kontolagnos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 35.724
- Κριτικές
- 1
- Like
- 47.307
- Πόντοι
- 6.256
Επισης παντα θα θυμαμαι την αννουλα στην αθηνα που ηταν εκπληκτικη σε ολα.
Φωναρα κουκλαρα κτλ

I agreeΣτηρίζουμε Αρμενία.
Σιγά μην είναι αντίγραφο και της Φαραντούρη....Η οποια ομως ειναι κακο αντιγραφο της δικης μας Μαριζας Κωχ![]()
Και αρκετα κοντη, ασχημουλα ομως.Η Αζερα ήταν καλή....(

από την χώρα της Ευρώπης: Αυστραλία...
Πω πω η κορεατισα