Γι αυτό πάμε κατα διαόλου,με κάτι μαλάκες σαν και εσένα (και δεν αναφέρομαι προσωπικά μόνο για σένα)
Η συγκεκριμένη κυριά απ'ότι άκουσα βγήκε πρώτη σε ψήφους.
Κάλα πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι για μένα αυτοί που την ψήφισαν ..
Η έν λόγω κυρία κάνει σχέσεις με εφοπλιστές,είναι δυνατόν να ενδιαφερθεί για τον απλό πολίτη;
*Τώρα σαν γυναίκα, μου φαίνεται λίγο κρυόκωλη.. Μόνο η φωνή της είναι αισθησιακή...
Γι αυτό πάμε κατα διαόλου,με κάτι μαλάκες σαν και εσένα (και δεν αναφέρομαι προσωπικά μόνο για σένα)
Η συγκεκριμένη κυριά απ'ότι άκουσα βγήκε πρώτη σε ψήφους.
Κάλα πόσο ηλίθιοι μπορεί να είναι για μένα αυτοί που την ψήφισαν ..
Η έν λόγω κυρία κάνει σχέσεις με εφοπλιστές,είναι δυνατόν να ενδιαφερθεί για τον απλό πολίτη;
*Τώρα σαν γυναίκα, μου φαίνεται λίγο κρυόκωλη.. Μόνο η φωνή της είναι αισθησιακή...