Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μαριαννάκι τι κανεις?

είναι για το ποντιακο τραγουδι ή γι αυτό της μαλαμως σε ποιηση καρβελα?
Μαριαννάκι τι κανεις?

ποια ειναι η κορασις με την κουλααρααα?Τυπε εμεις την παιζουμε παντως για χαρη της. :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()

Πού ποντάρεις, στον ΟΠΑΠ;Εγω χαιρομαι παρα πολυ για το τραγουδι που στελνουμε.
Θα πονταρω αρκετα χρηματα στο στοιχημα οτι δεν θα περασει στον τελικο και θα τα κονομησω.
πολύ απλά είναι τα πράγματα φίλε....εγιναν κατι δηλώσεις απο το α@@ι τον Φίλη για την γενοκτονία των ποντίων και για να θολώσουν τα νερά μας πετάξαν ενα τραγούδι "δηθεν" ποντιακό,γιατι εκτος της λύρας και κάποιους στίχους που εχει στα ποντιακά δεν θεωρείται ποντιακό...Εμείς οι πόντιοι το μόνο ποτό που είχαμε στο σπιτι μας ,απο τα πρώτα χρόνια της μικρασιατικής καταστροφης και οταν ηρθαν οι πρόγονοι μας απο τον πόντο ήταν το τσίπουρο και ισως η γράπα μετέπειτα.Όπότε τα περι βότκας ειναι μα@@κιες,όσο για τα χαψία(γαύρο)δεν ξερω αν έχει σχέση μεταξυ της κόντρας ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
(Σαββίδη-πόντιου που έχει ζήσει στην Σάντα της Τσάλκας και γενικότερα στη Ρωσία μετα την γενοκτονία και την μικρασιατικη καταστροφη ενα μεγάλο μερος των ποντίων μετεγκατασταθηκε στην Γεωργία κυριως και στην πρωην Ε.Σ.Σ.Δ)
Γιατι ο ΠΑΟΚ ειδικότερα μετα την έλευση Σαββίδη εχει μια μεγάλη ποντιακή δυναμική(οχι οτι δεν είχε και πριν αλλα τωρα ακόμα πιο εντονα).
θεωρώ πως ολα αυτα εχουν ως στόχο να μας μπερδέψουν και να μας κάνουν να τρογώμαστε μεταξύ μας....και να μην βλέπουμε τα μεγάλα προβλήματα που έχουμε...προσφυγικό,οικονομική κρίση.
Στα α@@Α μου αν το τραγούδι είναι ποντιακό η κρητικό η οτιδήποτε άλλο.....
Ποτέ δεν εβλεπα τους αλλους έλληνες(βλάχους, σουρδους,πελοππονησιους,θρακιώτες,καππαδόκες,σμυρνιώτες,κτλ) μειονεκτικά...Ουτε φυσικά τωρα.
Για αυτο δεν νομίζω κανείς υγιής σκεπτόμενος εδω μέσα να το βλέπει σοβαρα αυτο το θέμα με το τραγούδι....
τυπισα οείναι για το ποντιακο τραγουδι ή γι αυτό της μαλαμως σε ποιηση καρβελα?
![]()
Τυπε εμεις την παιζουμε παντως για χαρη της. :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
Ο παοκ δεν είχε ποτέ ποντιακή απήχηση,επίσημη ομάδα των ποντίων ήταν και θα είναι ο ιστορικός Απόλλων Καλαμαριάς.Για λόγους εμπορικούς προσεταιρίσθηκε ενα μέρος ης προσφυγιάς.Όπως επίσης και η προσφυγική ομάδα είναι ο Πανιώνιος.Και για να σε προλάβω,αστικό σωματείο της πόλης Θεσσαλονίκης είναι ο Ηρακλής απο τον οποίο αποσχίστηκε μια ομάδα δυσαρεστημένων και ίδρυσε τον Άρη Θεσσαλονίκης.Καλό είναι να μην παραποιούμε την ιστορία προς ιδίον όφελος.
έλεος
που τη βρήκες αυτή τη φωτο
έχουν φωτοσοπάρει τέρμα τον κωλο μου
