Εκλεκτικός
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 1.165
- Κριτικές
- 12
- Like
- 6.368
- Πόντοι
- 3.666
Οh yes.......Ρε θηρίο,μη μου πεις οτι εσυ.......;

Οh yes.......Ρε θηρίο,μη μου πεις οτι εσυ.......;

Οh yes.......![]()
εσύ ταμίας εγω δικηγόρος τα είπαμε αυτα νομίζω εεΔεν θυμαμαι.. Εγω ταμιας ειπαμε...μη χεστουμε ε.. χαχαχαχαχαχ
Ευα βαλε αγγελια για τη θεση του ταμια. ΣΥνταξη εδω και τωρα
:-* :-*παιρνεις το καπελακι σου και φευγεις δλδ? χμμ μωρεε πονανε τα ποδια μου σημερα ηταν ζορικη μερα να σε ξαναπροσλαβω για μασερ/???:-* :-*
Είσαι αδυσώπητη!!

εισαι μουνοπαγιδαειμαι bitch-ούλα χαχαχαχαχαχαχχα no merci![]()

Πω πω χαρουλες
Αυτο δεν ειναι μουνι, ειναι δόκανο!!!
:-*κοιτα μια παγιδα τη επιασε! χαχα
Ρε θηρίο εσυτο καταφερες αυτο το πραγμα , κρίμα αυσθανμαι πολυ μικρος ..
:-* :-* :-* εσυ νιωθεις μικρος αλλα εγω ειμαι στενη μωρο μου και με τρελαινετε ολοι με το τροπο σας !