petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 17.536
- Κριτικές
- 195
- Like
- 64.840
- Πόντοι
- 48.437
καλη θεση ο αλονσο
οι αλλοι εχουν μεινει σταθεροι η η mclaren ανεβενει??![]()
ετσι ετσι

καλη θεση ο αλονσο
οι αλλοι εχουν μεινει σταθεροι η η mclaren ανεβενει??![]()

[size=20pt]Ο Λιούις Χάμιλτον θα ξεκινήσει από την pole position στο γκραν-πρι της Formula 1 στη Σουζούκα της Ιαπωνίας για πρώτη φορά στην καριέρα του. [/size]
![]()
Χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ο Λιούις Χάμιλτον με μια αρκετά καλή εμφάνιση κατάφερε να εξασφαλίσει την pole position στο αυριανό γκραν-πρι της Φόρμουλα 1 στην Σουζούκα. Μια «πρωτιά» που πήρε για πρώτη φορά στην καριέρα του καθώς μέχρι τώρα η πίστα της Ιαπωνίας ήταν η μόνη στην οποία ο Βρετανός πιλότος δεν είχε οδηγήσει ταχύτερα από τους αντιπάλους του.
Ο χρόνος του αποτελεί ρεκόρ (1:27.319) για την πίστα.
Δεύτερος ο Βαλτέρι Μπότας με την άλλη Mercedes. Ο Φέτελ έμεινε στην τρίτη θέση, αλλά θα ξεκινήσει από τη δεύτερη αύριο καθώς ο Μπότας θα εκτίσει την ποινή των πέντε θέσεων από την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων.
Αναλυτικά η κατάταξη...
![]()
[size=20pt]ΑΓΩΝΑΣ ΑΥΡΙΟ 8.00 π.μ.[/size]
οι κοπριτες της ΕΡΤ θα το βαλουν σε μαγνητοσκοπηση στις 15.00

Αν δεν κερδίσει αύριο ο Σεμπ, δυστυχώς οι ελπίδες μειώνονται...δικο μας ειναι ΚΑΙ φετος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι ωρα ειναι ο αγώνας ξέρουμε;
Θα τον δείξει λαιβ η ΕΡΤ;
[size=20pt]ΑΓΩΝΑΣ ΑΥΡΙΟ 8.00 π.μ.[/size]
οι κοπριτες της ΕΡΤ θα το βαλουν σε μαγνητοσκοπηση στις 15.00
Αν δεν κερδίσει αύριο ο Σεμπ, δυστυχώς οι ελπίδες μειώνονται...
Το κατάλαβα. Δεν είπα κάτι άλλο.![]()
εγω μερσεντακιας ειπα οτι ειμαι.