Ο κάθε ένας έχει δικαίωμα μωρό μ να περνάει καλά όπως κ όπου γουστάρει αρκεί να μην προσβάλει η ενοχλεί..το να κριτικάρετε η επιλογή ή το κάθε κορίτσι είναι κουραστικό...και ειδικά όταν σπέρνεται παραπληροφόρηση..η βλακεια με μερικους ομως ειναι οτι το εργακι το εχω δει 1000 φορες και δεν αξιζει...ουτε για το ποπ κορν να το παρακολουθησω παλι....γιαυτο κουλ
Μαλλον και εσυ θα εχεις την αναλογη προοδο αφου ξερεις τα σταδια.
Αληθεια πως ηταν η εμπειρια σου με τη Ntora trans και τη Sexy Barbie?
Κριτικη θα ανεβασεις η εισαι απο αυτους που κρυβονται;