Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε,όλο και κάτι θα βρούμε να κάνουμε...Να δω η φερράρι τι θα κάνει που όλο μλκιες κάνουνε τώρα τελευταία.

)το πρωταθλημα εχει ηδη τελειωσει...εκτος και αν ο γερμανος τραυματιστει...σε καθε περιπτωση θα ειναι αδικια αν δεν το παρει, εχει το καλυτερο μονοθεσιοEμένα μου την έκανε η πουτάνα η ΔΕΗ στο σπίτι των δικών μου με την "κανονονική" τηλεόραση (εγώ έχω μια αρχαία, 17", αφού δε βλέπω σχεδόν τίποτα) έμεινε χωρίς ρεύμα περίπου από 16:00 - 16:30. Έτσι έχασα τη 2η αλλαγή ελαστικών
Πάντως πού δύσκολα το χάνει ο Σ.Φ. φέτος. Χρειάζεται θαύμα, voodoo ή κάτι ανάλογο. ;)
Το επόμενο επεισόδιο στην Κορέα στις 6/10 (με "ανάποδες" ώρες, χαράματα σχεδόν)
Το επόμενο επεισόδιο στην Κορέα στις 6/10 (με "ανάποδες" ώρες, χαράματα σχεδόν)


Πως τα καταφέρνει και στις κατακτήριες βγαίνει 5-6-7 και στο τέλος του αγώνα πάντα 2ος...Ε,όλο και κάτι θα βρούμε να κάνουμε...![]()
Καλά σου λέει χαράματα...Εντάξει τα παραλές!
Ο αγώνας θα είναι 09:00 το πρωί, μαζί με τον πρωινό καφέ!![]()

νομιζω με αυτα που εχει κανει ολα αυτα τα χρονια, με υποδεεστερα μονοθεσια, του αξιζει τουλαχιστον ενας τιτλος ακομα για να κλεισει την καριερα του. μακαρι να ειναι με την ferrari...Πως τα καταφέρνει και στις κατακτήριες βγαίνει 5-6-7 και στο τέλος του αγώνα πάντα 2ος...
Είναι Μεγάλος πιλότος......Πως τα καταφέρνει και στις κατακτήριες βγαίνει 5-6-7 και στο τέλος του αγώνα πάντα 2ος...

Ναι,τον πήγε βόλτα πάλι.....Alonso-Weber Germany 2011
http://[URL unfurl="true"]www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2011/07/110168315KR078_German_F1_Gr.jpg[/img[/URL]]
Alonso-Weber Singapore 2013
[img]http://i1.ytimg.com/vi/nyixPxxhsbA/hqdefault.jpg?feature=og
![]()

Συμφωνώ απολύτως αλλά δυστυχώς με την Φερράρι δεν υπάρχει ελπίδα,από τότε που έφυγε ο Σούμι η ομάδα πάει απ' το κακό στο χειρότερο νομίζω.νομιζω με αυτα που εχει κανει ολα αυτα τα χρονια, με υποδεεστερα μονοθεσια, του αξιζει τουλαχιστον ενας τιτλος ακομα για να κλεισει την καριερα του. μακαρι να ειναι με την ferrari...
απο τοτε που εφυγε αυτος...Συμφωνώ απολύτως αλλά δυστυχώς με την Φερράρι δεν υπάρχει ελπίδα,από τότε που έφυγε ο Σούμι η ομάδα πάει απ' το κακό στο χειρότερο νομίζω.
απο τοτε που εφυγε αυτος...
http://[URL unfurl="true"]www.pitpass.com/images/headlines/people/ferrari/2006todtportrait400.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Ακριβώς έφυγε τον διώξανε δεν ξέρω.