jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.494
- Πόντοι
- 36.317
καλησπερα καβλες!!με τη ζεστη το τζακουζι ειναι οτι πρεπει!!![]()
ουασυνενοηθηκαμε μαναρι μ

σε γουσταρω πολυ αν κ εισαι χαλια σαν την στελλα![]()
![]()

αστα να πανε!του 4 ειμαστε!!ολοι αυτοι που ξαναερχονται μαζι μας again and again ειναι αοματοι!![]()
![]()
![]()
![]()
προμοτορες του κερατα![]()

με εσενα μαζι...μην το ξεχνας...καλησπερα καβλες!!με τη ζεστη το τζακουζι ειναι οτι πρεπει!!![]()

ειπαμε ολους τους πληρωνω!τι νομιζες.. μισες δουλειες θα κανουμε?? ;)![]()
![]()
![]()
με εσενα μαζι...μην το ξεχνας...![]()
![]()

δωκε κ.μενα κατι ;)
:-*Καλησπέρα ευα!!
Δε πειράζει απλά θα σε τιμωρησω την άλλη φορά!! Ξέρεις εσύ!!
