nightman69
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 1.755
- Κριτικές
- 2
- Like
- 23.920
- Πόντοι
- 4.656
Ψοφαω για την αλυσίδα....
δεν ειναι γαμησιμο μουνι τωρα αυτο ρε?

Θα βράζει αν δει κάνα καγκουροκρεας με μούσια και τατουάζ....για τους άλλους θα είναι κατεψυγμένη.δεν ειναι γαμησιμο μουνι τωρα αυτο ρε?
μια χαρα θα βραζει η μουνα της μπαμ θα κανει και θα μας παρει το squirt στα μουτρα![]()
νταξ καγκορογκομενα ειναι και αυτηΘα βράζει αν δει κάνα καγκουροκρεας με μούσια και τατουάζ....για τους άλλους θα είναι κατεψυγμένη.



ρε μαλακα θες να μας τρελανεις ;;; ειδες ενα μουνι στην πορτα του σπιτιου σου και βλεπεις τον κοσμο με άλλο ματι ;δεν ειναι γαμησιμο μουνι τωρα αυτο ρε?
μια χαρα θα βραζει η μουνα της μπαμ θα κανει και θα μας παρει το squirt στα μουτρα![]()
λες ρε να ειναι αυτο?ρε μαλακα θες να μας τρελανεις ;;; ειδες ενα μουνι στην πορτα του σπιτιου σου και βλεπεις τον κοσμο με άλλο ματι ;
Σταματα να ζεις στα λιβάδια και να κυνηγας πεταλουδες , ημαρτον που ολες ξαφνικά σου αρεσουν ΜΑΛΑΚΑΑΑΑ
.ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ !!!

ε βρε γαμημενε , σε λιγο θα ανοιξεις νημα για σετ κατσαρολες και άλατα για το μπάνιολες ρε να ειναι αυτο?
σαν να εχεις δικιο![]()
...με βελόνα και μελάνι.νταξ καγκορογκομενα ειναι και αυτη
και τα τατου της χαλια-αισχος ειναι λες και της τα εκανε ο συγκρατουμενος της στα διαβατα![]()

το φτωχοτερος εχει σημασια , με εμφανιση μονο ο Μπρατ Πιτ γαμησε
κανεις δεν γραφει ρε τυπε πια , ολοι πληκτρολογουν ... πως να γαμησειςτυπε ας πουλαγε και ο μπραντ πιτ στυλο στο μετρο οπως εγω,και θα εβλεπες αμα θα γαμαγε![]()
κανεις δεν γραφει ρε τυπε πια , ολοι πληκτρολογουν ... πως να γαμησεις



μπαινεις στο νοηματυπε τοτε θα παω στην πλατεια βικτωριας που εχει κατι πακικα μαγαζια να δω μηπως εχουν τιποτα φτηνα κινητα απο μπουκες η απο τζανκι και ασβερκους πορτοφολαδες να ξεκινησω να πουλαω![]()