sohoviz
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.449
- Κριτικές
- 13
- Like
- 1.436
- Πόντοι
- 1.096
ελεος ποια με την καθε σαβουρα της tv που μου την κανετε κ μουναρα ενα μπαζο ειναι αν την δεις απο κοντα οπος εγο θα μου πεις οτι εχο δικιο .......πολυ δυνατο...![]()
ελεος ποια με την καθε σαβουρα της tv που μου την κανετε κ μουναρα ενα μπαζο ειναι αν την δεις απο κοντα οπος εγο θα μου πεις οτι εχο δικιο .......πολυ δυνατο...![]()
που ριξε ο Κυριακου (παλι)δεν την ξερω προσωπικα ουτε θελω
αλλα διαπιστωνω οτι ολες αυτες οι tv περσονες που υποτιθεται οτι εχουν καποιο κυρος
επειδη παπαγαλιζουν απο το auto-Q τις ειδησεις οδηγουν ακριβο αμαξι , φαρανε ακριβα
ρουχα και εχουν φραγκα ...αποτελουν τον βασικο πυρηνα της ελεηνιδιασης , το συγχρονο προτυπο
της γυναικας καριερας
δηλαδη ενα στολισμενο "φαινεσθαι" ενος μηδενικου "ειναι"

.αποτελουν τον βασικο πυρηνα της ελεηνιδιασης , το συγχρονο προτυπο
της γυναικας καριερας
δηλαδη ενα στολισμενο "φαινεσθαι" ενος μηδενικου "ειναι"

) 
Γαμάτο είναι το κοντό μαλλί. Το ξυρισμένο ακόμα καλύτερο.![]()



Μια μαλακία είπες να τραβήξεις κι εσύ βρε αγορίνα και στην έβγαλαν ξινή.θελω να την σκισω.Εχει ενα στυλακι πολυ προστυχο.
