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.548
Like
10.879
Πόντοι
3.656
Τι σχέση έχει η Λεπέν με την δική μας την κουράδα,τον Βελόπουλο?
Συμφωνείς-διαφωνείς μαζί της,έχει διαγράψει σημαντική παρουσία, 4 δεκαετίες η συγκεκριμένη.
O πατερας της ηταν πιο ζωηρος απλα κυβερνησε σε αλλες εποχες
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.548
Like
10.879
Πόντοι
3.656
Η Ε.Ε δεν είναι ούτε Κίνα ούτε Ρωσία..Όποτε θέλει η Κίνα ιδίως την καταστρέφει.Εδώ πήγαν να κάνουν εμπάργκο στη Ρωσία και είδαν τη ροή του Φυσικού Αερίου να σταματάει.Έχεις αντιληφθεί ότι πλέων η Ε.Ε εξαρτάται από άλλους και ιδίως από την Κίνα;Ούτε τσιμπιδάκια δε φτιάχνει πλέων η Ε.Ε.
Στην ελλαδα πάντως το ρωσικό αεριο ρέει άφθονο απλα μεσω Turk stream φετος. Απρίλιος 23 με Απρίλιος του 24, 8 φορες πανω.
 

Wolf21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
272
Κριτικές
6
Like
1.018
Πόντοι
361
Η Ελλάδα είναι μικρή αγορά.Σκέψου τους Αυστριακούς π.χ που εξαρτώνται από το Ρωσικό φυσικό αέριο όταν ο Πούτιν τους κόψει εντελώς την παροχή.Θα ψοφήσουν από το κρύο.
 
OP
OP
Διαγραμμένο μέλος 186818
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Αυτο παλι το επιχειρημα για τη χούντα με τις ξεκλειδωτες πορτες δεν το καταλαβα ποτέ.
Δηλαδη βαριοντουσαν να γυρισουν δυο φορες ενα κλειδι?
Ωραία χρόνια λέγανε οι παλιοί....
Οι πόρτες ξεκλείδωτες,οι γυναίκες στην κουζίνα,άνοιγες όμως το παράθυρο και έβλεπες ότι λείπει η μισή Κύπρος....

:confused::confused::confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: jorje

Wolf21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
272
Κριτικές
6
Like
1.018
Πόντοι
361
Ωραία χρόνια λέγανε οι παλιοί....
Οι πόρτες ξεκλείδωτες,οι γυναίκες στην κουζίνα,άνοιγες όμως το παράθυρο και έβλεπες ότι λείπει η μισή Κύπρος....

:confused::confused::confused:
Δεν ενδιέφερε κανέναν η Κύπρος,η Μ.Ασία,οι Έλληνες της Πόλης...Τους ενδιέφερε η αυλή τους.Να έχουν εργασία και τροφή για τα παιδιά τους.Όταν χτύπαγε το πρόβλημα την αυλόπορτά τους τότε καταλάβαιναν...
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.909
Πόντοι
3.556
Αυτή η δεκαετία συνεχίζει να φαντάζει ως προσομοίωση της δεκαετίας του ‘20 του προηγούμενου αιώνα. The roaring twenties.

Με μιας νέας μορφής απελευθέρωση ηθών, μεταμοντέρνα κοινωνικά πρότυπα μέσω των social media, εγκληματικότητα, ανεργία κι ακρίβεια. Όλα αυτά μετά την αιφνίδια έξαρση του Κορονοϊού, όπως τότε με την ισπανική γρίπη.

Η τεχνητή νοημοσύνη θα περάσει μέρα με τη μέρα στην καθημερινότητα, όπως τότε ο ηλεκτρισμός. Εθνικιστικά κινήματα ανεβαίνουν σταδιακά και δυναμικά, για να βρουν το δρόμο προς την εξουσία μες στην επόμενη δεκαετία, τη δεκαετία του ‘30, με ή χωρίς βία,,μετά από ένα μεγάλο οικονομικό κραχ.

Αν λοιπόν προς το τέλος αυτής της δεκαετίας βιώσουμε μια απρόσμενα οδυνηρή κατάρρευση του χρηματοοικονομικού συστήματος, θα μπορούμε να δούμε ακόμη πιο καθαρά τις ομοιότητες της δεκαετίας του ´20 και του ‘30 του προηγούμενου αιώνα και αυτουνού.

Τα καλά νέα είναι, ότι αν ισχύει ότι η ιστορία του 21ου αιώνα είναι σχετικά προβλέψιμη, τότε ο παγκόσμιος πόλεμος θα ξεσπάσει στη δεκαετία του ‘40.

Κουλό μεν, αλλά η ιστορία μοιάζει να επαναλαμβάνεται.
Οι άνω των 100 χρονών θυμούνται *λολ* , οι νεότεροι μαθαίνουν.

Με λίγα λόγια, αυτά είναι μεν τα όμορφα τα χρόνια, αλλά οι κώλοι έχουν να σφίξουν στο μέλλον πάλι για τα καλά.

:—)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom