Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 202K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 67 40,1%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 34,1%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,4%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    167

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.684
Πόντοι
3.137
2ος εκκινεί ο Μαξ αύριο πίσω από Νικο, και μπροστά από Κίμι και Σεμπ...

Ο Λούις λόγω ποινών τελευταίος.

160941.jpg

 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
18.910
Like
23.345
Πόντοι
6.056
Ο Λούις λόγω ποινών τελευταίος.
να και κατι ευχαριστο...
θα κατσω να το δω μετα απο καιρο
αν πριν τη μεση του αγωνα ειναι παλι 1-2ος...
πεταω τη τηλεοραση απο το μπαλκονι
και παω για καφε...
:2funny:
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
να υπενθυμισω για αυριο τον αγωνα στο Βελγιο αγορια. ;)

Σιγά τα ωά... Τρενάκι και με προσπεράσεις (όταν και εάν) μέσω των pit stops!!! Ευτυχώς που το επόμενο ΣΚ έχει MotoGP - Silverstone και θα δούμε πραγματικό αγώνα ταχύτητας για άντρες. Αν βρέχει κι όλας, θα είναι ακόμα καλύτερα. Με εκκίνηση κανονική, αντρίκια και όχι πίσω από safety car...
 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.822
Κριτικές
10
Like
462
Πόντοι
3.245
Κάθε φορα που βλεπω F1 καταληγω στο ιδιο συμπερασμα...Η γνωστη σχολιαστης (και οδηγος αγωνων )είναι με διαφορα η καλυτερη απ τους αλλους δυο.Με γνωσεις,με διορατικοτητα,με ευστοχες παρατηρήσεις,με αποψη.Βαζει τον θεατη μεσα στην δραση.
  Εδώ στο bou λεμε τα συκα-συκα,και τα λεμε όλα.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
15.590
Κριτικές
190
Like
48.431
Πόντοι
41.443
να και κατι ευχαριστο...
θα κατσω να το δω μετα απο καιρο
αν πριν τη μεση του αγωνα ειναι παλι 1-2ος...
πεταω τη τηλεοραση απο το μπαλκονι
και παω για καφε...
:2funny:


μεγαλε τραβα και παρε το αμαξι απο κατω πρωτα και μετα μολις γυρισεις πετα τη. ειμαστε λιγο πριν τη μεση κι ειναι τριτος. :grin: :grin: :grin: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
15.590
Κριτικές
190
Like
48.431
Πόντοι
41.443
Σιγά τα ωά... Τρενάκι και με προσπεράσεις (όταν και εάν) μέσω των pit stops!!! Ευτυχώς που το επόμενο ΣΚ έχει MotoGP - Silverstone και θα δούμε πραγματικό αγώνα ταχύτητας για άντρες. Αν βρέχει κι όλας, θα είναι ακόμα καλύτερα. Με εκκίνηση κανονική, αντρίκια και όχι πίσω από safety car...

απο τις καλυτερες πιστες στο καλενταρι το Βελγιο φιλε,μαζι με Καναδα και Ουγγαρια για μενα.
 

himalayan

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
14
Κριτικές
5
Like
3
Πόντοι
0
Κάθε φορα που βλεπω F1 καταληγω στο ιδιο συμπερασμα...Η γνωστη σχολιαστης (και οδηγος αγωνων )είναι με διαφορα η καλυτερη απ τους αλλους δυο.Με γνωσεις,με διορατικοτητα,με ευστοχες παρατηρήσεις,με αποψη.Βαζει τον θεατη μεσα στην δραση.
  Εδώ στο bou λεμε τα συκα-συκα,και τα λεμε όλα.
φιλε max-mad δεν ξερω πια ειναι η κοπελα αλλα τη θεωρω πολυ εκνευριστικη στον σχολιασμο της
 

max-mad

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.822
Κριτικές
10
Like
462
Πόντοι
3.245
φιλε max-mad δεν ξερω πια ειναι η κοπελα αλλα τη θεωρω πολυ εκνευριστικη στον σχολιασμο της
 
  Φιλε hima, αν και διαφωνω,χαιρομαι που εχεις άλλη αποψη από μενα γιατι αυτό δειχνει ότι ισως δεν είναι πια τοσο καλυτερη
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.815
Κριτικές
1
Like
153
Πόντοι
166
[size=15pt]Νεα εποχή για τη Φόρμουλα 1;[/size]


Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού περιοδικού auto motor und Sport την ερχόμενη Τρίτη 6 Σεπετεμβρίου, αμέσως μετά το Ιταλικό Γκραν Πρι στη Monza, θα ξεκινήσει μια νέα εποχή για τη Φόρμουλα 1.

http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/assets/images/1935026.jpg[/img[/URL]]

Και αυτό γιατί η αμερικάνικη εταιρεία Liberty Media θα εξαγοράσει την επιχείρηση F1 καταβάλλοντας στους νυν ιδιοκτήτες της συνολικά το ποσό των 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η διαδικασία περιλαμβάνει 2 στάδια και 2 δόσεις χρημάτων. Στην επικείμενη πρώτη θα μεταβιβαστεί ένα μικρό μόνο μέρος των μετοχών, ενώ η αλλαγή ιδιοκτησίας θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους 6 με 8 μήνες. Ιδιοκτήτες της Φόρμουλα 1 είναι η CVC Capitals, που με το 35,1% στην κατοχή της είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος και ο μόνος με δικαίωμα ψήφου, η Waddell & Reed με 20,9%, ο Bernie Ecclestone ως πρόσωπο με 5,3% και το Bambino Trust που ανήκει σε αυτόν με 8,5%.

Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο αν ο νυν ισχυρός άντρας της Φόρμουλα 1 θα έχει κάποιο ρόλο και στο μέλλον. Ο ίδιος λέει πως όπως έκανε πάντα έτσι και τώρα θα επιλέξει ο ίδιος την εμπλοκή του, αλλά ο John Malone, ιδρυτής της Liberty Media, μπορεί να έχει άλλη άποψη. Στα ονομάτα πάντως που ακούγονται για τη θέση του Bernie περιλαμβάνεται και αυτό του επικεφαλής της Formula E Alejandro Agag.

Η Liberty Media λέγεται πως θα θελήσει να προωθήσει διαφορετικά εμπορικά τη Φόρμουλα 1, βασιζόμενη στην αμερικάνικη λογική των δικαιωμάτων κινούμενης εικόνας, ενώ τα σχέδιά της περιλαμβάνουν και τη μελλοντική εισαγωγή στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836

Grand Prix Ιταλίας: ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε τη νίκη

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ εκμεταλλεύτηκε την κάκιστη εκκίνηση του Λιούις Χάμιλτον και πήρε μια νίκη- ψυχολογίας στη Μόντσα, μειώνοντας τη διαφορά από τον teammate του στους 2 βαθμούς. Στο 3-4 οι δύο Φεράρι με Φέτελ, Κίμι.

Ο Γερμανός πιλότος της Μερσέντες μετά τη νίκη του στο Σπα κέρδισε και σήμερα στην Ιταλία, μειώνοντας τη διαφορά του από τον (δεύτερο, σήμερα) Χάμιλτον στη βαθμολογία στους 2 βαθμούς!

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:

Κόκκινα φώτα: η «καταστροφή» των Χάμιλτον, Μαξ

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στη Μόντσα, ο Λιούις Χάμιλτον θεώρησε πως ήρθε η ώρα για να πάρει έναν μίνι- οδηγικό ύπνο: πραγματοποιώντας κάκιστη εκκίνηση, ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε από την pole στην 6η θέση, ενώ και ο Φερστάπεν τον μιμήθηκε και πήγε εκτός δεκάδας.

Οι δύο Φεράρι πέρασαν σαν σταματημένο τον Βρετανό, ανεβαίνοντας στο 2-3 πίσω από τον προπορευόμενο Ρόσμπεργκ, με τον Μπότας να περνάει 4ος και ο Ρικιάρντο 5ος.

Στις πιο πίσω θέσεις ξεχώρισε ο Αλόνσο, που ανέβηκε από 13ος εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας και έκανε όνειρα… βαθμού.

Όνειρα, όμως, ή μήπως…

Ο “Billion Dollar Man” αντεπιτίθεται

Μετά την ψυχρολουσία της αρχής, ο Χάμιλτον άρχισε να επανακτά τις… αισθήσεις του και πέρασε με συνοπτικές διαδικασίες τον Ρικιάρντο, λίγο δυσκολότερα τον Μπότας και «καρφώθηκε» στην 4η θέση.

Μπροστά, ο Ρόσμπεργκ άνοιγε ολοένα και περισσότερο τη διαφορά του από τις δύο «γηπεδούχες» Φεράρι, ενώ εντός των βαθμών ο Σέρχιο Πέρεζ γι’ ακόμα μία φορά αποδείκνυε πως είναι λίρα εκατό με την 7η θέση που κρατούσε εύκολα και ο… συνταξιούχος Μπάτον έβλεπε τη ΜακΛάρεν του να του γνωρίζει τις χάρες της 15η θέσης.

Και η μηχανοκίνητη ζωή συνεχιζόταν.

Κάντε ένα πιτ κι άσε τους άλλους να κάνουν δύο

Δεδομένο πρώτο: έχουν τα καλύτερα μονοθέσια. Δεδομένο δεύτερο: έχουν ικανότατους πιλότους. Δεδομένο τρίτο: έχουν, συνήθως, και καλύτερη στρατηγική.

Άρα, αφήνουν τους άλλους να κυνηγούν ένα θαύμα: οι δύο Μερσέντες εκκίνησαν τον αγώνα τους με τη μαλακή γόμα, τη στιγμή που όλοι όσοι βρίσκονταν εντός της δεκάδας στην εκκίνηση είχαν βάλει την πολύ μαλακή.

Έτσι, οι πρωταθλητές χρειάστηκαν μόλις μία αλλαγή ελαστικών (για να περάσουν στη μέση γόμα- στον 25ο γύρο για τον Ρόσμπεργκ και στον 26ο για τον Χάμιλτον), ενώ οι υπόλοιποι ήθελαν δύο (πολύ μαλακή- μαλακή- μαλακή).

Κάπως έτσι, και μετά από αρκετές «αλχημείες» και ανακατατάξεις, μετά το 35ο πέρασμα, η κατάσταση παγιώθηκε ως εξής:
πρώτος ο Ρόσμπεργκ με +10 δεύτερα από τον δεύτερο Χάμιλτον, τρίτος έναν αιώνα πιο πίσω ο Φέτελ και 4ος ο Κίμι.

Η μόνη ουσιαστική μάχη που έμενε «ζωντανή» ήταν αυτή για την 5η θέση, εκεί που Μπότας και Ρικιάρντο προσπαθούσαν να κρατήσουν μακριά τα χασμουρητά.

Που δεν ήταν λίγα…

Η πρώτη φορά στη Μόντσα του Ρόσμπεργκ και το «φλεγόμενο» πρωτάθλημα

Στους εναπομείναντες 15, περίπου, γύρους μετά τις αλλαγές ελαστικών για όλους δεν άλλαξε τίποτα ουσιώδες, μ’ εξαίρεση μια προσπέραση του Ρικιάρντο επί του Μπότας για την 5η θέση και άλλη μία του Φερστάπεν στον Πέρεζ για την 7η.

Α, ναι: υπήρξε και το ΕΠΙΚΟ team radio του Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος άκουσε τον μηχανικό του να του λέει «Πίεσε, γιατί τα λάστιχα του Γκροζιάν έχουν αρχίσει να διαλύονται», και τον Ισπανό- που ήταν 12ος και 11ος ο Γάλλος μπροστά του- ν’ απαντά μ’ ένα παρατεταμένο «χαχαχαχαχα».

Όταν έπεσε η καρό σημαία, λοιπόν, ο Νίκο Ρόσμπεργκ κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο «Ναό της ταχύτητας», φτάνοντας τις 21 και προσπερνώντας τους Χάκινεν, Ράικονεν στη σχετική λίστα με τις περισσότερες νίκες ever.

Ο Χάμιλτον πλήρωσε την κακή του εκκίνηση, αλλά έσωσε ό,τι σωζόταν με τη δεύτερη θέση, με τον Φέτελ ν’ ανεβαίνει εκ νέου στο βάθρο με τη Φεράρι στη Μόντσα (ήταν δεύτερος πέρυσι).

Κίμι, Ρικιάρντο, Μπότας, Φερστάπεν, Πέρεζ, Μάσα και Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, ενός αγώνα που θα ξεχαστεί, πάντως, όσο γρήγορα περνούν τα μονοθέσια τη γραμμή εκκίνησης- τερματισμού.

Το μόνο θετικό είναι δύο αριθμοί: 250 και 248.

Οι βαθμοί του Χάμιλτον και του Ρόσμπεργκ στο πρωτάθλημα.

Αν μη τι άλλο, η μάχη του τίτλου αναζωπυρώθηκε για τα καλά…

Βαθμολογία οδηγών

Χάμιλτον 250

Ρόσμπεργκ 248

Ρικιάρντο 161

Φέτελ 143

Ράικονεν 136

Φερστάπεν 121

Μπότας 70

Πέρεζ 62

Χούλκενμπεργκ 46

Μάσα 41

Αλόνσο 30

Σάινθ 30

Γκροζιάν 28

Κβιάτ 23

Μπάτον 17

Μάγκνουσεν 6

Βερλάιν 1

Φαντόρν 1

Γκουτιέρεζ 0

Πάλμερ 0

Έρικσον 0

Νασρ 0

Βερλάιν 0

Χαριάντο 0

Οκόν 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

Mercedes 498

Red Bull 290

Ferrari 279

Williams 111

Force India 108

McLaren 48

Toro Rosso 45

Haas 28

Renault 6

Μanor 1

Sauber 0



 

LanciaRallye037

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2016
Μηνύματα
773
Κριτικές
42
Like
2.605
Πόντοι
5.196
5 λεπτά μετά την εκκίνηση...... .

yellow-emoticon-cartoon-character-eps-10-vector-882332.jpg
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
15.590
Κριτικές
190
Like
48.431
Πόντοι
41.443
Σιγκαπουρη σημερα αδελφια. ξεκιναει τωρα
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836


Ο Νίκο Ρόσμπεργκ κέρδισε το νυχτερινό αγώνα της Σιγκαπούρης, πήρε την 3η σερί νίκη του και προσπέρασε στη βαθμολογία τον Λιούις Χάμιλτον!
Δεύτερος ο Ρικιάρντο, τρίτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ο Νίκο συνεχίζει να έχει σφυγμό πρωταθλητή:
ο Γερμανός πιλότος της Μερσέντες κέρδισε το 3ο συνεχόμενο grand prix σήμερα στην Σιγκαπούρη, έφτασε τις 8 φετινές νίκες (και 22 στην καριέρα του) και πέρασε μετά από πολύ καιρό στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.


Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:

Εκκίνηση με... περιπέτεια

Μόλις έσβησαν τα 5 κόκκινα φώτα ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατάφερε να κρατήσει με νύχια και με δόντια την 1η θέση έναντι του επιθετικού Ρικιάρντο, ο Αλόνσο έκανε τρομερή δουλειά και πετάχτηκε 5ος- πίσω από τον 3ο Χάμιλτον και τον Κίμι-, όμως πιο πίσω έγινε μίνι- χαμός: ο Σάινθ χτύπησε με την Τόρο Ρόσο του τον Χούλκενμπεργκ, αυτός κατέληξε στα προστατευτικά στην ευθεία εκκίνησης- τερματισμού και, κάπως έτσι, είχε φτάσει η στιγμή για την αγαπημένη ατραξιόν ενός βραδινού αγώνα στη Σιγκαπούρη.

Ναι, ναι- ακριβώς: του Αυτοκινήτου Ασφαλείας...

Επανεκκίνηση και τώρα πιάστε τον Νίκο

Μετά από 2 γύρους στην πίστα, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επέστρεψε στα πιτ (με την πρώτη δεκάδα να φορά την πάρα πολύ μαλακή γόμα) και ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι.

Και, για νιοστή ογδοηκοστή έβδομη φορά, είχαμε τη συνήθη εικόνα: η Μερσέντες που βρισκόταν μπροστά (ο Ρόσμπεργκ εν προκειμένω) άρχισε ν' ανοίγει με τρομακτικούς ρυθμούς τη διαφορά του από τον δεύτερο Ρικιάρντο.

Στην τρίτη θέση ο Χάμιλτον αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του και αδυνατούσε να πλησιάσει τους δύο πρώτους, ενώ στις πίσω θέσεις ο Φέτελ- που ξεκίνησε τελευταίος- κέρδιζε συνεχώς θέσεις και πλησίαζε τη δεκάδα.

Και η (ελαφρώς βαρετή είναι η αλήθεια) ζωή συνεχιζόταν.

Κάντε ένα- το πρώτο- διάλειμμα για πιτ στοπ

Από τον 15ο γύρο μέχρι τον 17ο όλοι οι πρωτοπόροι μπήκαν στα πιτ για ν' αλλάξουν λάστιχα, χωρίς, ωστόσο, ν' αλλάξει κάτι στις θέσεις που είχαν: Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο, Χάμιλτον και Κίμι ήταν μπροστά, τη στιγμή που ο Φέτελ συνέχισε να κερδίζει θέσεις και είχε μπει εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας.

Πιο πίσω, ο Πέρεζ- όπως πάντα- φιγούραρε μεταξύ 6ης και 8ης θέσης, ενώ οι δύο Γουίλιαμς έμεναν εκτός των βαθμών.

Και άπαντες περίμεναν κάτι, κάπου να γίνει.

Μέχρι που έγινε.

Ιπτάμενος Φινλανδός

Προσεγγίζοντας το μέσο του αγώνα, ο Κίμι Ράικονεν αίφνης σεληνιάστηκε: άρχισε να κάνει αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους, έφτασε πίσω από τον 3ο Χάμιλτον και μετά από ένα λάθος του παγκόσμιου πρωταθλητή, κατάφερε να τον περάσει.

Αμέσως μετά, όμως μπήκε στα πιτ (στον 34ο γύρο) και ξανάγινε ο κακός μηχανοκίνητος χαμός.

Την ίδια στιγμή, ο Μπότας με τον Μπάτον εγκατέλειπαν τον αγώνα, πηγαίνοντας να κάνουν παρέα στους Χούλκενμπεργκ και Γκροζιάν (δεν ξεκίνησε καν λόγω προβλήματος στην Χάας του).

Κι όμως: αντί περιπάτου, θρίλερ!

Σε θεωρητικό επίπεδο, δε θα έπρεπε να γίνει έτσι: αφού κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά στην εκκίνηση- κι αφού άνοιξε τη διαφορά του πάνω από τα 10 δευτερόλεπτα- η λογική (αυτή που έχει επιβάλει η Μερσέντες εδώ και μια τριετία) έλεγε πως ο Ρόσμπεργκ θα έπρεπε να κάνει πλάκα στον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, μετά το τρίτο πιτ όλων πλην του πρωτοπόρου (46ο-47ο πέρασμα) και την επιμονή της Μερσέντες να μη βάλει για τρίτη φορά μέσα τον Γερμανό, ο Ρικιάρντο άρχισε να κερδίζει 3.5 δευτερόλεπτα το γύρο από τον Νίκο και οι τελευταίοι 10 γύροι εξελίχθηκαν σε θρίλερ βγαλμένο από τις καλύτερες στιγμές του Τζον Κάρπεντερ.

Ο Ρικιάρντο κατάφερε να φτάσει πίσω από τον Ρόσμπεργκ, ωστόσο ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει με τα χίλια ζόρια την πρωτιά και πανηγύρισε την 3η σερί του νίκη (μετά από Σπα και Μόντσα).

Πίσω από τους δύο πρώτους ο «σκασμένος», εσχάτως, Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ Κίμι, Φέτελ, Φερστάπεν, Αλόνσο (καταπληκτικός αγώνας από τον «γερόλυκο» Ισπανό), Πέρεζ, Κβίατ και Μάγκνουνσεν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Το πρωτάθλημα στο στόμα του Νίκο(υ), λοιπόν: ο Γερμανός στο 250ου αγώνα στην Φόρμουλα 1 κατάφερε να πάρει την πρώτη του καρό σημαία στη Σιγκαπούρη και ηγείται ξανά στο βαθμολογικό πίνακα (+8 από τον δεύτερο Χάμιλτον).

Μπορεί να φτάσει, επιτέλους, μέχρι το τέλος του δρόμου και να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής;

Μέχρι πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, η απάντηση έμοιαζε να είναι ένα βροντώδες «ΟΧΙ».

Πλέον, έχει προστεθεί μπροστά κι ένα «γιατί».

Διάολε, γιατί όχι;

 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
15.590
Κριτικές
190
Like
48.431
Πόντοι
41.443
για να κινησω λιγο το τοπικ



GP Βραζιλία (QP): Pole για Hamilton, ρεκόρ για Mercedes




Σε έναν συναρπαστικό εμφύλιο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton επικράτησε οριακά του Nico Rosberg και για 11η φορά φέτος, θα ξεκινήσει από την pole position!
Μόλις 102 χιλιοστά του δευτερολέπτου έκριναν την μάχη της pole position για το Grand Prix Βραζιλίας, εικοστό και προτελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Σε ένα συναρπαστικό εμφύλιο, ο Lewis Hamilton επικράτησε του Nico Rosberg και για 11 φορά φέτος, θα εκκινήσει από την pole! Συνολικά θα είναι η 19 για τη Mercedes μέσα στο 2016, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.

Όμως ας τα δούμε αναλυτικά. Η πίστα του Ιντερλάγκος υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με περιοδικές ψιχάλες, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 26. Με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για 70% πιθανότητα κανονικής βροχής κατά τη διάρκεια της ωριαίας διαδικασίας.

Φοβούμενοι τη βροχή, βγήκαν όλοι νωρίς-νωρίς στην πίστα για να γράψουν χρόνους, με τις Mercedes εξ αρχής στην κορυφή και με επιδόσεις στο 1.11 και τον Max Verstappen να ακολουθεί. Με καθυστέρηση βγήκε στην πίστα ο Sebastian Vettel, καθώς οι μηχανικοί της Ferrari χρειάστηκε να επιδιορθώσουν πρόβλημα της τελευταίας στιγμής στο μονοθέσιό του.

Παρά την καθυστέρηση και με τον teammate του, Kimi Raikkonen να κάνει ήδη λόγο για σταγόνες στην προσωπίδα του κράνους του, ο Γερμανός έγραψε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και απαλλάχθηκε από κάθε άγχος. Το μεγάλο θύμα του Q1 ήταν ο Jenson Button (Honda), που τέθηκε εκτός μάχης, όπως άλλωστε ο Kevin Magnussen με τη Reanult, οι δύο Manor και οι δύο Sauber.

Στο Q2 είδαμε το ίδιο έργο. Από νωρίς στο 1-2 οι Mercedes, με το 1.11.238 του Hamilton να είναι κάτω από την περυσινή pole position. Στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν αναπάντεχα οι δύο Williams, η Haas του Esteban Gutierrez, οι δύο Toro Rosso και η Renault του Jolyon Palmer. ‘Ετσι, τη δεκάδα που διεκδίκησε την pole position αποτέλεσαν οι δύο Mercedes, οι δύο Red Bull, οι δύο Ferrari, οι δύο Force India, η McLaren του έβδομου στο Q2 Fernando Alonso και η Haas του Romain Grosjean.

Ενώ η απειλή της βροχής… προσπέρασε, η πρώτη ζαριά στο Q3 ανήκε στον Hamilton που τρέλανε τα χρονόμετρα με επίδοση στο 1.10.860! Ο Rosberg ήταν 162 χιλιοστά πιο πίσω ενώ οι Ferrari/Red Bull άλλο μισό δευτερόλεπτο πιο αργές. Στο φινάλε όλοι είχαν άλλη μία προσπάθεια και παρότι και οι δύο οδηγοί της Mercedes κατάφεραν να κατεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη, ήταν ο Hamilton αυτός που με το 1.10.736 επικράτησε.

Αίσθηση προκάλεσε η τρίτη θέση του Kimi Raikkonen, που για τέταρτο συνεχόμενο Grand Prix εκκινεί ψηλότερα στο grid από τον πέμπτο Sebastian Vettel. Ανάμεσά τους θα έχουν τη Red Bull του Max Verstappen, πράγμα που σίγουρα δίνει άλλο ενδιαφέρον δεδομένων όσων συνέβησαν στο Μεξικό.

Το Grand Prix Βραζιλίας αρχίζει στις 18.00 ώρα Ελλάδας και με 19 βαθμούς να χωρίζουν τους Rosberg-Hamilton, μπορεί να έχουμε πρωταθλητή!

