Νέα

Eurovision 2016

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sex volcano
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 364
  • Εμφανίσεις 21K
  • Ετικέτες
    eurovision
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Εριξε πανω της μια κουρτινα και βγηκε.  :S :S :S

image.jpg


 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Πάντως οι ομοφυλολαγνοι Σουηδοι μέχρι και στη eurovision περνανε γκέι μηνύματα! Έλεος... :headbang:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
καθολου δε μου αρεσει η ρωσια
ουτε το τραγουδι ουτε ο μαλακας αυτος
απορω γιατι το λενε τοσο μεγαλο φαβορι  :dunno:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Θα πάρει βραβείο ειδικών εφφέ.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τυποι η ισπανιδα δεν ειναι ιδια η στελλα κονιτοπουλου;
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.826
Πόντοι
216
To ρωσικο ειναι καταπληκτικο τραγουδι για eurovision. Αν το ακουσεις χωρις να βλεπεις ειναι γτπ, αλλα εντυπωσιακό. Κλασεις ανωτερο απο το παρομοιο περυσινο νικητηριο.
 
OP
OP
sex volcano

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.403
Κριτικές
207
Like
67.153
Πόντοι
48.917

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
To ρωσικο ειναι καταπληκτικο τραγουδι για eurovision. Αν το ακουσεις χωρις να βλεπεις ειναι γτπ, αλλα εντυπωσιακό. Κλασεις ανωτερο απο το παρομοιο περυσινο νικητηριο.
ε οχι ρε τυπε, ελεος
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.746
Κριτικές
1
Like
47.355
Πόντοι
6.256
Το ρωσο θα τον ψηφισουν γυναικες γιατι γυναικες και γκει βλεπουν ξεφτιλοeurovision,
Της βουλγαρας της χαριζα δυο καλες στυσεις.
 
OP
OP
sex volcano

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.403
Κριτικές
207
Like
67.153
Πόντοι
48.917
το αδελφατο των ιπποτων γινετι μεσα στην αρενα  :grin: :grin: :grin:οπως ειχε επι και ο γεωργιου
 

thanassis33

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2006
Μηνύματα
949
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
6
και οταν εχεις τα εφφε σημαινει απο πισω σε στηριζει η EBU για να παρεις τον τιτλο!!!
αλλα που στο διαολο ειναι η αρμενια???
Τελευταία εμφανίζεται η Αρμενία στην 26η θέση... περίμενε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom