nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Δε με πειραζει τυπε τη βλέπω και χυνω
Είναι υπέρ διαγαλαξιακό το μουνιΟ νικ έχει ξεπατωθει στη μαλακια![]()
![]()
![]()
Την έχω πςτυχει μπροστά μου στο περιπτερο και παραλιγο να παω αυτοφορο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ωραία θα την παιξω για την Αγγελική χωρίς πιεσηΣας έχω σποιλερακι , αύριο δεν θα το έχει ,οπότε κάντε τις δουλειές σας




