μπαρμπαγιαννης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 8.206
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.819
- Πόντοι
- 3.346
Ναι γιατί έχει γαμησει και καλύτερες ο πιρελι
Ε οχι, ελεος. Οχι και να καταληξουμε οτι της πεφτει και πολυς. Κατι σούργελα πηδαγε πριν ο τύπος.Ναι ρε γαμωτο πως είναι δυνατόν να εισαι παλικαρος και να γαμας αυτο το πράμα![]()
![]()
![]()
Ε οχι, ελεος. Οχι και να καταληξουμε οτι της πεφτει και πολυς. Κατι σούργελα πηδαγε πριν ο τύπος.
Αυτη ειναι μια μουναρα κι αυτος ενας τιποτας με βοδίσιο βλεμμα.Οταν εχω δει χειρότερους εμφανισιακά και χωρίς να είναι φραγκατη η διάσημη να πηδάνε κλασης ομορφότερες απο την Βαλαβανη, ναι θεωρώ οτι τις παραπέφτει πολύ ο Βασαλος και αυτος ειναι το λιγότερο μαλάκας να αδικη έτσι τον εαυτό του.
Αυτη ειναι μια μουναρα κι αυτος ενας τιποτας με βοδίσιο βλεμμα.

Για ποιες λες; Μια χαρά μουνάρες ήταν και αυτές που είπαν, ενώ ο Βασάλος ήταν στο Survivor, ότι τραβιόντουσαν μαζί του.Ε οχι, ελεος. Οχι και να καταληξουμε οτι της πεφτει και πολυς. Κατι σούργελα πηδαγε πριν ο τύπος.
Ποια, αυτη εδω????Για ποιες λες; Μια χαρά μουνάρες ήταν και αυτές που είπαν, ενώ ο Βασάλος ήταν στο Survivor, ότι τραβιόντουσαν μαζί του.
Το καλοκαρδη μηπως να το αφηναμε στην ακρη?Kάτω τα χέρια απ'τη Βαλαβανάρα, ρε ! Είναι κουκλίτσα και καλόκαρδη !
Το καλοκαρδη μηπως να το αφηναμε στην ακρη?
Εντάξει, αυτή είναι μετριάτζα. Αλλά γι' αυτές εδώ τι έχεις να πειςΠοια, αυτη εδω????
![]()
Τότε με το παιχνιδι εναντιον των Τουρκων που ελεγε να μην παιξει ο Σπαλιαρας καθολου για να κερδισουμε, ηταν απο την καλη της την καρδια?Καθόλου...το είπε και ο Πανάρας ο Αργιανίδης !
Τότε με το παιχνιδι εναντιον των Τουρκων που ελεγε να μην παιξει ο Σπαλιαρας καθολου για να κερδισουμε, ηταν απο την καλη της την καρδια?
Εντάξει, αυτή είναι μετριάτζα. Αλλά γι' αυτές εδώ τι έχεις να πεις
;
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/07/08/Mari%20Rose.PNG[/img[/URL]]
edit: Βασικά στην παράθεσή σου είναι η Μαρί από την τελευταία φωτό σε άσχημη γωνία.
[/quote]τυπε την γαμαγε σιγουρα αυτη?η τον γαμαγε? :S :S
Για την bodybuilder το λες;τυπε την γαμαγε σιγουρα αυτη?η τον γαμαγε? :S :S

Εντάξει, αυτή είναι μετριάτζα. Αλλά γι' αυτές εδώ τι έχεις να πεις
;
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2017/07/08/Mari%20Rose.PNG[/img[/URL]]
edit: Βασικά στην παράθεσή σου είναι η Μαρί από την τελευταία φωτό σε άσχημη γωνία.
[/quote]
Η Αγιαννοπουλου ηταν μια χαρα κοπελα οταν ηταν ηθοποιος και επαιζε στις σειρες του Φωσκολου. Πλεον απο τα αναβολικα εχει παραμορφωθει.
Ε με τέτοια χερούκλα που έχει δεν αποκλείεται να του έκανε και στραπόν. :Sναι τυπε![]()
![]()