 

Συνημμένα

  • F2.jpg
    F2.jpg
    36 KB · Εμφανίσεις: 18

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
44.168
Like
25.209
Πόντοι
5.006
για να κινησω λιγο το τοπικ



GP Βραζιλία (QP): Pole για Hamilton, ρεκόρ για Mercedes




Σε έναν συναρπαστικό εμφύλιο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton επικράτησε οριακά του Nico Rosberg και για 11η φορά φέτος, θα ξεκινήσει από την pole position!
Μόλις 102 χιλιοστά του δευτερολέπτου έκριναν την μάχη της pole position για το Grand Prix Βραζιλίας, εικοστό και προτελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Σε ένα συναρπαστικό εμφύλιο, ο Lewis Hamilton επικράτησε του Nico Rosberg και για 11 φορά φέτος, θα εκκινήσει από την pole! Συνολικά θα είναι η 19 για τη Mercedes μέσα στο 2016, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.

Όμως ας τα δούμε αναλυτικά. Η πίστα του Ιντερλάγκος υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με περιοδικές ψιχάλες, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 26. Με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για 70% πιθανότητα κανονικής βροχής κατά τη διάρκεια της ωριαίας διαδικασίας.

Φοβούμενοι τη βροχή, βγήκαν όλοι νωρίς-νωρίς στην πίστα για να γράψουν χρόνους, με τις Mercedes εξ αρχής στην κορυφή και με επιδόσεις στο 1.11 και τον Max Verstappen να ακολουθεί. Με καθυστέρηση βγήκε στην πίστα ο Sebastian Vettel, καθώς οι μηχανικοί της Ferrari χρειάστηκε να επιδιορθώσουν πρόβλημα της τελευταίας στιγμής στο μονοθέσιό του.

Παρά την καθυστέρηση και με τον teammate του, Kimi Raikkonen να κάνει ήδη λόγο για σταγόνες στην προσωπίδα του κράνους του, ο Γερμανός έγραψε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο και απαλλάχθηκε από κάθε άγχος. Το μεγάλο θύμα του Q1 ήταν ο Jenson Button (Honda), που τέθηκε εκτός μάχης, όπως άλλωστε ο Kevin Magnussen με τη Reanult, οι δύο Manor και οι δύο Sauber.

Στο Q2 είδαμε το ίδιο έργο. Από νωρίς στο 1-2 οι Mercedes, με το 1.11.238 του Hamilton να είναι κάτω από την περυσινή pole position. Στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν αναπάντεχα οι δύο Williams, η Haas του Esteban Gutierrez, οι δύο Toro Rosso και η Renault του Jolyon Palmer. ‘Ετσι, τη δεκάδα που διεκδίκησε την pole position αποτέλεσαν οι δύο Mercedes, οι δύο Red Bull, οι δύο Ferrari, οι δύο Force India, η McLaren του έβδομου στο Q2 Fernando Alonso και η Haas του Romain Grosjean.

Ενώ η απειλή της βροχής… προσπέρασε, η πρώτη ζαριά στο Q3 ανήκε στον Hamilton που τρέλανε τα χρονόμετρα με επίδοση στο 1.10.860! Ο Rosberg ήταν 162 χιλιοστά πιο πίσω ενώ οι Ferrari/Red Bull άλλο μισό δευτερόλεπτο πιο αργές. Στο φινάλε όλοι είχαν άλλη μία προσπάθεια και παρότι και οι δύο οδηγοί της Mercedes κατάφεραν να κατεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη, ήταν ο Hamilton αυτός που με το 1.10.736 επικράτησε.

Αίσθηση προκάλεσε η τρίτη θέση του Kimi Raikkonen, που για τέταρτο συνεχόμενο Grand Prix εκκινεί ψηλότερα στο grid από τον πέμπτο Sebastian Vettel. Ανάμεσά τους θα έχουν τη Red Bull του Max Verstappen, πράγμα που σίγουρα δίνει άλλο ενδιαφέρον δεδομένων όσων συνέβησαν στο Μεξικό.

Το Grand Prix Βραζιλίας αρχίζει στις 18.00 ώρα Ελλάδας και με 19 βαθμούς να χωρίζουν τους Rosberg-Hamilton, μπορεί να έχουμε πρωταθλητή!
:rockon: :rockon: :rockon: :hi:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
15.590
Κριτικές
190
Like
48.431
Πόντοι
41.443
εσυ παιζεις εντος εδρας εδω ε?  :2funny: :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom