Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
α ρε γεωργαρα ερασταραεγω που την εχω δει την ευα και την εχω γαμησει τι να πω φουλ καυλα

ΕΥΑΚΙ μην μασας κοριτσαρα μου καθολου
...Σαν το ζηκο νιώθω.... χαχαχαχα

εγω καταλαβαινω τι γινεται οκ αλλα οποιοι δεν γουσταρουν ας που την μαλακια τους και ασ φυγουν εδω καθε μερα τα ιδια και τα ίδια λες και καποιοι ειναι συνενοημένοιΜυρτιλε...ποτέ δεν είπα είμαι μόντελο είμαι πιπινι είμαι αψεγάδιαστη..ποτέ!το εύκολο σήμερα είναι να χάσεις 5_10 κιλά..απόφαση είναι κάπνισμα έκοψα νομίζεις αν πεισμωσω δε γίνομαι μπόμπα;απλά δε θελω..έχω αποδεχθεί αυτό που είμαι...όπως είμαι..!!αυτό που δε φτιάχνεται στα σιδεραδικα είναι η καβλα κ το καλό σεξ..αυτό το χεις.. είναι έμφυτο!!και αυτό το χω....! Άρα το λοιπόν.... Εγώ αν κάνω κέφι χάνω όσα γουστάρω αλλά ο κομπλεξικος πάλι θα συνεχίσει να ναι κομπλεξικος..αυτή είναι η διαφορά μ μαυτους...ότι το πρόβλημα τους δεν είναι τα κιλά μ αλλά το εγώ μου..αυτό που προσφέρω...
εγω καταλαβαινω τι γινεται οκ αλλα οποιοι δεν γουσταρουν ας που την μαλακια τους και ασ φυγουν εδω καθε μερα τα ιδια και τα ίδια λες και καποιοι ειναι συνενοημένοι

Εύα είσαι άτυχη είμαι μακριά 504 χλμ...![]()
τι εννοεις Ευα?Συννενόημενοι είναι...σαν τα σήριαλ ..λάμψη στυλ Φώσκολος!!μιλάει ο Γιάγκος από πίσω σκάει μύτη ή βυρνα μετά ο Αλέξης και ξοπισω το σέλινο....το θυμάσαι;;![]()
Και γω θέλω,μ έστειλε σήμερα φώτο η Εύα [πρόσωπο]...
γμτ τα 504 χλμ μου...
μιλάμε για πολλά τ******α...
τι εννοεις Ευα?
Ευα πες μας τι εννοεις?
θα πεις?
Ελα Ευα πες