Διαγραμμένο μέλος 214948
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 8.867
- Κριτικές
- 20
- Like
- 29.761
- Πόντοι
- 8.346
Αν δν φάει ακυρο το ναυάγιο Λούσι, τότε δεν περιμένω τπτ από το άθλιο αντρικό φύλο
Μην περιμένεις τίποτα τύπε ο καλλιτέχνης θα πει ότι θέλει και δεύτερο ραντεβούΑν δν φάει ακυρο το ναυάγιο Λούσι, τότε δεν περιμένω τπτ από το άθλιο αντρικό φύλο
Γτθτ τότεΜην περιμένεις τίποτα τύπε ο καλλιτέχνης θα πει ότι θέλει και δεύτερο ραντεβού
Ήρθε η ώρα να πιουν το «σπέρμα του μπάρμαν».Ποιητής και Δημήτρης πήγαν για μπάρμαν Τάσο.
Cowgirl χωρίς βυζα, φραπές χωρίς γάλα εβαπορέ...Ελισάβετ θα κάνει τρελό cowgirl και πιπα με ξύπνημα...HAWK TUAH μεχρι αφυδάτωσης
.... αλλά με τον Τάσο...Μην περιμένεις τίποτα τύπε ο καλλιτέχνης θα πει ότι θέλει και δεύτερο ραντεβού
Εδω όχι απλα δεν εφαγε την προηγουμενη βδομαδα η αληθωρη χοντρελο από το Ζεφύρι...εριξε κιολας ακυρο η ιδια.Αν δν φάει ακυρο το ναυάγιο Λούσι, τότε δεν περιμένω τπτ από το άθλιο αντρικό φύλο
Δεν της σφήνωσε κανένας καμία τσαπού Κορινθίας ανάμεσα στο κενό των δοντιών της. Αυτό φταίει.Εδω όχι απλα δεν εφαγε την προηγουμενη βδομαδα η αληθωρη χοντρελο από το Ζεφύρι...εριξε κιολας ακυρο η ιδια.
ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΑΝ: Θρυλικό γιατί όλοι το ξέραμε αλλά ελάχιστοι το ζητήσαμε. Κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος για τη συνταγή του. Λένε πως φτιάχνεις ένα σφηνάκι «πέντε άσπρα» και ρίχνεις λίγη Batida de Coco στην κορφή.Ήρθε η ώρα να πιουν το «σπέρμα του μπάρμαν».
Αλλά και το ομώνυμο κοκτέιλ.
Από τις μεγαλύτερες καλτ μορφές της ελληνικής tv ο Ακάλυπτος. Στο μεταξύ η καράφλα του σερβιτόρου, είναι πιο λαμπρή από το μέλλον μου.
Τα δύο ναυάγια της σημερινής εκπομπής. Ξέρουν ακριβώς την συνταγή. Χρησιμοποιούν στριφτοτσίμπουκο αλήθειας.ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΑΝ: Θρυλικό γιατί όλοι το ξέραμε αλλά ελάχιστοι το ζητήσαμε. Κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος για τη συνταγή του. Λένε πως φτιάχνεις ένα σφηνάκι «πέντε άσπρα» και ρίχνεις λίγη Batida de Coco στην κορφή.
Μεγάλος δάσκαλος
Με το στυλ που μιλάει, έχω την εντύπωση ότι άλλη μια ή άλλος ένας ειχε συμμετοχή με το ίδιο στυλ. Θυμάμαι λάθος?Λουση έχει dream job να κάθεται στο καναπέ κ να κοιμάται!!
Ναυάγιο με κατεστραμενα εγγεφαλικα κύτταρα!!!