Νέα

φιλοξενια βιζιτας

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.502
Κριτικές
11
Like
11.976
Πόντοι
4.546
Κάποια με την οποία έχεις ξανά πάει έστω και μια φορά και δεν είσαι μ@κ@κας θα έρθει. Πιο εύκολα θα βρεις κάποια που είναι ήδη Χανιά. Τώρα για την τιμή να υπολογίζεις γύρω στο 1500αρι τη μέρα, ανάλογα και την κοπέλα
αυτος νομιζει θα τη βγαλει μονο με τη φιλοξενια και τα κερασματα...
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.739
Κριτικές
2
Like
33.733
Πόντοι
9.931
νταξει ρε παιδια μη πεσετε να με φατε απλως μολις βγηκα απο μια σχεση και ψαχνω κατι εφημερο χωρις πολλα πολλα, μονο σεξ δηλαδη. και για τουριστριες που εννοειται εχει απειρες εδω κουραστηκα με τα φλερτ και τα ραντεβου . μην κρινετε αμεσως, αν μπορειτε να βοηθησετε/προτεινετε καποια εχει καλως, αλλιως μην ασχολειστε
τριχίλιαρο το 24ωρο και να είναι ψιλομπάζο

τσάμπα ΚΑΜΙΑ
 

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.757
Κριτικές
148
Like
24.481
Πόντοι
27.686
Αγαπητέ είσαι πολύ απελπισμένος.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.626
Like
2.930
Πόντοι
456
βρισκομαι στα χανια και θελω να προτεινω σε καποια βιζιτα/ανεξαρτητη να ερθει για διακοπες χανια να την φιλοξενησω στο χωρο μου, να βγαινουμε για φαγητο, θαλασσα εκδρομες κλπ με δικα μου εξοδα εννοειται . σαν ζευγαρι δηλαδη.. εχετε καποια να μου προτεινετε που θα το ηθελε αυτο? δεν με νοιαζει ηλικια, αρκει να ειναι προθυμη να ερθει για κανα 3ημερο να περασουμε ομορφα και ανθρωπινα. καθε προταση δεκτη!
Σε λάθος χώρα...
Μάλλον, σε λάθος ήπειρο τα σκέφτηκες αυτά.
Εύκολα τα κάνεις σε Ταυλανδη ή Βιετνάμ αυτά, όχι στο ελλαντα.
 

pokahontas

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.566
Κριτικές
16
Like
2.615
Πόντοι
6.255
Η Κρήτη είναι πηχτρα στο μουνι και τις τουρίστριες- χωρια τις ανατολικές που έχουν ξεμείνει- βάλε και τις φοιτήτριες μέσα που ψάχνουν για Πυρφόρους.για να την βολεψουν. Ενώ εσυ ψάχνεις για συντροφιά με το αζημιωτο. Δηλαδή ενώ βρίσκεται μέσα στο Τζάμπο (μεταφορικά) ψάχνεις για παιχνίδι από το ίντερνετ. Άλλο και τούτο.
τα ακουω εδω και χρονια, και ολο τις ιδιες μαλακιες

Π
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

jihnn

Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2022
Μηνύματα
130
Κριτικές
1
Like
535
Πόντοι
21
τριχίλιαρο το 24ωρο και να είναι ψιλομπάζο

τσάμπα ΚΑΜΙΑ
Μην σε προβληματίζει αυτό. Αν είναι και Κρητικός, μπορεί να εχει συγγενή που τα άρπαξε από ΟΠΕΚΕΠΕ και τώρα το ζει έτσι
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.409
Κριτικές
6
Like
16.634
Πόντοι
3.936
τα ακουω εδω και χρονια, και ολο τις ιδιες μαλακιες. Π
Oποιος είναι αμπαλος ας καθίσει στ' αποδυτήρια και να βλέπει απ' τον πάγκο πως παίζεται η μπάλα με παικτες στο γήπεδο.
 

psolaras1408

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2026
Μηνύματα
19
Like
28
Πόντοι
0
Oποιος είναι αμπαλος ας καθίσει στ' αποδυτήρια και να βλέπει απ' τον πάγκο πως παίζεται η μπάλα με παικτες στο γήπεδο.
Εχω περιεργεια ρε μαλακα να δω πως παιζεις μπαλα πραγματικα
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.409
Κριτικές
6
Like
16.634
Πόντοι
3.936
Εχω περιεργεια ρε μαλακα να δω πως παιζεις μπαλα πραγματικα
Μια ζωή επαιζα πολύ μπάλα με όλες τις φυλές του Ισραήλ και έχω γράψει άπειρα χιλιομετρα σε όλα τα μήκη κ πλάτη της γης. Τώρα είμαι σε άλλη φάση στην πίστα της ζωής. Απλά έπρεπε να κάνω και αυτό -για να κλείσει ο κύκλος .
 

