eua30
Call-Girl
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 4.058
- Like
- 6.895
![]()
![]()
ευα δικαιολογιες
οχι βρε αληθεια...το εννοω!αν φυσικα συμφωνει και ο φιλος σου
![]()
![]()
ευα δικαιολογιες
τι να την κανεις εσυτι κολάρα είναι αυτη εεε την θέλω με τρέλα κ κορδελαααααααα μωρό ατελείωτοοοο

καλό καλό αλλά το μωρο παίζει ιχ αλλά σύντομα θα βάλω κριτική για μια κάβλα ατελείωτη καλημέρα αστεριιιι..να γραψεις κριτικη σοχουλη!!ζακετα να παρεις!![]()
![]()
ναι θα γυρισετε σε νεα βερσιον η αρχοντισα και ο αλητηςθες πρωταγωνιστή εεε
εσυ θα κανεις τον καλογηρου

ρε καλημέρα με παρακολουθείς κ γράφεις την ωρα που γράφω εγω εεε κολογερααααααα..τι να την κανεις εσυαπο της πληροφοριες που πηρα νο κουκου
![]()
![]()
![]()
σοχχουλη μην μου κρυωσεις γιατι μετα πρεπει να σου κανω βεντουζεςνα γραψεις κριτικη σοχουλη!!ζακετα να παρεις!![]()
![]()

καλημερα ρε εδω ειμαι και σε βλεπω απο πισω σου πανταρε καλημέρα με παρακολουθείς κ γράφεις την ωρα που γράφω εγω εεε κολογερααααααα..

θες να παμε με τον Καρυπίδη μαζι για να γίνει χαμός εε αν κ ξερω είναι λιγο μεγάλος αλλά κάτι κάνει ακόμη ετσι λέει εεεγιωργο...![]()
![]()
αμα ερθει ο αγαπημενος μου Popov θα κανονισουμε να ερθουμε παρεα...
ρε απο πισω σου ειμαι να προσεχεις εγω δεν παιρνω ουτε βιαγκρα ουτε σιαλιςθες να παμε με τον Καρυπίδη μαζι για να γίνει χαμός εε αν κ ξερω είναι λιγο μεγάλος αλλά κάτι κάνει ακόμη ετσι λέει εεε
ακομη δουλευει το εργαλειο

χα χα χα απο λόγια χορτάσαμε ετσι..ρε απο πισω σου ειμαι να προσεχεις εγω δεν παιρνω ουτε βιαγκρα ουτε σιαλις![]()
![]()
ακομη δουλευει το εργαλειο
![]()
![]()
![]()
γεια σου σοχχακο αντρακλαχα χα χα απο λόγια χορτάσαμε ετσι..

θες να παμε με τον Καρυπίδη μαζι για να γίνει χαμός εε αν κ ξερω είναι λιγο μεγάλος αλλά κάτι κάνει ακόμη ετσι λέει εεε
οπως βλεπεις ειμαι εδω ομως.....γιατι αληθειαΟ Καρυπίδης δε με θέλει χαχαχαχα

οπως βλεπεις ειμαι εδω ομως.....γιατι αληθειααναρωτηθηκες
την καλημερα μου ;)
![]()
ασε τα σαπια ;) μωρουλι απο μπροσταΚαλημέρα μωρουλι
και απο πισω θα τον σκ..ω 
ασε τα σαπια ;) μωρουλι απο μπροστακαι απο πισω θα τον σκ..ω
![]()
ασε τα τρελλα σε εμεναΛάθος κανείς...ότι στην αρχή είχαμε κόντρα κ σε είχα παρεξηγήσει ναι αλλά μετά σε έμαθα και όλα καλα
οκ τελος κανουμε και λιγο πλακα μην με παρεξηγησουν αρχιστρατηγο ανθρωπο
