λες ε?)) μονο εγω ειμαι ντεμπελα και δεν δουλευωΤο ξέρω μωρό μου. :-* Για τις άλλες λέω... ;)
Μάλλον όλες είχανε δουλειές σήμερα...![]()
![]()

λες ε?)) μονο εγω ειμαι ντεμπελα και δεν δουλευωΤο ξέρω μωρό μου. :-* Για τις άλλες λέω... ;)
Μάλλον όλες είχανε δουλειές σήμερα...![]()
![]()

Φιλε 17, 12 αρια πηρε Ο Νορβηγος!!καλα ποσα 12αρια πηρε ο νορβηγος???μερτησε κανεις????
και σ'αυτον τον τομεα απευθειας αναθεση κανουμεΈχει πολλά ταλέντα η Ελλάδα αλλά στη ΝΕΤ γι αυτό ειδικά το θέμα έχουν ξεχάσει τι θα πει πρωτοτυπία...

Μη λέμε μαλακίες ότι θα πηγαίναμε καλύτερα χωρίς το Ρουβά. Τις ανεκδιήγητες θέσεις που παίρναμε παλιά τις ξεχάσατε.
Κάτι Μπίγαλης και παπάρια, άιντε...![]()
![]()
![]()
Με την έννοια ότι δε θέλω να ξεφτιλιζόμαστε, ναι.
Και ο Σαρμπελ πριν 2 χρονια 7ος βγηκε!!!!
![]()
![]()
![]()
Τώρα θα με βάλετε στη διαδικασία να μιλήσω σοβαρά.
Η Ελλάδα ένα πράγμα έχει, την πολιτιστική κληρονομιά και ιδίως στη μουσική.
Οι μουσικές κλίμακες που όλοι στη δυτική μουσική παίζουν στηρίζονται στους Πυθαγόρειους από το 600 π.χ.
Οι Πυθαγόρειοι έκαναν τη μουσική μαθηματικά και δεν το αμφισβητεί ΚΑΝΕΝΑΣ σοβαρός.
Μέχρι τα 15 τους οι αρχαίοι Έλληνες δεν έκαναν τίποτε άλλο από μουσική μαθηματικά και γυμναστική.
Ο διαβασμένος κόσμος περιμένει κάτι καλύτερο από την Ελλάδα του σήμερα.
Αλλά τι λέω τώρα.
Για Λιακοπουλικό θα με περάσετε.
Αυτός τα κονομάει όμως με το καπέλλωμα του ελληνικής ιστορίας.
Άλλη κατάντια κι αυτή.
Να κάνει γνωστό το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού ένας απατεώνας.
Και μη ξεχνάτε και τις εταίρες της αρχαίας Ελλάδας.
Κι εκεί δίδαξαν.