psolaras1408

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2026
Μηνύματα
19
Like
28
Πόντοι
0
Μια ζωή επαιζα πολύ μπάλα με όλες τις φυλές του Ισραήλ και έχω γράψει άπειρα χιλιομετρα σε όλα τα μήκη κ πλάτη της γης. Τώρα είμαι σε άλλη φάση στην πίστα της ζωής. Απλά έπρεπε να κάνω και αυτό -για να κλείσει ο κύκλος .
Νταξει Νιο βγες απο το ματριξ και ελα στην πραγματικη ζωη χαχαχαχα
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.409
Κριτικές
6
Like
16.634
Πόντοι
3.936
Και πια είναι η πραγματική ζωή σύμφωνα μ' εσένα; μόνος στο παιδικό δωμάτιο πάρεα με τα playstation και τα κρυμμένα τσοντοπεριοδικα για πλέι μπουζούκι;
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.523
Κριτικές
54
Like
79.588
Πόντοι
23.656
νταξει ρε παιδια μη πεσετε να με φατε απλως μολις βγηκα απο μια σχεση και ψαχνω κατι εφημερο χωρις πολλα πολλα, μονο σεξ δηλαδη. και για τουριστριες που εννοειται εχει απειρες εδω κουραστηκα με τα φλερτ και τα ραντεβου . μην κρινετε αμεσως, αν μπορειτε να βοηθησετε/προτεινετε καποια εχει καλως, αλλιως μην ασχολειστε
...αρχοντα μαλλον δεν εχεις καταλαβει πως παιζεται το παιχνιδι! Ειτε εισαι νεος στον χωρο, ειτε εισαι μικρος ηλικιακα. Καμμια επαγγελματιας του χωρου δεν εχει ονειρο να παει τρεις ημερες καπου με εναν αγνωστο επειδη θα της βαλει τα εξοδα της! Εκτος και αν προτεινεις κανα ταξιδι εξωτερικου ή καμμια κρουαζερα με γιωτ ξερω 'γω (αλλα και παλι δυσκολο).
Το λοιπον ψαχνεις escort, δλδ θελεις υπηρεσιες σεξ και συνοδειας, οποτε υπολογιζεις την "αποζημιωση" ανα ωρα. Πρεπει να υπολογισεις τα ραντεβου που θα χασει η κοπελα για να ερθει Χανια, πρεπει ν υπολογισεις τα μεταφορικα της, τα εξοδα διαμονης/διατροφης και τελος πρεπει να τσιμπησεις και λιγο το "δελεαρ" προς τα πανω για να την πεισεις να μπει σε αυτη την διαδικασια για 3 ημερες.
Πανω κατω, μετα απο διαπραγματευση, να υπολογιζεις 2.000-2.500 το 24ωρο , αρα στο τριημερο θες 6-7 χιλιαρικα.
Το'χουμε?

υγ. οταν λεμε διαμονη δεν εννοουμε κανα ισογειο δυαρακι με επιπλα ΙΚΕΑ σε κανα στενακι της πολης, ουτε οταν λεμε διατροφη εννοουμε πιτογυρα :tooth:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.256
Κριτικές
67
Like
117.481
Πόντοι
39.911
...αρχοντα μαλλον δεν εχεις καταλαβει πως παιζεται το παιχνιδι! Ειτε εισαι νεος στον χωρο, ειτε εισαι μικρος ηλικιακα. Καμμια επαγγελματιας του χωρου δεν εχει ονειρο να παει τρεις ημερες καπου με εναν αγνωστο επειδη θα της βαλει τα εξοδα της! Εκτος και αν προτεινεις κανα ταξιδι εξωτερικου ή καμμια κρουαζερα με γιωτ ξερω 'γω (αλλα και παλι δυσκολο).
Το λοιπον ψαχνεις escort, δλδ θελεις υπηρεσιες σεξ και συνοδειας, οποτε υπολογιζεις την "αποζημιωση" ανα ωρα. Πρεπει να υπολογισεις τα ραντεβου που θα χασει η κοπελα για να ερθει Χανια, πρεπει ν υπολογισεις τα μεταφορικα της, τα εξοδα διαμονης/διατροφης και τελος πρεπει να τσιμπησεις και λιγο το "δελεαρ" προς τα πανω για να την πεισεις να μπει σε αυτη την διαδικασια για 3 ημερες.
Πανω κατω, μετα απο διαπραγματευση, να υπολογιζεις 2.000-2.500 το 24ωρο , αρα στο τριημερο θες 6-7 χιλιαρικα.
Το'χουμε?

υγ. οταν λεμε διαμονη δεν εννοουμε κανα ισογειο δυαρακι με επιπλα ΙΚΕΑ σε κανα στενακι της πολης, ουτε οταν λεμε διατροφη εννοουμε πιτογυρα :tooth:
Του τα είπες όλα :hi::hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom