Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καθαρο φταιξιμο ο χαμιλτον δεν ειναι δυνατον να πηγαινεις τοσο αργα στην συγκεκριμενη στροφη.Ο φετελ αφησε το τιμονι και επεσε πανω στον χαμιλτον με επιφυλαξη αυτο που λεω για τον φετελ.
Παρακολουθώ χρόνια αγώνες φόρμουλα1, τέτοιο απαράδεκτο αγώνα έχω χρόνο να δω.Τί τον ήθελες βρε χούφταλο Έκλεστοουν τον αγώνα στο Μπακού;όταν για να απομακρύνουν απλά ένα σταματημένο αυτοκίνητο χρειάζονται είκοσι λεπτά και καταστρέφουν το θέαμα και την εξέληξη του αγώνα;Τί χρειάζονται τέτοιες πίστες με τόση προχειρότητα κι έλειψη οργάνωσης, όταν λείπουν απˊ το πρωτάθλημα ιστορικές πίστες, όπως η Ίμολα, το Νίρμπουρκρινγκ ή το Χόκενχάιμ;Έκλεστόουν άσε τα πειράματα και τις μαλακίες και πέταξε έξω απˊ το πρόγραμμα τέτοιες απαράδεκτες πίστες.Δεν κερδίζει το άθλημα με αγώνες σε τέτοια στενοσόκακα.
Πίσω απˊ το αυτοκίνητο ασφαλείας το ρυθμό τον δίνει ο πρωτοπόρος του αγώνα κι οι υπόλοιποι ακολουθούν.Αρκεί η απόσταση απˊ το αυτοκίνητο ασφαλείας να μην ξεπερνάει κάποιο όριο.Οπότε, ο Βέτελ έπρεπε να προσέχει.Όπως είχε την απαίτηση απˊ τους υπόλοιπους να είναι προσεκτικοί, όταν ήταν αυτός επικεφαλής πίσω απˊ το αυτοκίνητο ασφαλείας.Αντί να του ρίξουν μια καμπάνα για τις δύο μαλακίες που έκανε, του τραβήξανε λίγο το αυτάκι με 10 δευτερόλεπτα ποινή.Αλλά, αυτή είναι η δύναμη της φερράρι στο παρασκήνιο.Τις ίδιες μαλακίες έκανε κι ο μέντοράς του, ο άλλος γερμανός, ο σουμάχερ.
ο φετελ ειναι μεγαλο μουνοπανο, σε εναν χαμενο αγωνα με τις αλητιες του τερματησε μπροστα απο τον λουις

Έκλεστόουν άσε τα πειράματα και τις μαλακίες και πέταξε έξω απˊ το πρόγραμμα τέτοιες απαράδεκτες πίστες.Δεν κερδίζει το άθλημα με αγώνες σε τέτοια στενοσόκακα.
Ο Bernie έχει αποσυρθεί τύπε.
Γερμανία και Γαλλία επιστρέφουν του χρόνου, με την Μαλαισία να μένει έξω.
Φιλε υπευθυνος για την f1 ειναι ο ζαν τοντ ο εκλεστοουν την εκανε.Η αποσταση που πρεπει να εχει το προπορευομενο μονοθεσιο, απο sc ειναι αποσταση τριων μονοθεσιων.Δες ποσο μπροστα ειναι sc απο τον χαμιλτον εκει δεν πατας φρενο αλλα γκαζι με ολο τον σεβασμο![]()
και συ να μαθεις στοιχειωδης κανονες αδηγησηςΦιλε υπευθυνος για την f1 ειναι ο ζαν τοντ ο εκλεστοουν την εκανε.Η αποσταση που πρεπει να εχει το προπορευομενο μονοθεσιο, απο sc ειναι αποσταση τριων μονοθεσιων.Δες ποσο μπροστα ειναι sc απο τον χαμιλτον εκει δεν πατας φρενο αλλα γκαζι με ολο τον σεβασμο![]()
εχεθ αποσυρθει
αλλα αυτος κανει κουμαντο ακομα
Δεν ισχύει αυτό που λες.
Έχει δώσει μάλιστα συνέντευξή στο Auto Moto Sport και είπε ότι με το έτσι θέλω τον έβγαλαν από την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Ο Chase Carey κάνει πλέον κουμάντο και είναι σε κάθε grid πριν τους αγώνες.
και συ να μαθεις στοιχειωδης κανονες αδηγησης
οταν οδηγεις το που πρεπει να εισαι εχει να κανει με το που ειναι ο μπροστινος σου οχι με βαση εκει που θα επρεπε να ειναι
αντε γιατι επιδη οι περισσοτεροι υποστηριζεται την φεραρι μας εχετε ζαλησει τα ουμπαλα
ο φετελ φταιει που τον χτυπησε τελεια και παβλα

και συ να μαθεις στοιχειωδης κανονες αδηγησης
οταν οδηγεις το που πρεπει να εισαι εχει να κανει με το που ειναι ο μπροστινος σου οχι με βαση εκει που θα επρεπε να ειναι
αντε γιατι επιδη οι περισσοτεροι υποστηριζετε την φεραρι μας εχετε ζαλησει τα ουμπαλα
ο φετελ φταιει που τον χτυπησε τελεια και παβλα
Βάζελος δέν είσαι δεν περίμενα κάτι άλλο.και συ να μαθεις στοιχειωδης κανονες αδηγησης
οταν οδηγεις το που πρεπει να εισαι εχει να κανει με το που ειναι ο μπροστινος σου οχι με βαση εκει που θα επρεπε να ειναι
αντε γιατι επιδη οι περισσοτεροι υποστηριζετε την φεραρι μας εχετε ζαλησει τα ουμπαλα
ο φετελ φταιει που τον χτυπησε τελεια και παβλα