sohoviz
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.449
- Κριτικές
- 13
- Like
- 1.436
- Πόντοι
- 1.096
σοχο άκουσα εδώ είμαι θέλω κ εγώ ραντεβού ετσι..ευαρα στον τζιμι παραγγελία παρακαλώ λαριγκοτο τρομπόνι να τον τρελάνεις χι χισοβαρα λεω
να νιωσω σαν τον σοχο κ γω![]()
σοχο άκουσα εδώ είμαι θέλω κ εγώ ραντεβού ετσι..ευαρα στον τζιμι παραγγελία παρακαλώ λαριγκοτο τρομπόνι να τον τρελάνεις χι χισοβαρα λεω
να νιωσω σαν τον σοχο κ γω![]()
σοχο άκουσα εδώ είμαι θέλω κ εγώ ραντεβού ετσι..

σοχο άκουσα εδώ είμαι θέλω κ εγώ ραντεβού ετσι..ευαρα στον τζιμι παραγγελία παρακαλώ λαριγκοτο τρομπόνι να τον τρελάνεις χι χι

απ το στομα σου κ στης ευας το στοματακι![]()

Τα κανεις και μας τρελαινειςαστον να δινει παραγγελειες!την ειδε ρεμπετοταβερνα ο σοχο.. εγω μωρο μου τα ΚΑΝΩ ΟΥΤΩς Η ΑΛΛΟς...![]()
![]()
![]()

ξέρει το ευακι είναι κορυφή το κορίτσι μας θα περάσεις σούπερ..απ το στομα σου κ στης ευας το στοματακι![]()

ρακετες?καλημερα ομορφιες!!απο σημερα εως και το σαββατο εδω αθηνα για πολυ σεξ...
ρακετες?
Χαχαχαχαχα εισαι μεσα στο μυαλο μου ρε μωρο αυτο ηθελα να βαλω
Α
Αχ δεν το ξερεις το αθλημα
μικρό είναι ακόμα μαν που να το ξέρει το άμοιρο χε χε χεΑ
Αχ δεν το ξερεις το αθλημα
μικρό είναι ακόμα μαν που να το ξέρει το άμοιρο χε χε χε
κάντο μ λίγο λιανά αγάπη αυτό εε δεν το έπιασα τι ΘΕΣ να πεις ότι δεν είσαι μικρό εεΚαι με οφθαλμίατρο ραντεβού...αμεσα...
κάντο μ λίγο λιανά αγάπη αυτό εε δεν το έπιασα τι ΘΕΣ να πεις ότι δεν είσαι μικρό εε