Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ποια το είπε αυτό?Θέλουν όλοι ερωτικά πράγματα, λέει, οι άντρες... αυτό έλειπε, να πλέκετε μαζί πουλόβερ και να απλώνετε τραχανά.
Η Σαλονικιά.Ποια το είπε αυτό?
Η γαμιολα η ΘεσσαλονικιάΠοια το είπε αυτό?
Καντες 25 τις γάτεςΗ Σαλονικιά.
Προσπαθεί να την υπνωτίσει ο τύπος;Στο ίδιο τραπέζι της στέλνει μήνυμα "έχεις ωραίο βλέμμα!"
(Ρε που πάμε ρεεεε...)
![]()
Όλες οι φίλες της είναι παντρεμένες και βλέπει ότι θα γίνει γατομαναΠολλά ψυχολογικά και μάλλον κακία, η τύπισσα.
ρε ψηλε...δεν ειναι γαμιολα η ξαδερφη μου!Η γαμιολα η Θεσσαλονικιά

Και η "Γερμανίδα" Ελλεεινίδα είναι τύπε. Μάλλον της έλλειψε το ελληνικό ψωλόζουμο εκεί στο εξωτερικό και ήρθε να το γευτεί στην χώρα καταγωγής της. Κρίμα που της έλαχε ο πουστρόγυφτος.Ξεκάθαρη πάντως η διαφορά μεταξύ γυναίκας που ζει στο εξωτερικό με γυναίκα που ζει εδω. Εμείς φταίμε για αυτό το χάλι. Που η αλογομουρα κατεβάζει τα μούτρα κάτω λες κ της πέφτει λίγος ο βουτυρομπεμπες. Ενω είχες την Γερμανίδα π παρακαλουσε γ λίγο βαλκανιο ψωλοζουμο
Δεν είναι ενδιαφέρουσα ;Και η "Γερμανίδα" Ελλεεινίδα είναι τύπε. Μάλλον της έλλειψε το ελληνικό ψωλόζουμο εκεί στο εξωτερικό και ήρθε να το γευτεί στην χώρα καταγωγής της. Κρίμα που της έπεσε ο πουστρόγυφτος.
Ναι μεν αλλά η διαφορά νοοτροπίας είναι εμφανής. Εδω έχουμε θεοποιήσει το κάθε μπαζο κ ιδού τα αποτελέσματαΚαι η "Γερμανίδα" Ελλεεινίδα είναι τύπε. Μάλλον της έλλειψε το ελληνικό ψωλόζουμο εκεί στο εξωτερικό και ήρθε να το γευτεί στην χώρα καταγωγής της. Κρίμα που της έπεσε ο πουστρόγυφτος.
Πρέπει να στείλεις πρώτα insta να πάρεις έγκριση από φίλες. Στο δημοτικό τα κάναμε αυτάΣε Ελενίτσα έμπαινα ολόκληρος...μου αρέσουν τέτοιου στυλ σνομπ κακιασμενες από το να είναι χαζοχαρούμενες και γατούλες
Μπορεί απλά να τους αρέσουν οι άντρες οι λίγο θηλυπρεπείς. Στο προηγούμενο επεισόδιο μια Σοφία γηγενής ελλεεινίδα μια χαρά τα βρήκε με κάποιον που επίσης πουστρόφερνε.Ναι μεν αλλά η διαφορά νοοτροπίας είναι εμφανής. Εδω έχουμε θεοποιήσει το κάθε μπαζο κ ιδού τα αποτελέσματα






Σαν καρχαρίας είναι καλύτερα να μην χαμογελάει καθόλου.....Θεσσαλονικιά μεγαλύτερο ναυάγιο ever