Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
της κανει μπουκοταζ ο σκηνοθετης τυπε , που δεν του εκατσε του βρωμιαρημουτρο τρομαξα.![]()
της κανει μπουκοταζ ο σκηνοθετης τυπε , που δεν του εκατσε του βρωμιαρημουτρο τρομαξα.![]()
τυπε πηγε καπακι απο καθαρισμο προσωπου και ανοιξαν οι ποροι της κοπελιάς![]()
![]()
![]()
![]()
Παντως με λιγο μεικαπ πρεπει να φτιαχνει , δεν ειναι κάτι , ουτως η αλλως τα μουτρα της δεν θα τα δεις ποτέ ετσι , η με χυσια σου ή βαμμενη θα ειναι
ΥΓ δεν εχω καβατζωσει τυχαι και Κριστυ καυλα βυζαρα τουμπανο μαν
μουτρο τρομαξα.![]()
Παίζει spoilerακιΥΓ δεν εχω καβατζωσει τυχαι και Κριστυ καυλα βυζαρα τουμπανο μαν
θες βιντεακι να την παρτουζαρουν πισω απο τις καλαμιες?ωχ την πεφτουν στη Κριστυ , θα μου την γαμησουν εκει μεσα ...
στειλεθες βιντεακι να την παρτουζαρουν πισω απο τις καλαμιες?

τσαμπα ρε μουνη γιορτινες μερες???ολοι εδω ειστε παλι μουνια ε ??
ε ρε αναφορες που εχω να ριξω μετά !!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
στειλε![]()
![]()
Φεύγει σύντομα.δεν θα προλάβειτυποι πιστευω οτι η φαρμα θα τελειωσει προωρα
οχι λογω χαμηλης τηλεθεασης
αλλα γιατι νομιζω ειναι θεμα χρονου να σηκωθει μια νυχτα ο γαρδελης να παρει ενα τσεκουρι και να τους σφαξει ολους στον υπνο τους
και μετα να περιμενει στο κοτετσι τους μπατσους
'Αρχισε τα στερητικά το κοκάκι η Αγγέλο ...




Έπρεπε να βάλουνε Γαρδέλη με Τζώρτζογλου μαζί οι μαλακεςτυποι πιστευω οτι η φαρμα θα τελειωσει προωρα
οχι λογω χαμηλης τηλεθεασης
αλλα γιατι νομιζω ειναι θεμα χρονου να σηκωθει μια νυχτα ο γαρδελης να παρει ενα τσεκουρι και να τους σφαξει ολους στον υπνο τους
και μετα να περιμενει στο κοτετσι τους μπατσους
κανε μου ρε αρχιδι ενα δωρο , μερες που ειναι !!τσαμπα ρε μουνη γιορτινες μερες???