Στην σώου μπηζ έχει....με τι θα ήταν η Μακρυπούλια ,με τον ταχυμεταφορεα από το γυραδικο της γειτονιάς της;Εκτός αν η κοπέλα έσπασε το κατεστημένο της ελλεεινιδας και ψώνισε έναν κοινό θνητό.
Τυποι σκεφτομαι να ριξω ενα χιλιαρικακι στην Ουκρανια αυριο με αποδοση στο 1.35 πλεον (παει το 1.72 προ δεκα ημερων δυστυχως)
Πιστευεται θα το παρει η θα παω κουβά;
Θα ρίξω συνδυασμό 1-2 Ουκρανία -Σουηδια και Ουκρανία -Ελλαδα η και έναν άλλον τέτοιον συνδυασμό.Η Σουηδία και η Φινλαδια παλι θα πάρουν ψήφους ΝΑΤΟ'ι'κης συμπαράστασης
Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί παίζουν ότι τους δίνουν οι εταιρείες να προωθήσουν.Βγάζουν χρήματα χωρίς να δώσουν ούτε σεντ.Η πλειοψηφία των "τραγουδιών" είναι της πλάκας,και οι συμμετέχοντες πάνε μόνο για να αποκτήσουν φήμη και να κάνουν καριέρα.Ο διαγωνισμός αυτός καθ΄αυτός δεν τους απασχολεί καθόλου
Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί παίζουν ότι τους δίνουν οι εταιρείες να προωθήσουν.Βγάζουν χρήματα χωρίς να δώσουν ούτε σεντ.Η πλειοψηφία των "τραγουδιών" είναι της πλάκας,και οι συμμετέχοντες πάνε μόνο για να αποκτήσουν φήμη και να κάνουν καριέρα.Ο διαγωνισμός αυτός καθ΄αυτός δεν τους απασχολεί καθόλου
Σε μεγάλο βαθμό ισχυουν όλα αυτά...τα τραγούδια αυτά είναι μια μεγάλη δεξαμενή για να γεμίσει το πρόγραμμα .
Όμως όλα αυτά δεν μειώνουν την αξία ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ τραγουδιών τα οποία θα μείνουν διαχρονικά λόγω ποιότητας .
Εις την πουτσα μας κυριοι τα τραγουδια, κανα φραγκο απτο στοιχημα θελουμε
Ριχνω σουηδια να μπει στην τριαδα στο τοκογλυφικο 1.55
Χαλαρα ενα εικοσαρικο σε 2 εταιριες για να τσιμπησω αλλα τοσα σε freebet και μπολικα free spins (τα οποια στον ημιτελικο που εριξα προκριση βελγιου μου ανοιξε η κωλοτρυπιδα και κερασαν ενα 40αρι σε τριαντα σπιν). Αμα χασουμε, χασαμε
Εγώ εριξα ένα 10ρικο στην Ελλάδα...Ουκρανία δεν μπορεί να εκπροσώπηση την Eurovision Σουηδία το έχει παρει τόσες φορές δεν το θέλει άλλο Ιταλία ουτε εκείνη + στο Spotify η Ελλάδα είναι 1η πιστευω θα το δώσουν σε εμάς αφου η ΕΡΤ ήταν θετική να κάνουμε εμείς την Eurovision του χρόνου